In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Utrecht. Maar ik heb een elektrisch drumstel, die hoor je ook nog wel goed. Maar ik zit erover te denken om hem gewoon thuis te laten, ik drum toch niet zoveel meer.
Waar zit jij ergens?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:
[..]
In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
Veel vrouwen in huis is een ramp hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme
Ik weet niet of dat werktquote:Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme
Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faaldequote:Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vond hbo juist veel meer werk dan de universiteit. Al de verslagen en praktische dingen die je moet doen.
Valt mee, ik sta al wat langer ingeschreven bij ssh. Ik woon al in Utrecht bij mijn ouders, dus ik ga sowieso niet met zo'n kamer genoegen nemenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:
[..]
In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde
Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar
In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.quote:
Gewoon 1 week per maand ja en amen knikken, verder komt alles goedquote:Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Veel vrouwen in huis is een ramp hoor
Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat werktMaar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
Leiden lijkt me echt tof om te wonen. Ik ga er sowieso nog naar de open dagen in het voorjaar. Is het moeilijker of makkelijker dan gemiddeld om daar een kamer te krijgen met hospiteren?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Casie het volgende:
[..]
In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
In Utrecht ook, die corpshuizen. Het corpsquote:Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Casie het volgende:
[..]
In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde
Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar
In mijn eentje lijkt mij ook niks hoor, dan beter bij een paar andere studenten waarmee je dan samen eet enzo, hoef je ook niet elke dag te koken.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen
Echt wel...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
Leiden.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht op de open dagquote:Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen!
Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen
Ik zat in een groep met allemaal van dat soort lui, inclusief ikzelf. En we hadden een berg verslagen waar de gemiddelde mens geen eind aan zag. Wij begonnen gewoon en vlogen van de een naar de ander, net zo lang tot we klaar waren. Middernachtelijk telefonisch overleg was niet ongewoonquote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzoHaal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |