abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 14:35:53 #1
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106311278

World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Signature. Punt.
pi_106311372
Zorg alleen wel voor een snelle verbinding.. M´n pa heeft met zijn 2mb internet er twee dagen over gedaan om m binnen te halen :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:45:55 #3
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106311678
Met torrent gaat sneller.
Signature. Punt.
pi_106311791
Heb het ff gespeeld, op zich wel geinig...

alleen: speel het niet als je niet bereid bent om er in het begin veel tijd in te steken om te levelen.. je bent zo kaduuk en kun je weer een kwartier wachten omdat de ronde dan pas afloopt..
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:51:51 #5
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106311919
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:48 schreef -AnneX- het volgende:
Heb het ff gespeeld, op zich wel geinig...

alleen: speel het niet als je niet bereid bent om er in het begin veel tijd in te steken om te levelen.. je bent zo kaduuk en kun je weer een kwartier wachten omdat de ronde dan pas afloopt..
Dat valt best mee :)

Je kunt ook met weinig tijd veel plezier hieraan hebben, het duurt alleen langer voordat je betere onderdelen en tanks hebt.

En als je dood gaat, kun je natuurlijk ook het gevecht verlaten (dit kost je geen credits of experience) en met een andere tank een battle gaan doen.
Signature. Punt.
pi_106313039
Ik speel nu overigens op de testserver :P Franse tanks testen met gratis goud en dubbel zo hard oplopende xp :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:41:27 #7
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106313654
Ik had mijn account één dag te laat aangemaakt om te kunnen testen. :(
Signature. Punt.
pi_106321950
Op verzoek weer open.

[ Bericht 83% gewijzigd door STING op 02-01-2012 22:46:07 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:55:59 #9
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106447276
Update 7.1 is gekomen!

Franse tanks zitten erin!
Signature. Punt.
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:37:07 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106464685
WoT op E3

Goede promotie van een echt goed spel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:49:01 #11
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106483338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef popolon het volgende:
WoT op E3

Goede promotie van een echt goed spel.
Mooi filmpje! :D

Ik zal even de OP aanpassen, om een stukje te schrijven over de Franse tanks.
Signature. Punt.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:17:05 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106484674
Ik heb nu dit in m'n garage:

PzKpfw II Luchs, M2 Light Tank, Marder II, VK 1602 Leopard , M3 Stuart, M22 Locust, Hetzer, M5 Stuart en de MkVII Tetrarch.

Tot nu toe vind ik de Luchs, elite met crew 100%, het leukst om te spelen. De TD's bevallen me ook zeer.

M'n hit ratio is 38%, niet best maar vooral omdat ik de eerste aan het 'diamond hunting' was. Wist ik veel. :')

Goede link dit, Tank Tech Tree:

http://www.wotdb.info/

[ Bericht 11% gewijzigd door popolon op 06-01-2012 15:50:01 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:10:46 #13
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106492213
Nice. :D

Ik vond de Luchs ook een erg leuke tank, maar alleen als je zelf de hoogste tier bent, want ik haat scouten :P

Nu heb ik de IS-3 (ik ga voor een IS-7), een Type 59 en de Tetrach.

Als je het nog niet wist; als je de bonuscode "NEWYEAREU" invoert, krijg je deze tier 2 Russische tank gratis, inclusief een vrije slot.
Signature. Punt.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:53:00 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106727691
Hit ratio nu op 40%, het gaat de betere kant op. :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:48:37 #15
365136 The_Dutch_Devil
"Working as intended"
pi_106740281
40%? :o

Ik zit nu op 72% en dan is het met de Tiger h en King Tiger zo'n 80% geloof ik. ;) Maarja de lagere tiers, en voornamelijk Duitse zijn echte hit-ratio killers, die zijn zo onnauwkeurig. En dan helemaal met de onervaren bemanning wordt vaak raak schieten een kunst. :P
pi_107322169
Ik wilde gaan kijken of ik misschien een premium account wil. Klik ik daar op in het spel is de pagina niet beschikbaar. Al een paar dagen niet. :(
History became legend, legend became myth.
pi_107322578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:38 schreef valek het volgende:
Ik wilde gaan kijken of ik misschien een premium account wil. Klik ik daar op in het spel is de pagina niet beschikbaar. Al een paar dagen niet. :(
Ik heb net gekeken doet het gewoon hoor
pi_107322632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:10 schreef MadoRS het volgende:
Nice. :D

Ik vond de Luchs ook een erg leuke tank, maar alleen als je zelf de hoogste tier bent, want ik haat scouten :P

Nu heb ik de IS-3 (ik ga voor een IS-7), een Type 59 en de Tetrach.

Als je het nog niet wist; als je de bonuscode "NEWYEAREU" invoert, krijg je deze tier 2 Russische tank gratis, inclusief een vrije slot.
OMG een deux chevaux tank whahahahah
pi_107322893
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:59 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Ik heb net gekeken doet het gewoon hoor
Ingame kun je klikken op get gold. Ik krijg dan te zien dat de pagina niet klopt. Welke link gebruik jij?
pi_107322956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef valek het volgende:

[..]

Ingame kun je klikken op get gold. Ik krijg dan te zien dat de pagina niet klopt. Welke link gebruik jij?
https://worldoftanks.eu/personal/payment/
pi_107323216
quote:
Die werkt wel en ingame werkt het ook ineens. Heel vreemd, maar bedankt.
pi_107323250
Goud gekocht is het nog niet toegevoegd. Duurt dat lang voor dat toegevoegd is?
pi_107323292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:28 schreef valek het volgende:
Goud gekocht is het nog niet toegevoegd. Duurt dat lang voor dat toegevoegd is?
Kan een paar minuutjes duren soms
pi_107323333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:30 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Kan een paar minuutjes duren soms
Ga maar ff douchen. Dan zal het wel toegevoegd zijn. Heb ook helemaal geen geduld.
pi_107325324
Nog steeds niets toegevoegd. Heb ze maar een mailtje gestuurd.
pi_107714052
Via Ideal staat het goud binnen seconden op je account.
pi_107758349
Leuk spel tot tier V, daarna word de grind te zwaar, en zonder premium account verlies je gewoon (bijna) elke ronde XP en Credits.
De Russian bias in het spel, alles wat Russisch is (was?) gewoon overpowered.
Dan heb je nog de artillery :') rij ik daar leuk in mijn E75 rond, artillery schot komt 10 meter van mij vandaan, bestuurder,gunner, loader, en motor allemaal kapot ----> exit game.
Er valt vrij weinig aan artillery te doen je weet ook nooit wanneer je geraakt wordt, als je geraakt wordt ben je gewoon de lul.
Het spotting system :') Tank staat 40 meter voor je gaat die eens onzichtbaar :|W. Spel 2 maand gespeeld en daarna laten liggen. Ze voegen alleen maar content toe en fixen nooit eens bugs. Echt een bagger pay to win spel. En de kosten van het goud zijn ook nog eens te duur.

Iemand die mij 30.000 goud wil kopen :P Kan dan ook meteen de Maus unlocken.
Putin for President _O_
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:35:17 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_107759362
Ik vind 't nog steeds prima te doen, de 7.2 patch ziet er goed uit. :Y Heb nu zo'n 8 tanks waaronder de Lowe (m'n gelddrukmachine), M4/Luchs/KV/JagdPz/VK3001/Grille/Leopard//AMX12t en m'n oude trouwe Marder II.

En arty? Tja, ik wordt bijna nooit geraakt met m'n MT/HT, als je gebruik maakt vd omgeving is het zeker wel te ontwijken. Mits mogelijk.

Leuk scoutrondje:

:P
pi_107759713
E75 is dan ook wel arty magneet nr 1. Ook omdat de voorkant bijna niet doorheen te komen is.

En Jagdpz IV :

Putin for President _O_
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:51:55 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_107759983
Ja JagdPz moet je door heen helaas. :( Daarna worden de TD's weer leuk. Vond de Marder II en StuG goed te spelen. De Marder III zit in de volgende patch. :9
pi_107767459
Ik hoop dat ze de JagdPanzer E-100 met de schuine voorkant in het spel doen.

WoT ontwikkelaars en hun manier om alles niet Russisch ''historisch accuraat'' te maken en alles wat Russisch juist de fantasy erop los te laten; zoals het geval met de E-100 en de Henschel turm. Ze willen zelf deze JagdPanzer E-100 in het spel en ze claimen dat ze gelijk hebben :')
Hallo JagdTiger 2.0 :W

Putin for President _O_
pi_108574520
Ik ben er ook mee begonnen, erg leuk morgen weer verder
pi_108689128
Iemand enig idee wanneer 7.2 beschikbaar is?
  zondag 4 maart 2012 @ 23:37:30 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108725961
Eindelijk m'n mega gun voor de Panther. O+
pi_108726446
Ik ga voor de russian mediums. Die bt 7 en a 20 ervoor wat een ramp die twee de t 34 heeft nog steeds armor van niks en die matches waar ik soms in kom -O- :( iemand nog tips
  zondag 15 april 2012 @ 03:51:33 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_110340028
Binnen: Ace Tanker mastery badge voor de Marder II. ^O^

Heb nu ook de Panther II en IS. (+ Lowe, JagdPanther, Grille, T-50, KV, KV-3)
pi_112775060
Zijn er al mensen bezig met de closed beta van world of planes?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112775613
Had me er wel voor ingeschreven, maar niets meer over gehoord. Schijnt dat de meningen van het spel heel erg uit elkaar liggen. Van wat ik heb gehoord is meerendeels meer negatief dan positief over WoPlanes.
pi_112822764
Ook niets meer gehoord van WOP

Ben nu lekker bezig met de SU-8 op een mooi plekje gaan staan en knallen maar :P
pi_112824384
Ben nu bezig met de pnz 4. Alles geupgrade. Ik kan redelijk meedoen. Ben aan het sparen voor de volgende tank. Weet zo ff niet welke. De volgende tank van de pnz4 in ieder geval. Heerlijk spel.
pi_112824394
Er is geen FOKclan of zo die WOT speelt?
pi_112824410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:54 schreef dikke_donder het volgende:
Had me er wel voor ingeschreven, maar niets meer over gehoord. Schijnt dat de meningen van het spel heel erg uit elkaar liggen. Van wat ik heb gehoord is meerendeels meer negatief dan positief over WoPlanes.
Ik ga eens kijken of ik iets kan regelen met ze, dan kan ik wat keys weggeven op de site.
pi_112824550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:23 schreef valek het volgende:
Er is geen FOKclan of zo die WOT speelt?
FOKclan ken ik niet, maar weet wel dat er een Tweakers clan is. Daar zit ik zelf in als casual speler zijnde
pi_112831766
lol fail laat maar
  zondag 17 juni 2012 @ 20:37:10 #45
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113018222
Bijna bij mijn fel begeerde patton nog 80k XP te gaan :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:39:34 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113035125
Ben bijna bij mijn JagdTiger. Ik vind de Ferdinand trouwens wel een fijn 'tankje'. :P Ja ik ben meer een 'sit and snipe' speler. Mijn IS-3 gaat niet zo best (win rate 45%) en gek genoeg zit ik dan met de KV-1S op bijna 60%. Maar da's ook meer een medium.
  maandag 18 juni 2012 @ 19:20:39 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113063601
m8a1 wat een bazentank :D
pi_113370923
Ben weer met het WoT begonnen, alleen ik zit te denken om de Jagdtiger premium te kopen, om weer ¤30 ervoor te betalen houdt mij tegen.

Edit;

Dus de Jagdpanzer E-100 is dus gewoon een Jagdtiger 2.0 :')
Putin for President _O_
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:37:41 #49
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_113744331
Verbaasd me dat de WoT community maar zo klein is hier! Maar goed, speel het dus sinds een aantal weken en bevalt goed :) Beste tank is een Tier V, nl. de Panzer III / IV.

Verder speel ik alleen met de Wehrmacht, maar wel alle soorten, dus speel ook veel met arty en td's.
Wat me opviel is dat je bij 'ze germans' pas relatief laat een heavy tank gaan researchen, bij de andere facties kan dit al veul eerder. Maar maakt op zich niet uit, duitse mediums zijn behoorlijk goed!

Ingame speel ik onder dezelfde naam, voel je vrij om mij toe te voegen zodat er misschien een keer een platoontje gedaan kan worden ;)
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_113749427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef mpc007 het volgende:
Verbaasd me dat de WoT community maar zo klein is hier! Maar goed, speel het dus sinds een aantal weken en bevalt goed :) Beste tank is een Tier V, nl. de Panzer III / IV.

Verder speel ik alleen met de Wehrmacht, maar wel alle soorten, dus speel ook veel met arty en td's.
Wat me opviel is dat je bij 'ze germans' pas relatief laat een heavy tank gaan researchen, bij de andere facties kan dit al veul eerder. Maar maakt op zich niet uit, duitse mediums zijn behoorlijk goed!

Ingame speel ik onder dezelfde naam, voel je vrij om mij toe te voegen zodat er misschien een keer een platoontje gedaan kan worden ;)
Ik zal het onthouden. Ik speel het zelf ook regelmatig. mijn naam is valeknl,
pi_113800875
quote:
Dus de Jagdpanzer E-100 is dus gewoon een Jagdtiger 2.0 :')
Nee juist niet. De Jagdpanzer E-100 krijgt een enorme 170mm gun die waarschijnlijk rond de 1000 damage gaat doen. De Russische tier10, de Object 268, wordt de Jagdtiger 2.0. Die krijgt een snelle gun met hoge dpm.
pi_114312688
pi_114428961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Nee juist niet. De Jagdpanzer E-100 krijgt een enorme 170mm gun die waarschijnlijk rond de 1000 damage gaat doen. De Russische tier10, de Object 268, wordt de Jagdtiger 2.0. Die krijgt een snelle gun met hoge dpm.
Maar wel 18mm kleinere diameter, lagere schotssnelheid en toch meer DPM en penetration :'). Ik ben die Russische bias wel een beetje zat nu.
pi_114429153
Verder leuk spel, met vlagen.
pi_114452634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:58 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Maar wel 18mm kleinere diameter, lagere schotssnelheid en toch meer DPM en penetration :'). Ik ben die Russische bias wel een beetje zat nu.
Die Russische TD heeft 3000+ DPM, de JP E100 is in test2 al generfd naar 2400 DPM. :')
pi_114453436
quote:
Ik heb een aantal potjes gedaan, maar damn... Besturing is erg lastig, laat staan iets raak schieten.
Was het na 3 potjes wel zat vanwege een 10minuten durende wachttijd ivm weinig spelers. De keer dat ik in een potje kwam zat ik als Tier 1 noob tegen Tier 4 vliegtuigen :?

Zal het later nog wel spelen en hopen dat ik het wat beter onder de knie kan krijgen. De leercurve ligt een stuk hoger dan bij World of Tanks iig.
pi_114455277
Pussy :P Nee, geintje, het is lastiger, daar werd op de E3 ook al over gepraat. Nu is het ook wennen, sneller dan een tank, dus heel raar is het niet dat je denkt van: wat is dit.

Te weinig spelers, tja, closed beta, dus misschien komt er nog een wave, geen idee hoeveel er op andere sites in Europa zijn weggegeven.
pi_114456077
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Pheno het volgende:
Pussy :P Nee, geintje, het is lastiger, daar werd op de E3 ook al over gepraat. Nu is het ook wennen, sneller dan een tank, dus heel raar is het niet dat je denkt van: wat is dit.

Te weinig spelers, tja, closed beta, dus misschien komt er nog een wave, geen idee hoeveel er op andere sites in Europa zijn weggegeven.
Mijn probleem tot zover is vliegen en aimen tegelijk. Dan weer te ver naar links, dan weer rechts en voor je het weet vlieg je voorbij het target. -O-

Ik had moeite ermee om iemand af te schudden als die eenmaal achter mij vloog. Maarja, Tier 1 is een baksteen met vleugels en een brommermotor :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:17:49 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114458531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef FreezePop het volgende:
Verder leuk spel, met vlagen.
TC's zijn goed te doen, pub games vaker minder.
pi_114460106
Heeft er nog iemand een invite code voor World of Warplanes?...
pi_114460131
Ik wacht nog op antwoord van Wargaming, maar ik hoop: ja, een stuk of vijftig te kunnen zeggen :D
pi_114460761
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog op antwoord van Wargaming, maar ik hoop: ja, een stuk of vijftig te kunnen zeggen :D
Eentje is wel genoeg :P
Ik wil dit toestel wel eens uitproberen:
pi_114471497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef dikke_donder het volgende:

[..]
Ik had moeite ermee om iemand af te schudden als die eenmaal achter mij vloog. Maarja, Tier 1 is een baksteen met vleugels en een brommermotor :P
Dit vond ik vooral kut in WoWP. Als je een beetje goeie piloot achter je aanhebt ben je kansloos. Je kan niet terugschieten tenzij je zo'n trage bommenwerper neemt en afschudden is zo goed als onmogelijk.
Misschien is het nu al een beetje meer fun nu het de game in Beta is, maar ik zat in de Alpha tests en ik vond weinig vermakelijk om eerlijk te zijn. Vooral de tier10 jets waren gewoon niet leuk.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:21:06 #64
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_114472440
Ben nu aan het downloaden zal nog wel enige tijd duren met een downloadsnelheid van 700 Kbyte/s :')

Kan iemand mij tips geven betreffende het maken van een goede start (keuze tank, evt een tactiek)
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:55:00 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115118605
JagdTiger eindelijk binnen met de supergun. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen m'n Ferdinand te verkopen, da's echt een heerlijke TD.

De tier X E-100 hoor ik voornamelijk mindere berichten over ....

Speel voornamelijk in tank companies, wat een verademing vergeleken met pubs.
pi_115603682
Ik ben SotekOne in WoT. Speel al een hele tijd casual, alleen Duitse tanks. Favoriete tank (tank :')) is de Leopard. Waarom? Geen idee, ik kick waarschijnlijk op zelfkwelling. Maar iemand moet scouten en ik ben er niet slecht in. Ander favorietje is de Hummel, lekker knallen vanuit de achterste linies.

Grootste ergernis? De matchmaking... als je weer eens met je low lvl tank tussen de VIII's en IX's staat. Andere ergernis? De overpowered Russische tanks. KV's bijv zijn waanzin in vergelijking met tanks van dezelfde tier van andere landen.

Mocht er ooit een Fok-clan komen, dan ben ik erbij.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:37:00 #67
374328 computerboy23
computerliefhebber
pi_115604845
Bij het laden van de map krijg ik telkens de melding: reageert niet. Dan sluit ik hem af, start hem opnieuw op. dan laad hij automatisch de wereld opnieuw en doet hij het wél. Iemand een idee?
ik ben een computerliefhebber en wil van alle pcsnufjes weten
pi_115609103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef popolon het volgende:
JagdTiger eindelijk binnen met de supergun. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen m'n Ferdinand te verkopen, da's echt een heerlijke TD.

De tier X E-100 hoor ik voornamelijk mindere berichten over ....

Speel voornamelijk in tank companies, wat een verademing vergeleken met pubs.
JP E100 is momenteel de slechtst presterende tierX TD. Devs hebben al gezegd dat ie in 8.0 gebuffed zal worden, dus wellicht toch de moeite waard om te halen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:53:45 #69
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115609807
Ach zo gaat dat altijd met nieuwe tanks, komt vanzelf goed. Ben nu voornamelijk met m'n nieuwe favoriet aan 't rijden, VK3601H, de beste tier VI medium voor mij. 100 battles in de VK in vier dagen. :')
pi_115670322
Wat je ook doet.. Ga niet voor de SU-14 wat een waardeloos balleding.. Zo groot dat mensen je zonder richten raken.. Zo traag dat voor je beschutting gevonden hebt je al drie keer vernietigd bent.. Ook het laden gaat zo traag dat je het virtuele gras ziet groeien :')
pi_115755483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

JP E100 is momenteel de slechtst presterende tierX TD. Devs hebben al gezegd dat ie in 8.0 gebuffed zal worden, dus wellicht toch de moeite waard om te halen.
En of die slecht is.

Na al dat grinden is het 1 bonk frustratie geworden met de e100 td te spelen.

Arty magnet
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:46:55 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115755605
Gisteren 32 battles, 25 gewonnen. Dat krijg je met een goede 'caller' in een TC. ^O^ Mooie setup ook van meestal 6x KV-1S, 2x VK3601, 2 arty en een T50.

Van half 8 tot 1 uur 's nachts in dezelfde TC gezeten. :')

-edit- geen 27 maar 25 zie ik net.

[ Bericht 18% gewijzigd door popolon op 19-08-2012 19:56:18 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 20:06:11 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115756315
pi_115827571
TC is inderdaad veeel leuker popolon. Speel je in clanverband dan of in een random TC om het zo maar te zeggen?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:09:27 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115874434
Ben op de testserver aan 't spelen, de 8.0 patch: Physics!

_O_
pi_116064048
Ben eens benieuwd hoe dat gaat lopen. Zal wel een kermis worden met al die rondvliegende tanks etc. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_117818701
Nou

0.8 is er. En de improved graphics maar weer uitgeschakeld. Ik draai Skyrim en Dead space op max vloeiend met mijn laptop. Op medium haal ik amper de 30fps, en alles voelt traag aan (zoals een halve seconde delay na het vuren voordat de tank werkelijk vuurt).

Wel leuk om te zien dat je nu eindelijk door water kunt waden om onbereikbare plaatsen te bereiken (en mensen te verassen als artillerie ;) )
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_117819381
Kreeg vandaag ook een invite voor warplanes. Straks maar eens downloaden.
Ja, ik generaliseer.
pi_117821509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Northside het volgende:
Kreeg vandaag ook een invite voor warplanes. Straks maar eens downloaden.
Ooit eens de alpha geprobeerd, maar zonder joystick kan het wel, maar is het nagenoeg onmogelijk. Ik wil het best proberen, maar eerst maar eens een goede joystick (en niet logitech crap. Geen enkele logitech joystick heeft ooit echt goed gewerkt. Als je een los liet "zwierven" ze altijd alle kanten op)
pi_117905280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ooit eens de alpha geprobeerd, maar zonder joystick kan het wel, maar is het nagenoeg onmogelijk. Ik wil het best proberen, maar eerst maar eens een goede joystick (en niet logitech crap. Geen enkele logitech joystick heeft ooit echt goed gewerkt. Als je een los liet "zwierven" ze altijd alle kanten op)
Mijn Logitech stick werkt anders prima.
Geen problemen mee.
Het is eerder dat ik gewoon bagger ben met stick, de eerste die ik heb aangeschaft in mijn leven. :D
De snelle actie-vlieg-spellen raak ik dus nooit wat maar het vliegt wel lekker.
pi_118183543
tvp
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_118296499
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
Zijn er al mensen bezig met de closed beta van world of planes?
Ja hier, heb me ervoor opgegeven maar nog geen bericht.
Children of the night. What music they make.
pi_118296855
Zal WoT ook eens proberen.
pi_118298968
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja hier, heb me ervoor opgegeven maar nog geen bericht.
Oh, ik heb nog wel een key over, momentje, ga ik zo even zoeken, dan heb je pm :)
pi_118300036
Na een jaar eindelijk bijna de Patton scheeld nog 50K XP ;(
pi_118302054
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, ik heb nog wel een key over, momentje, ga ik zo even zoeken, dan heb je pm :)
Ontvangen, bedankt! ^O^
pi_118311445
Het is moeilijk, ik heb een stuk of 8 potjes gespeeld en ik heb nog geen tank neergeschoten. Ik gebruik de T1 Cunningham, en heb lvl 2 onderdelen.

Hoe zit dat met gold? Ik krijg xp en credits, maar gold? Ik wil wel een betere tank, heb die ook al onderzocht :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:10:30 #89
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_118316412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
Het is moeilijk, ik heb een stuk of 8 potjes gespeeld en ik heb nog geen tank neergeschoten. Ik gebruik de T1 Cunningham, en heb lvl 2 onderdelen.

Hoe zit dat met gold? Ik krijg xp en credits, maar gold? Ik wil wel een betere tank, heb die ook al onderzocht :P
Gold moet je kopen. Daar kun je een premium-account mee aanschaffen voor iets meer xp, skins voor je tanks en je kunt er premium tanks mee kopen. Premium tanks zitten alleen buiten alle tech trees. Het enige is dat je de xp van de premiums kunt omzetten naar vrije xp om te gebruiken bij je gewone tanks (kost ook gold).
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_118331364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef DeHovenier het volgende:

Gold is voor de luxeopties, alles kan je in principe doen met xp en credits.
Ja, ik generaliseer.
pi_118336792
Ok.

Hebben jullie nog tips voor een n00b?
pi_118337899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.

Hebben jullie nog tips voor een n00b?
Ja, ga met Russische tanks spelen, die zijn overpowered. :P
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:06:10 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118338669
Ze zijn het meest noobvriendelijk zou ik willen zeggen. De Duitse lijn is zeker het meest lastig maar kan best werken als je weet wat je doet.
pi_118338755
Amerikaanse Medium lijn _O_
pi_118339126
Zit nu met deze http://wiki.worldoftanks.com/MS-1

Heb al 2 kills, maar over m'n deaths zullen we het maar niet hebben :')

Maar ik bedoelde tips qua tactiek, waar je op moet letten en hoe je moet samenwerken met onbekende mensen waar je voor het eerst mee speelt :P

Of zitten jullie in een clan?
pi_118343947
Nee, beetje chatten en hopen dat men luistert. En gewoon de "flow" van de meute aan gaan voelen wat wel en niet werkt. En ook op eigen inzicht inschatten hoe je het team het beste helpt.

Mar dat komt wel als je voorbij tier 2/3 bent
pi_118345341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef Ordos20 het volgende:
Nee, beetje chatten en hopen dat men luistert. En gewoon de "flow" van de meute aan gaan voelen wat wel en niet werkt. En ook op eigen inzicht inschatten hoe je het team het beste helpt.

Mar dat komt wel als je voorbij tier 2/3 bent
Gewoon een kwestie van ervaring dus.

Wat bepaalt precies wanneer je een vijand ziet?
pi_118347447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gewoon een kwestie van ervaring dus.

Wat bepaalt precies wanneer je een vijand ziet?
Je radio, commander,radio gozer, zichtbereik, signaalbereik maar ook of de vijand goed zichtbaar is en zich niet verstopt of evt camo gebruikt.

Zo zal ik de vijand ook eerder zien met de linker radio dan de rechter.
pi_118348293
Ok. Dat gaat nog wel een stukje dieper :P
pi_118422458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Dat gaat nog wel een stukje dieper :P
Boeit nog niet zoveel op de lagere tiers, daar zijn alle tanks slecht. Tactiek = bij de massa blijven en nooit voorop rijden. En als er veel artillery op het veld is kan je met een snelle tank proberen door de linies te breken en bij zijn vlag daarop gaan hunten.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')