Ik googlede op de naam van een doekquote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
als ik google op amaranta fok zie ik de borsten van lindamet je fietsstoeltje.
hahahahah
haha dat is precies wat ik altijd zeg: ik heb weinig vrienden op fb, maar ik hou ze wel allemaal bij en zodra er eentje het af laat weten, gaatie er na een week of wat gewoon uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat al zou helpen is je FB afschermen en alleen mensen toevoegen die je echt kent en niet lukraak allemaal vreemden omdat weinig vrienden zo sneu staat. Dat onderwerp duikt ook wel regelmatig op in R&P. 300 FB vrienden zijn geen vrienden.
Nou snap ik waarom mijn man eigenlijk niet wilde dat ik foto's ging uploadenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan photobucket hoor. Door een foto ergens te uppen geef je die partij vaak de rechten van je foto's.
Ook kunnen ze natuurlijk door ze ergens openbaar te zetten opgeslagen worden door een ander. Vlak ook Google niet uit trouwens.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Keshet het volgende:
Echt Simmu?![]()
Maar ja, zo simpel is het dus. Ik ben heel kieskeurig in wat ik online zet en haal het sowieso regelmatig weg. Ik weet dat ik daarmee niet alles voorkom maar ik heb er in ieder geval wat invloed op.
De foto's thuis staan op een encrypted harddisk met een kopietje ervan ergens anders (ivm kwijtraken door brand, diefstal, etc.)
Ik zit ook even wat te googlen en ik kom allemaal foto's tegen van mijn hond die ik allemaal niet meer had omdat mijn computer indertijd kapot is gegaan en ik geen back up had.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik googlede op de naam van een doek
FB is toch juist niet zo erg, als je maar je vrienden goed kiest met toelaten enzo. Tenminste, dat lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik hou er eigenlijk gewoon rekening mee dat alles wat ik hier en op twitter post overal terug kan komen, dus post ik hier en daar alleen zaken die ik ook op een openbaar feestje zou roepen...
FB is wel anders ja, daar ga ik dus ook maar schonen. Al baal ik er wel enorm van, het is ook een enorme verrijking van m'n priveleven geweest om mensen via het internet te leren kennen en deze extra achterdocht maakt het er wat dat betreft niet leuker op...
FB is idd al afgeschermd bij mij. En op een paar mensen hier van FOK! na ken ik ze allemaal persoonlijk. Ik denk er nu dus inderdaad over om dat kleine clubje FOK!kers die ik niet IRL ken nog eens even goed te bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat al zou helpen is je FB afschermen en alleen mensen toevoegen die je echt kent en niet lukraak allemaal vreemden omdat weinig vrienden zo sneu staat. Dat onderwerp duikt ook wel regelmatig op in R&P. 300 FB vrienden zijn geen vrienden.
Denk jij er even aan dat de foto van een pasgeboren Mia door MissJones (nota bene) op FOK! gezet is?!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nu een beetje bij kunnen lezen na de geboorte van Mia en ik schrik me rot! Zat gisteren nog te snotteren omdat MJ op fb had gepost dat zij zo hormonaal had zitten huilen bij het zien van een foto van een vers beebje (ik ging er van uit dat ze Mia bedoelde).
Ik ben dus ook echt naïef geweest. Had alleen wel altijd in ongeloof naar haar foto's en die van dubecky gekeken.
Zal later eens mijn fb opschonen. Gelukkig heb ik over heel veel dames hier geen enkele twijfel want ik heb inmiddels aardig wat ontmoet irl.
Zo echt als Sinterklaas, de Kerstman en de Paashaas bij elkaar.quote:
Oh ja, en sinterkloonquote:
Ja, ik herkende BE in de stad aan haar jongstequote:Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom op internet: het heeft geen gum.
Ik herken wel eens Fok-users op straat. Niet omdat ik ze zelf herken, maar omdat ik hun kinderen herken. Uit de kinderfototopics... En dat vind ik zelfs eng
Dat is inderdaad het voordeel van een top10 naamquote:Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef Keshet het volgende:
Oh, en om deze reden heb ik een username die resultaten op Google geeft die niks met mij te maken hebben. In combinatie met de naam van mijn kind kom je wel weer een heel eind.
Maar gelukkig heeft mijn kind een Top10 naam en zal googlen op haar naam niet direct haar foto's laten zien.
Hier ook een met een naam die eerst een zangers laat zien en vervolgens mw. Smulders....quote:Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef Keshet het volgende:
Oh, en om deze reden heb ik een username die resultaten op Google geeft die niks met mij te maken hebben. In combinatie met de naam van mijn kind kom je wel weer een heel eind.
Maar gelukkig heeft mijn kind een Top10 naam en zal googlen op haar naam niet direct haar foto's laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |