^quote:
dat doet ze nietquote:
Maar die heeft ge-OD'd!? Of snap ik een murder party nu niet?! Wat is een murder party?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:00 schreef _aurum_ het volgende:
hmmz, we hebben een murder party volgende week. Wat ik wel tof vind
Alleen ik ben Janis JoplinDit gaat tof worden
ik denk dat ik dus op een bepaald moment uit het verhaal verdwijn *insert dramatisch moment hier*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar die heeft ge-OD'd!? Of snap ik een murder party nu niet?! Wat is een murder party?
Nu snap ik nog niet echt wat de bedoeling is, maar ok, zal wel leuk wezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik dus op een bepaald moment uit het verhaal verdwijn *insert dramatisch moment hier*
ah joh het is net een soort van cluedo, alleen dan IRL.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet echt wat de bedoeling is, maar ok, zal wel leuk wezen
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah joh het is net een soort van cluedo, alleen dan IRL.
Je gaat hapje eten, ineens gaat iemand dood en dan moet je gaan puzzelen wie het gedaan heeft, wat het moordwapen was en wat de motivatie was.
En zo te lezen heeft iedereen een rol in het verhaal
Kunnen ze daar niet simpel wat tochtstripjes aanbrengen? Topvintage jurkje aan en met de TD babbelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk hoor, werken in een oud pand, maar het waait onder m'n bureau. Zit naast de balkondeur, met enkel glas en kieren en de wind staat erop. Niet fijn.
Laiverd, we hebben een personeelsbestand van 25 man. Geen TD, geen P&O, geen financiële administratie. Als ik tochtstripjes wil, zal ik ze zelf op moeten plakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet simpel wat tochtstripjes aanbrengen? Topvintage jurkje aan en met de TD babbelen.
Dat zou moeten, maar gebeurt niet. We hebben vorige week hier een risicoinventarisatie gehad en die was niet mals.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
Iemand moet dat gebouw toch onderhouden? verbaasd!
Zelf tochtstripjes plakken is ook een idee.
Ik heb het gemeld hoor en ik kreeg terug: 'ach, je hebt tenminste goede ventilatie'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
Of je pakt even de auto en rijdt naar de gamma. Als je je leidingevende of budgetverantwoordelijke even laat voelen hoe het waait is dat vast geen probleem
Je weet dat ik laatst de motorkap niet eens open kreeg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:13 schreef loveli het volgende:
http://www.karwei.nl/advies-en-inspiratie/tochtwering-aanbrengen/
of je gooit nog een lap vlees op je broodje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef V1z0R het volgende:
Quina, na sport is iets met eiwitten altijd aan te raden, dus afbakbroodjes met kaas en komkommer?
Kan wel wat gekruide kip bakken voor erop jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
of je gooit nog een lap vlees op je broodje?
Of je ditcht het broodje en eet vlees, komkommer en wat kaas?
Dat heb ik ook vaak! Ik denk dan dat ik heel verkrampt heb geslapen ofzo...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
Ben nu al voor de derde dag op rij wakker geworden met spierpijn. Van de inspanning kan het niet zijn geweest, krijg verder genoeg eiwitten en magesium binnen. Wat zie ik over het hoofd?
Van sporten slaap je juist beter?! Ik in ieder geval wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Hm ik kan al 2 nachten niet goed slapen. Vanavond geen computer en sporten, hopelijk doet dat de truc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat voelt dan weer als veel te veel calorieen. Ik ga eens tellenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
Afbakbroodjes met vlees, kaas en komkommer dus
toevallig fanatiek fruit ninja op xbox kinect gespeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
Ben nu al voor de derde dag op rij wakker geworden met spierpijn. Van de inspanning kan het niet zijn geweest, krijg verder genoeg eiwitten en magesium binnen. Wat zie ik over het hoofd?
Ik heb supervaak verkrampte vingers als ik wakker wordquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak! Ik denk dan dat ik heel verkrampt heb geslapen ofzo...
Jij hoeft er zeker niet doorheen te fietsenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook storm en regenwel gezellig
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Ja viz ik bedoel ook niet computer, wel sporten. Beetje ongelukkig uitgedrukt. Gisteren moest ik helaas overwerken dus sporten kwam er niet van...
quote:
We hebben nog 7 walnoten liggen! Goed ideequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]beetje wel ja
Quina, op zich niet volgens mij, al zou ik nog wel graag wat zien met omega's, dus handje noten of stukje makreel bijvoorbeeld.
Ongeveer 7 danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:
Haha Q jij hebt net je walnoten geteld?
Mijn goede voornemen om nog gezonder te zijn gaat nu al >1 dag goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |