SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
Hoorde ik nou ergens dat de Aliens komen??
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeden muts!
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben eens zo naar een themafeestje geweest met als thema 'the movies' en niemand snapte het
Ikke ookquote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef Mss het volgende:
Mijn vriendje is helemaal trots op me omdat ik heb gesport![]()
.
Echte liefdequote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Mss het volgende:
Die jongen loopt dus wekelijks een km of 8 hard, en toch is-ie trots op mijn half uurtje crosstrainen![]()
.
Noezzzz je hoedje, wat doe je !!!quote:
Ik zal een nieuwe makenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noezzzz je hoedje, wat doe je !!!![]()
Nee, echt hoor!! Ik val na een kwartier al van de crosstrainer afquote:
Aww liefquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Mss het volgende:
Die jongen loopt dus wekelijks een km of 8 hard, en toch is-ie trots op mijn half uurtje crosstrainen![]()
.
Succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef Mirjam het volgende:
ik ga toevallig vanavond een proefles doen bij een fitnesscentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangekomen
en de conditie van een platgetrapte aardbei.
Tuuk wel !quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook supergoed van Mss!
Ik weet nog toen ik in 2005 begon met fitness, dat ik de eerste weken na tien minuten al deaud van de crosstrainer viel
Doorzetten, doorzetten, doorzetten! Op een gegeven moment hield ik het makkelijk een uur vol(alleen kreeg ik dan zere voeten) en dan had ik al 45 minuten gefietst en een uur gelopen.
(zou het me ooit weer lukken?)
Ik doe ook echt niet aan sportschool/fitnessquote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
Sportschool.... zou zo'n goed idee zijn he...
Respect voor de de chicks die beginnen/net begonnen zijn!!!![]()
Ik ga wel op mijn Wii fit, ofzo
Met z'n allen aan de anorexia!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:35 schreef Dwyn het volgende:
Eerst maar eens even wat boodschappen in huis halen, anders wordt het een verhongerdieet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrr.... Ik ga vanaf volgende week niet meer drinken door de week en door de week geen koekjes/chips/dat soort zooi meer eten, heb ik mezelf voorgenomen
Don't come closer, I might hurt you
Nog beter!! Goeden plan!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
boulirexia!
Alleen komkommer eten en die weer uitkotsen!
De trend voor 2012!
Ik zou het ook echt niet meer kunnenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jaaa, goed plan!!![]()
Daarvoor vind ik eten veel te lekker.
Zelfkennis is het beginquote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben gewoon te lui, zonder doorzettingsvermogen, met teveel zin in lekkere dingen en zonder zin om te koken vaak...
*lui vet verken* is wat je dan overhoudt
Sounds yummy ! Komkommersmaak weer langs je bakkes als je het er weer uitgooit omnomnomnomquote:Op maandag 2 januari 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
boulirexia!
Alleen komkommer eten en die weer uitkotsen!
De trend voor 2012!
Zekerquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin
[..]
Sounds yummy ! Komkommersmaak weer langs je bakkes als je het er weer uitgooit omnomnomnom
Pittig !!! OMNOMNOMNOM !quote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
Oh, en als je mazzel hebt: komkommer mét een vleugje maagzuurMaar dan moet je niet te snel weer kotsen
En dan weer nekken en dan weer...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pittig !!! OMNOMNOMNOM !
Om het helemaal af te maken; kun je het uitgkotste weer naar binnen nommen. For tze flavour![]()
Goedzo!! Nu nog snel een komkommer naar binnen stouwen en dan kun je lekker kotsenquote:
Wie heeft er tanden nodig !! Na een week kun je voortdurend op je kots leven en maak je er een slurpie vanquote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan weer nekken en dan weer...
Damn, zo kun je een hele week met 1 komkommer doen
Nog goedkoop ook
(alleen de tandarts kost daarna weer wat meer...)
Vooral zin in komkommers krijg je er van; niet?quote:
True!! Extragoedkoop dus!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wie heeft er tanden nodig !! Na een week kun je voortdurend op je kots leven en maak je er een slurpie van
[..]
Vooral zin in komkommers krijg je er van; niet?
Omdat de xenos-kleren zo mooi zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Motivatie om bij xenos te werken, halp anyone
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat de xenos-kleren zo mooi zijn
Omdat je graag kitsch verkoopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]nu serijeus, ik ben daar zo slecht in en ik wil op verzenden rammen
Dat!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat je graag kitsch verkoopt.
Maar zo'n sollicitatie hoeft daar niet zo serieus. Zeg gewoon dat je graag in een winkel werkt ofzo.
http://www.thegamingvault(...)to-help-get-you-fit/quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
Sportschool.... zou zo'n goed idee zijn he...
Respect voor de de chicks die beginnen/net begonnen zijn!!!![]()
Ik ga wel op mijn Wii fit, ofzo
Ik was lekker mijn broodje naar binnen aan het werken; toen we het over komkommerpuke hadden.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Koekjes!! omnomnomnomnomnomm
Ik krijg honger van kotspraat... pavlov
go speesquote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
ank je wel voor je interesse in Xenos!
Wij hebben je sollicitatie ontvangen en zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Kots-ze!!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was lekker mijn broodje naar binnen aan het werken; toen we het over komkommerpuke hadden.
Ironisch genoeg ligt er komkommer op mijn broodje
Brb even naar toilet![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
ank je wel voor je interesse in Xenos!
Wij hebben je sollicitatie ontvangen en zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Joah!!!!! Die wil ikquote:Op maandag 2 januari 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.thegamingvault(...)to-help-get-you-fit/
HEY XENOS MENSEN NEEM UKKIE ES FF AAN JONGE!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks gaan ze me googlen en dan zien ze dat ik op fok zit
Ja, want ze gaan vast zoeken op de link van jouw naam met Speesquote:Op maandag 2 januari 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks gaan ze me googlen en dan zien ze dat ik op fok zit
Xenos kitsch natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu al te bedenken wat ik allemaal ga kopen van dat geld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks want dat mocht je niet meerquote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
rijbewijs sparen!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik sparen voor duren dingen joah
Met mijn bazensalaris van 2.30 per uur
2,30 tochquote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik sparen voor duren dingen joah
Met mijn bazensalaris van 2.30 per uur
google vindt haar anders wel op Fok.... vijfde pagina ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, want ze gaan vast zoeken op de link van jouw naam met Spees
Oh, echt?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
google vindt haar anders wel op Fok.... vijfde pagina ofzo
Maisjes, nooit je ektennaam op fok zetten!
Ja, I know...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Lindytje heb ik ook zo te pakken, ff doorspeuren
ff PM aan mirjam doen, die past het echt wel aan voor jequote:Op maandag 2 januari 2012 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik sta er ook bij. Doordat spees mij eens heeft vernoemd
Heb het bericht al meermaals gerapporteerd; maar helaasch doet fok er weinig aan...
Ja die kwam ik dus ook nog tegenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zelfs skjoe's, priems en joysa's emailadress gevonden op fokmits ze echt zijn natuurlijk
Ik ga jullie toevoegen !!EINZ!quote:
Ik kwam je ook nog in wf topic tegenquote:
het was oud en nieuw enzo, iPad, etc. Dus gewoon niet aan toe gekomen!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, waarom wil je niet met mij wf-en?
Bwhehehehhehequote:Op maandag 2 januari 2012 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er is iemand op FB die Jessie Fok heet![]()
Ohh gelukkig, ik voelde me al vet gedist enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was oud en nieuw enzo, iPad, etc. Dus gewoon niet aan toe gekomen!
quote:We vinden het ontzettend jammer dat je vertrekt, maar we wensen je natuurlijk het allerbeste toe.
Tot ziens,
Je vrienden bij Myspace
callcenters veridenen heel goed! Ik kreeg op mijn 15e ook 7 gulden bij callcenter, en als je hypotheken mocht bellen zelfs 10 gulden, terwijl mijn vriendinnen in de super iets van 3.50 kregen ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wut minimumloon 19 jaar ¤ 4,87 volgend site overheid
Ik kreeg bij callcenter tegen de 7 euro
Als je weer net zo veel tofs terug stopt, be my guestquote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Joysa het volgende:
OMG ik wil ALLES uit de swapdoos
ALLEEEEEEES
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Joysa het volgende:
OMG ik wil ALLES uit de swapdoos
ALLEEEEEEES
Je kent mij toch?quote:
Bwhehehehe, truequote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kent mij toch?
Ik weet het volgende week nog niet
Allebei!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Hoe googlen jullie dan op jezelf? Je nick? Je eigen naam?ben nu ook nieuwschierig!
Helemaal niks. Like a anonieme boss.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
nickname heeft geen zin he, die staat overal
Ik zoek op site: fok, en dan op "voornaam achternaam", voornaam.achternaam en voornaamachternaam.
Als je weet hoe je moet zoeken (dus niet alleen google) is er altijd wel iets te vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef deerntie het volgende:
Ik kom even uit de lurkstand, maar realiseren jullie je dat het ook de andere kant op werkt?
Ik lees af en toe eens een SHJN topic mee als ik me verveel, maar met alleen een voornaam, bv die van sq of sharana kan ik jullie allemaal op op facebook vinden. Op die manier kan een persoon met verkeerde bedoeling ook behoorlijk veel achterhalen hoor..
True, maar wat zie je dan? Ik dacht dat ik mijn profiel wel aardig beschermd had op FBquote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef deerntie het volgende:
Ik kom even uit de lurkstand, maar realiseren jullie je dat het ook de andere kant op werkt?
Ik lees af en toe eens een SHJN topic mee als ik me verveel, maar met alleen een voornaam, bv die van sq of sharana kan ik jullie allemaal op op facebook vinden. Op die manier kan een persoon met verkeerde bedoeling ook behoorlijk veel achterhalen hoor..
Je kunt 'View as public' doen als je bij de profiel kijkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja als iemand eens naar de mijne wil kijken, alles staat op privé maar een collega van mn moeder claimde dat ze mn statusupdates kon lezen.
Als je een eigen domein hebt staan 9/10 al je adresgegevens op het internetquote:Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef Diconnected het volgende:
Als je mijn voornaamachternaam googglet krijg je allemaal andere mensenMaar wat Space zei klopt ook wel, als ze iets echt zoeken, vinden ze het wel
Wat foto's en je vindt ik leuks, dat soort dingen. Niet heel veel boeiends hoor, maar mn reactie was meer om te laten weten dat het dus ook de andere kant op werkt. Ik heb niet het idee dat iedereen dat door heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar wat zie je dan? Ik dacht dat ik mijn profiel wel aardig beschermd had op FB
Alleen op voornaam?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef deerntie het volgende:
gewoon bij je fotoalbumquote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit, waar stel ik in dat ze niet eens foto's kunnen zien? Facebook is zo'n wazige shitzooi
Sharana is de vinden op voornaam, sq op voor en achternaam, maargoed, dat staat hier ook allemaal open en bloot in de topics.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen op voornaam?
En indd wat Spees zegt, er is altijd wel wat te vinden. Maar mij gaat het er persoonlijk niet om dat ik onvindbaar wil zijn, maar ik hoef ook niet en public op fok te staan.
Mn foto's zijn nu weg, hoe krijg ik die info privé?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Sharana is de vinden op voornaam, sq op voor en achternaam, maargoed, dat staat hier ook allemaal open en bloot in de topics.
En space, ik zie 3 mappen met foto's en je hele info pagina, prikbord is wel afgeschermd.
jamaar mijn naam komt ook niet zoveel voor! meehhhhquote:Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Sharana is de vinden op voornaam, sq op voor en achternaam, maargoed, dat staat hier ook allemaal open en bloot in de topics.
En space, ik zie 3 mappen met foto's en je hele info pagina, prikbord is wel afgeschermd.
staat mijn schternaam hier in topics?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Tijdens t googelen kwam ik wel een bericht tegen waarin je een spamemailtje geplaatst had, daarin stond wel je emailadres waar ook je achternaam in staat.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat mijn schternaam hier in topics?
Ja. Ik heb het meerdere keren gelezen. Je email adres stond ook op fok remember? Daar komt ook je voor en achternaam in voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat mijn schternaam hier in topics?
ja, maar dan moet je toch wel eerst mijn voor- en achternaam weten, anders krijg je dat toch niet verzonnenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:52 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het meerdere keren gelezen. Je email adres stond ook op fok remember? Daar komt ook je voor en achternaam in voor.
redelijk, kan geen foto's zien, wel een aantal van je activiteiten en likes enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ah ik ben keiveel te googlen en ik heb er serieus geen enkel probleem mee
En als ik me niet vergis is mijn facebook ook behoorlijk afgeschermd... Dacht ik...
dat moet je per album / foto apart doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet niet of mijn foto's op fb afgeschermd staan, ik kan ook niet vinden waar dat moet
Ohja, found it. Thnx.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet je per album / foto apart doen.
Die worden regelmatig genoemd in topics hoor. meestal gebeurd het alleen onafhankelijk van elkaar, maar 1+1=2quote:Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je toch wel eerst mijn voor- en achternaam weten, anders krijg je dat toch niet verzonnen
Dat is dus omdat ze getagd zijn. Je kan de tags wel (laten) verwijderen, maar weet niet of ze dan die foto's ook niet meer kunnen zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
Ik merk best wel vaak dat vrienden van vrienden die in mijn foto's getagd zijn mijn foto's kunnen zien terwijl bij mij alles op 'alleen vrienden' staat.
Als je alleen de standaardprivacyinstellingen aanpast geldt dat alleen als je vanaf een mobile app dingen aanpast, weet je dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Zo, aangezien ik er wat vreemden tussen heb zitten op Facebook die nu ingesteld als kennissen, en alles is nu zichtbaar voor vrienden behalve kennissen.
ik vind je eng, maar bedankt, ik ga er nog harder bovenop zitten nuquote:Op maandag 2 januari 2012 16:00 schreef deerntie het volgende:
[..]
Die worden regelmatig genoemd in topics hoor. meestal gebeurd het alleen onafhankelijk van elkaar, maar 1+1=2
Haha ik lees enkel wat mee af en toe, en heb verder geen slechte bedoelingen hoor. Tis alleen wel grappig dat sommige mensen heel er op hun privacy gesteld zijn, maar wel heel veel online gooien;)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind je eng, maar bedankt, ik ga er nog harder bovenop zitten nu
ja zo heb ik het nu ook staan, maar dat zijn alleen tags. Ik heb alle profielonderdelen nog eens apart aan zitten passenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:04 schreef Debsterr het volgende:
Met tags moet je volgens mij het volgende instellen bij privacyinstellingen, en dan instellingen voor tags:
aan
aan
vrienden behalve kennissen
uit
uit
Ja ik heb ook alles weer eens doorlopen maar ik zit geloof ik toch aardig "dicht". Wellicht kan deerntie eens testenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zo heb ik het nu ook staan, maar dat zijn alleen tags. Ik heb alle profielonderdelen nog eens apart aan zitten passen
ohnee, mijn privacy interesseert me weinig, anders zou ik niet zoveel foto's online kieperen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef deerntie het volgende:
[..]
Haha ik lees enkel wat mee af en toe, en heb verder geen slechte bedoelingen hoor. Tis alleen wel grappig dat sommige mensen heel er op hun privacy gesteld zijn, maar wel heel veel online gooien;)
Edit: En je bent niet de enige die zo te vinden is hoor, ik gebruikte jou alleen als voorbeeld.
Ik zie bij jou alleen werkgever/school en wat vriendschapsbevestigingen, geen foto's e.d.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik heb ook alles weer eens doorlopen maar ik zit geloof ik toch aardig "dicht". Wellicht kan deerntie eens testen?
Ja snap ik, maar op dit moment ben je ook nog vindbaar onder je emailadres op fok he. Maar daar wou je achter aan toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, mijn privacy interesseert me weinig, anders zou ik niet zoveel foto's online kieperen.
Wat ik niet fijn zou vinden is als men mijn fok-account direct aan mijn naam kan koppelen.
Dwz, als je op mijn naam googlet, er meteen 100 hits van Fok komen. Dat alleen mijn voornaam of alleen mijn achternaam + mijn username gelinkt kunnen worden, allee. Dan heb je iig nog beide nodig om me te kunnen vinden
Topquote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik zie bij jou alleen werkgever/school en wat vriendschapsbevestigingen, geen foto's e.d.
Allebeiquote:Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef Joysa het volgende:
moet ik lin of puckz pmen voor swapdoos?of allebei?
Yes, dat is al gefixt, alleen google cache duurt ff voor het is bijgewerktquote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar op dit moment ben je ook nog vindbaar onder je emailadres op fok he. Maar daar wou je achter aan toch?
In jou geval door iemand anders, want ik weet alleen je voornaam en ik weet hoe je er uit ziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Top. En je komt op mijn profiel door te zoeken of door via iemand anders door te klikken?
In dat geval ben je dan niet meer direct te vinden, maar wel indirectquote:Op maandag 2 januari 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes, dat is al gefixt, alleen google cache duurt ff voor het is bijgewerkt
Thanks voor het checken in ieder geval!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
In jou geval door iemand anders, want ik weet alleen je voornaam en ik weet hoe je er uit ziet.
Maar als je meerdere SHJN meiden op facebook bekijkt, komen een heleboel gezichten telkens weer terug, dus op die manier zijn ook mensen waarvan ik in eerste instantie de naam niet weet wel te vinden en te linken aan een nickname.
graag gedaanquote:Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks voor het checken in ieder geval!
en dan valt het hier nog wel mee, er zijn topics waar het nog veel erger isquote:Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Meh, ik blijf het wel heel bizar vinden hoeveel mensen hier lurken...
Ik heb ook wel meegepost vroeger he, hoewel dat niet heel actief was, en ik lees normaal alleen een sc als ik me verveel. Het is niet alsof ik de sc echt volg (daar gaat het ook veels te hard voor).quote:Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Datquote:Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Wel je huisquote:Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
google image search op mijn nickname
Ik kom 2 users tegen in de plaatjes uit dit topic, maar mezelf niet
Wat schattig!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIk vind het ook wel 'apart'
Trouwens: Klant komt hier net binnen wandelen met rode fles wijn voor mij.... Nog voor mijn verjaardag![]()
Lief(en ja dat doet ie dus alleen bij mij en niet bij collega's
)
Ik kan ook echt nooooooit iets fout doen bij deze klant![]()
alleen m'n kast gelukkigquote:
als je googled op sq + fok vindt je dr wel een van jezelf... en hele mooie!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen m'n kast gelukkig
en als ik voor-achternaam google image dinges ook maar drie ploatjes, en die zijn niet schokkend, dus ik vind het best
En je kattersquote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen m'n kast gelukkig
en als ik voor-achternaam google image dinges ook maar drie ploatjes, en die zijn niet schokkend, dus ik vind het best
En de Hurr durr derpquote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef deerntie het volgende:
[..]
als je googled op sq + fok vindt je dr wel een van jezelf... en hele mooie!
linkje? ik ben al op pagina 21 van imagesearch en heb tot nu toe alleen m'n nagels en m'n katten gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef deerntie het volgende:
[..]
als je googled op sq + fok vindt je dr wel een van jezelf... en hele mooie!
Als je op skjoe + fok zoekt krijg je veul van jou en linquote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, de afkorting SQ? Maar die kennen echt alleen insiders
ik zie 'm anders echt niet, 20 pagina's lang nietquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef deerntie het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)8a9&biw=1680&bih=961
nee gewoon stormqueen voluit
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
en als mensen weten dat ze op "skjoe fok" moeten zoeken, dan hebben ze die pics hier ook al eens gezien en lezen ze vaak in de SC. Een buitenstaander vindt dat nooit van z'n leven
MOARRRRRquote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
mijn lievelings staat er tussen
[ afbeelding ]
Zoals in oud toch.....?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan valt het hier nog wel mee, er zijn topics waar het nog veel erger is
Apart, hoe heb je je filter staan dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, dan filtert mijn google mij er uit, want ik zie ze niet
gematigd... momentjequote:Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef deerntie het volgende:
[..]
Apart, hoe heb je je filter staan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da's niet roze man, da's lila!disclaimer
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
met safe search uit kom ik op pagina 22 deze tegen:GadverdammeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da's niet roze man, da's lila!![]()
met safe search uit kom ik op pagina 22 deze tegen:OhgoshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da's niet roze man, da's lila!
it's the map in my mind that sends me on my way.
met safe search uit kom ik op pagina 22 deze tegen:Die bedoel ik ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da's niet roze man, da's lila!
Ik zie ook een afbeelding van dico en puckzz als ik op stormqueen + fok zoek.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie ook andere afbeeldingen hoor.... Ik zie een foto van mij als ik op stormqueen zoek
En omgekeerdAls ik op priemgirl images afloop; zie ik een boel her derp foto's van skjoe
Jaaa heb hem nog steeds opquote:Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh Priem, top trouwens dat ie er zo snel was!Kon je hem toch met O&N op
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Op mijn gewone naam zie je pic van op site van mijn werk
[..]
Jaaa heb hem nog steeds op![]()
I love it
Hij is écht geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken als je op je werk zit
disclaimer
ja hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe wil je me zo je adres even pmmen? En het was oke als ik het lakje van Debs ook naar jou stuur?
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor
OHNOES DAN WEET JE WAAR MIJN HUIS WOONT
Ja en ze is ninja, ik zou het niet doen hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor
OHNOES DAN WEET JE WAAR MIJN HUIS WOONT
maar. Jij weet ook waar haar huis woont. Als chantagemiddel.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en ze is ninja, ik zou het niet doen hoor
Nee ik weet alleen het dichtstbijzijnde treinstation en de richting waarin ze heeft gewezenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar. Jij weet ook waar haar huis woont. Als chantagemiddel.
Niet zeggen!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en ze is ninja, ik zou het niet doen hoor
Vergeet de pepperspray nietquote:Op maandag 2 januari 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet zeggen!
Nu kan ik geen verrassingsaanval meer doen
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik weet alleen het dichtstbijzijnde treinstation en de richting waarin ze heeft gewezen![]()
Oh wait, ik heb haar ooit lakjes gestuurd
Ik wil Skjoe geen pijn doen, alleen maar laten schrikkenquote:
Jammer, anders moest je een filmpje makenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil Skjoe geen pijn doen, alleen maar laten schrikken
Mja, I spread love, not pain. Jwzquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jammer, anders moest je een filmpje maken
Een beetje maarquote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, I spread love, not pain. Jwz
En jij bent dus van het leedvermaeck?
* SpaceInvaders gniffeltquote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu T-mobile heeft heel die Iphone niet op voorraad. Kan wel 2 weken duren
.
Het enige leedvermaak waar ik van in een stuip ga is wanneer iemand valt. Niet als ze ernstig gewond zijn of bejaard natuurlijk. Ik kom ook bij funniest homevideo's niet meer bijquote:
Daarom gniffelde ik ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, ik ga de komende 2 weken zeuren, dat snap je natuurlijk wel he.
Nooesquote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu T-mobile heeft heel die Iphone niet op voorraad. Kan wel 2 weken duren
.
Ja, dat is een beetje het probleem. Via studentmobiel is de levertijd ook lang. Dan maar wachten. Hoerenzooiquote:Op maandag 2 januari 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooes
Zat je al bij T-mobile? Ik vind dat zo'n grafprovider.
Ik had tot twee jaar terug ook t-mobile en had nooit bereik.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het probleem. Via studentmobiel is de levertijd ook lang. Dan maar wachten. Hoerenzooi.
Jij volgt mij niet, hater.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs volgt mij niet eens, de hater
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs volgt mij niet eens, de hater
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
WUT IK WAS AANGEMELD MAAR IK STA ER NIET TUSSEN
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal vanaf morgen eens beginnen met nagelfoto's
Weet ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar komt deze discussie uit voort
lauren heeft sinds gister ook een nieuwe blog, dus als je die nog hebt kun je die ook doenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik alles en iedereen weer bijgewerkt nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |