abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106347096
Gisteren:
BR: gekookt eitje, 1x Allison met kaas
T: alvast wat rijst, kalkoen en groenten
T: appel
S: hardlopen 3 km
T: glas coolbest vitamine light en chips
T: wodka en chips. Hoewel ik daar nu nog niet aan moet denken, dus misschien skip ik dat.
D: veeeel wokgroenten met opgebakken rijst en stukjes kalkoen
T: sundy
T: glas coolbest vitamine light, 2 x melbatoastjes met mayo, beschuitje met kaas

Vandaag:
O: 1x geroosterd Allison met gebakken eitje
S: stepshape/interval
L: haring met ui
T: appel
T: wodka/chips
D: gehaktballetjes met sperzieboontjes en capucijners.
pi_106347212
Wat weinig Co! :o Hoezo dat?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:26:49 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106347228
Lijkt weinig, Cootje! Of komen er nog modificaties? :P

Ik keek eerst scheef en dacht dat je weer aan het low carben was, maar toen zag ik o.a. de chippies :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106347234
}:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:27:19 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106347242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Ook nog tegelijk gepost, wutwut :7
pi_106347254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Nallie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 herkenbaar!! Ok ik heb dan wel een vriendje maar dat is ook het enige :P. Maar wat mis je dan? Een lover of een huis of iets anders? Ik merk dat ik echt een woning mis, gewoon een eigen plek die je zelf leuk inricht enzo O+.
pi_106347320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

+1 herkenbaar!! Ok ik heb dan wel een vriendje maar dat is ook het enige :P. Maar wat mis je dan? Een lover of een huis of iets anders? Ik merk dat ik echt een woning mis, gewoon een eigen plek die je zelf leuk inricht enzo O+.
Nou ja iets van stabiliteit ;) een huis is wel een goede stap inderdaad, daar ben ik ook wel mee bezig. Maar baan enzo is ook allemaal nog niet heel stabiel enzo. Het lijkt me zo fijn om een soort basis te hebben waarvanuit je verder bouwt. Ik voel me soms beetje basis-loos ;)
pi_106347355
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Uh, geen reden? Je bedoelt vandaag toch? Er zal wel wat bijkomen dan hoor. Maar ik moet nu nog gaan ontbijten, dan sporten, dan is het 3 uur voor ik lunch. Dus dan blijft er ook weinig tijd over. Maar in de avond neem ik meestal nog wat extra (zie gisteren bv) Maar dat vind ik zo moeilijk plannen, want soms heb ik ook geen trek meer.
pi_106347453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mčn, volgens mij is mijn blaascapaciteit gehalveerd dankzij een maand structureel te weinig drinken. :D
dus nu ga je om het half uur ? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:34:30 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106347459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou ja iets van stabiliteit ;) een huis is wel een goede stap inderdaad, daar ben ik ook wel mee bezig. Maar baan enzo is ook allemaal nog niet heel stabiel enzo. Het lijkt me zo fijn om een soort basis te hebben waarvanuit je verder bouwt. Ik voel me soms beetje basis-loos ;)
Maar je bent ook nog best wel jong, toch :Y
pi_106347491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Nallie het volgende:
SPOILER
die gedacht komt omdat je nu allemaal enge dingen doet, andere baan enzo /amateurpsych :Y)

Komt goed!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106347558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar je bent ook nog best wel jong, toch :Y
Dat is relatief ;) ben 26. Maar als ik dan zie dat vriendinnen van mij al volledig huisje, boompje beestje zijn, dan denk ik soms dat ik raar ben ofzo :')

En het heeft zeker te maken met veranderingen Aurum, want meestal vind ik mijn leven juist prima. Ach ja... het komt sowieso goed :)
pi_106347569
Yup Co, bedoelde vandaag vooral, alleen is gister ook niet echt veel (tenminste voor hoever ik het kan inschatten).
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook nog tegelijk gepost, wutwut :7
GMTA! :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106347580
SPOILER
pi_106347595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat is relatief ;) ben 26. Maar als ik dan zie dat vriendinnen van mij al volledig huisje, boompje beestje zijn, dan denk ik soms dat ik raar ben ofzo :')

En het heeft zeker te maken met veranderingen Aurum, want meestal vind ik mijn leven juist prima. Ach ja... het komt sowieso goed :)
We kunnen een tijdje ruilen :P jij mijn huiss, baan en vriendje, ik niks :P

*O*
pi_106347670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

We kunnen een tijdje ruilen :P jij mijn huiss, baan en vriendje, ik niks :P

*O*
Ik heb wel een huis en een baan hoor ;) niks is overdreven. Maar niet het huis en de baan die ik zou willen! Pics van vriendje? 8-)
pi_106347697
Ik ben vanuit de unibieb hier hard aan het werk. Fijn, ik begin het nieuwe werkjaar goed. Deze maand nog veel werken denk ik, en dan in Februari weer wat rustiger aan.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli en appel
L: ?
D: pasta met tomatensaus en courgette en wat parmezaanse kaas.
T: stukje chocola.

Ik ga mezelf weer gezond eten en een ritme aanwennen. Omdat mezelf het lekkers helemaal afnemen niet werkt ga ik voor 1 lekker iets per dag. Een stukje chocola ofzo. Meer niet. En als ik weer in Zweden ben weer regelmatig hardlopen en misschien naar de sportschool. Hier beweeg ik niet zoveel....
pi_106347698
quote:

[..]

op dit soort momenten ga je vergelijken, niks ergs aan. Als je eenmaal bij die nieuwe baan bezig bent dan ben je dit moment zo vergeten. En wie weet komt dan later het huisjes/boompje of beestje nog wel :Y
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:42:51 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106347755
quote:

[..]

Nja okee, alles is relatief :7 Ik ben 25 en rol 'net' pas de banenmarkt op. Heb wel een vriendje en een appartementje, en twee beestjes 8-) Ik ken mensen die al jaren werken en gesetteld zijn maar ook mensen die een stukje ouder zijn dan ik en nog volop zoekende. En dan nog, de meesten die huisjeboompjebeestje hebben willen tegen de tijd dat ze dat hebben ook weer wat anders / meer. Mensen zijn volgens mij zelden 100% tevreden en da's misschien maar goed ook, want anders kon je nergens meer naar streven :7
  Vis een optie? dinsdag 3 januari 2012 @ 11:44:26 #270
70532 loveli
N
pi_106347803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
SPOILER
Andere luchthaven betere vlucht zoeken?
crap in = crap out
pi_106347811
ach, en ik vind 26 ook wel jong om al helemaal te settelen. Merk het ook wel hoor, klasgenootje van de middelbare school heeft het huis tegenover het huis van m'n ouders gekocht. 4 slaapkamers, in een rustig dorp, redelijke tuin. En daar ben ik, in een klein apt van 39 m2, dat ik huur tussen de studenten in, en op en neer pendelend naar m'n vriend toe...

Maar, ben blij dat ik niet in haar situatie zit geloof ik, ben wel blij met m'n leventje...
  Vis een optie? dinsdag 3 januari 2012 @ 11:47:05 #272
70532 loveli
N
pi_106347885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb wel een huis en een baan hoor ;) niks is overdreven. Maar niet het huis en de baan die ik zou willen! Pics van vriendje? 8-)

Baan kun je veranderen, huis kun je veranderen, maar je neemt jezelf mee. Het ligt niet altijd aan de externe factoren of je tevreden bent met je leven.
crap in = crap out
pi_106347891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Yup Co, bedoelde vandaag vooral, alleen is gister ook niet echt veel (tenminste voor hoever ik het kan inschatten).

[..]

GMTA! :7
Gisteren was 1850 kcals. Dus wel prima. Of eigenlijk nog iets te veel, ik wil er een halve kilo af nameliijk. :')
pi_106347906
Maar ja "settelen" is ook maar relatief. Volgens mij vinden veel mensen mij aardig gesetteld. Ik denk daar zelf echter heel anders over :').
  Vis een optie? dinsdag 3 januari 2012 @ 11:47:44 #275
70532 loveli
N
pi_106347907
Damn, een hele halve kilo!
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')