Als hij de vervanger is van Strootman is hij gewoon de beste middenvelder in de eredivisie hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat PSV niks aan v. Bommel zal hebben, GELDVERSPILLING
Is wel triest eigenlijk als je erover nadenktquote:Op maandag 2 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij de vervanger is van Strootman is hij gewoon de beste middenvelder in de eredivisie hoor
Lamey is opgeleid door Ajax...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, Iedereen kan uitblinken in deze slechte competitie. We gaan met de sneltrein achteruit. Met uitzondering van Ebecilio.
Wie heeft er nog ooit wat gehoord van Michael Lamey, Ball,Beasley?
Ik denk niet dat van Bommel dan de beste middenvelder is hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is wel triest eigenlijk als je erover nadenkt
35 jaar, lekker veel salaris ..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij de vervanger is van Strootman is hij gewoon de beste middenvelder in de eredivisie hoor
In de Eredivisie ben je al snel een baasquote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Bommel dan de beste middenvelder is hoor.
Triest als een basisspeler/aanvoerder van AC Milan/Bayern de beste middenvelder in de eredivisie is? Vind ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is wel triest eigenlijk als je erover nadenkt
Inderdaad. Niet voor niets dat je ook bij Barça gespeeld hebt. En vanuit een club genaamd Fortuna Sittard een grote voetballer kan wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest als een basisspeler/aanvoerder van AC Milan/Bayern de beste middenvelder in de eredivisie is? Vind ik niet.
je kan bij Milan al zien dat de sleet erop zitquote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest als een basisspeler/aanvoerder van AC Milan/Bayern de beste middenvelder in de eredivisie is? Vind ik niet.
Resultaten uit het verleden......quote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, Wie zal Strootman vervangen bij Barça? Xavi? Busquets? Iniesta? Mascherano?
Gaat iets te ver.
Villa ...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, Wie zal Strootman vervangen bij Barça? Xavi? Busquets? Iniesta? Mascherano?
Gaat iets te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |