SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
Hoorde ik nou ergens dat de Aliens komen??
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeden muts!
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben eens zo naar een themafeestje geweest met als thema 'the movies' en niemand snapte het
Ikke ookquote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef Mss het volgende:
Mijn vriendje is helemaal trots op me omdat ik heb gesport![]()
.
Echte liefdequote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Mss het volgende:
Die jongen loopt dus wekelijks een km of 8 hard, en toch is-ie trots op mijn half uurtje crosstrainen![]()
.
Noezzzz je hoedje, wat doe je !!!quote:
Ik zal een nieuwe makenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noezzzz je hoedje, wat doe je !!!![]()
Nee, echt hoor!! Ik val na een kwartier al van de crosstrainer afquote:
Aww liefquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Mss het volgende:
Die jongen loopt dus wekelijks een km of 8 hard, en toch is-ie trots op mijn half uurtje crosstrainen![]()
.
Succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef Mirjam het volgende:
ik ga toevallig vanavond een proefles doen bij een fitnesscentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangekomen
en de conditie van een platgetrapte aardbei.
Tuuk wel !quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook supergoed van Mss!
Ik weet nog toen ik in 2005 begon met fitness, dat ik de eerste weken na tien minuten al deaud van de crosstrainer viel
Doorzetten, doorzetten, doorzetten! Op een gegeven moment hield ik het makkelijk een uur vol(alleen kreeg ik dan zere voeten) en dan had ik al 45 minuten gefietst en een uur gelopen.
(zou het me ooit weer lukken?)
Ik doe ook echt niet aan sportschool/fitnessquote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
Sportschool.... zou zo'n goed idee zijn he...
Respect voor de de chicks die beginnen/net begonnen zijn!!!![]()
Ik ga wel op mijn Wii fit, ofzo
Met z'n allen aan de anorexia!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:35 schreef Dwyn het volgende:
Eerst maar eens even wat boodschappen in huis halen, anders wordt het een verhongerdieet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrr.... Ik ga vanaf volgende week niet meer drinken door de week en door de week geen koekjes/chips/dat soort zooi meer eten, heb ik mezelf voorgenomen
Don't come closer, I might hurt you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |