SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Nallie het volgende:
+1 herkenbaar!! Ok ik heb dan wel een vriendje maar dat is ook het enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar wat mis je dan? Een lover of een huis of iets anders? Ik merk dat ik echt een woning mis, gewoon een eigen plek die je zelf leuk inricht enzo
.
Nou ja iets van stabiliteitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar!! Ok ik heb dan wel een vriendje maar dat is ook het enige. Maar wat mis je dan? Een lover of een huis of iets anders? Ik merk dat ik echt een woning mis, gewoon een eigen plek die je zelf leuk inricht enzo
.
Uh, geen reden? Je bedoelt vandaag toch? Er zal wel wat bijkomen dan hoor. Maar ik moet nu nog gaan ontbijten, dan sporten, dan is het 3 uur voor ik lunch. Dus dan blijft er ook weinig tijd over. Maar in de avond neem ik meestal nog wat extra (zie gisteren bv) Maar dat vind ik zo moeilijk plannen, want soms heb ik ook geen trek meer.quote:
dus nu ga je om het half uur ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mčn, volgens mij is mijn blaascapaciteit gehalveerd dankzij een maand structureel te weinig drinken.
Maar je bent ook nog best wel jong, tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja iets van stabiliteiteen huis is wel een goede stap inderdaad, daar ben ik ook wel mee bezig. Maar baan enzo is ook allemaal nog niet heel stabiel enzo. Het lijkt me zo fijn om een soort basis te hebben waarvanuit je verder bouwt. Ik voel me soms beetje basis-loos
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Nallie het volgende:
die gedacht komt omdat je nu allemaal enge dingen doet, andere baan enzo /amateurpsychSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goed!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Dat is relatiefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar je bent ook nog best wel jong, toch
GMTA!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook nog tegelijk gepost, wutwut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
We kunnen een tijdje ruilenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is relatiefben 26. Maar als ik dan zie dat vriendinnen van mij al volledig huisje, boompje beestje zijn, dan denk ik soms dat ik raar ben ofzo
![]()
En het heeft zeker te maken met veranderingen Aurum, want meestal vind ik mijn leven juist prima. Ach ja... het komt sowieso goed
Ik heb wel een huis en een baan hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
We kunnen een tijdje ruilenjij mijn huiss, baan en vriendje, ik niks
op dit soort momenten ga je vergelijken, niks ergs aan. Als je eenmaal bij die nieuwe baan bezig bent dan ben je dit moment zo vergeten. En wie weet komt dan later het huisjes/boompje of beestje nog welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is relatiefben 26. Maar als ik dan zie dat vriendinnen van mij al volledig huisje, boompje beestje zijn, dan denk ik soms dat ik raar ben ofzo
![]()
En het heeft zeker te maken met veranderingen Aurum, want meestal vind ik mijn leven juist prima. Ach ja... het komt sowieso goed
Nja okee, alles is relatiefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
Andere luchthaven betere vlucht zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb wel een huis en een baan hoorniks is overdreven. Maar niet het huis en de baan die ik zou willen! Pics van vriendje?
Gisteren was 1850 kcals. Dus wel prima. Of eigenlijk nog iets te veel, ik wil er een halve kilo af nameliijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Yup Co, bedoelde vandaag vooral, alleen is gister ook niet echt veel (tenminste voor hoever ik het kan inschatten).
[..]
GMTA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |