Ouwe mannen high five!quote:
*slap!*quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouwe mannen high five!
Jij speelt de laatste tijd ook geen MW2 meer volgens mij he?
Oepsquote:
Mw2 is uit, echte bazen spelen bc2 of halo..quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouwe mannen high five!
Jij speelt de laatste tijd ook geen MW2 meer volgens mij he?
Ik vermaak me er anders nog steeds wel meequote:Op maandag 27 september 2010 10:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mw2 is uit, echte bazen spelen bc2 of halo..
Wat kan die Michhas wel...quote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef Parvus het volgende:
Uiteraard weer niet in algemeen / multi aangemaakt.
Man man man, wat is iedereen lekker vrolijk en tolerant vandaag!quote:
Ik ben wel vrolijkquote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Man man man, wat is iedereen lekker vrolijk en tolerant vandaag!![]()
Wat een grafstemming, ik kan wel een slotje vragen, mogen jullie lekker een nieuwe maken
Doen?
Dankjequote:Op maandag 27 september 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je geen vervelende voice messages rondstuurt ben je best aardig hoor Michas
Klopt, had mijn notifications per ongeluk uitstaanquote:Op maandag 27 september 2010 11:52 schreef dreamzk het volgende:
Ik speel ook nog steeds MW2, nu alleen nog maar met FSMXI omdat niemand anders er is. Gisteren was Pierre er even maar die reageerde niet op onze invites
Ah k, volgende keer dan wel aanzetten hequote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, had mijn notifications per ongeluk uitstaan
Al ziet de nieuwe MoH er ook niet verkeerd uit...en die is al voor oktober :pquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat wordt geen xbox meer tot black ops..
Ik speel iedere dag wel een paar uurtjes met vrienden maar wij komen nooit campers tegen dus weet niet wat jij anders doet dan mij maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik speel ook echt weinig MW2. Het is gewoon een kankerspel!
Net weer even gespeeld. Alleen maar fucking campers.
En die fckn wapens doen gewoon geen damage,.
Heeft IW dat bij mij uitgedaan ofzo jesus he.
Iemand met lightweight of cold-blooded killt mij eerder dan ik hem, terwijl ik eerder op hem schiet met Stopping power.
Vage kutspel.
Dat wordt geen xbox meer tot black ops..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |