SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Bij deze danquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil nooit topics openen want ik heb nooit TT-inspi.
boxquote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat ik trouwens nog even kwijt wilde: het is gelukt! Ik praat nu heel af en toe met Dinges en dat is zowaar gezellig én ik voel er verder niets bij! King me!
Je hebt hem gefriendzoned?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat ik trouwens nog even kwijt wilde: het is gelukt! Ik praat nu heel af en toe met Dinges en dat is zowaar gezellig én ik voel er verder niets bij! King me!
Ja, maar hij mij al veel eerder.quote:
*Tikt hem aan, ouwe!*quote:
Oke, dan is het geoorloofd.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar hij mij al veel eerder.Dinges en ik hebben gedate en toen heeft hij mij afgewezen, dus ja.
[..]
*Tikt hem aan, ouwe!*
Zo zie je maar weer dat alles goed kan komen!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Muisraket het volgende:
Pff, alsof ik jouw toestemming nodig heb om iemand te friendzonen!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alles goed kan komen!
Nee, dat is niet dramatisch maar overdrevenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]Sorry bdh, maar die is wel erg dramatisch. En het is nu voor 99% goed. Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik hem in het echt ooit weer zie, maar dat zie ik toch niet snel gebeuren.
Weet je toch.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
Wat luisteren jullie soms toch goed naar me
Ja baas!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
Wat luisteren jullie soms toch goed naar me
Ik denk soms ook nog van 'wat hoor ikquote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Muisraket het volgende:
WTF, het is de eerste maandag van de maand, stond KLB even geleden vol met topic over dat 'DE DUITSERS KOMEN'._!
Die met die afsluitdijk was leuker.quote:
Weet niet wat je bedoeltquote:Op maandag 2 januari 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die met die afsluitdijk was leuker.
God is a troll, jwz. En een astronaut (mensen die deze referentie snappen en van die muziek houden mogen me een aanzoek doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:23 schreef DeJori het volgende:
Maar serieus, wat als er een ramp gebeurt op de eerste maandag van de maand om 12 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |