30 meter daar vanaf ligt het stadion van slavia praag.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:53 schreef jeoren het volgende:
Pak bus (tram 22 komt er ook in de buurt) naar het Strahovstadion in een westelijke buitenwijk van de stad; toen het nog in gebruik was het grootste stadion ter wereld. Tegenwoordig in gebruik als trainingscomplex van Sparta Praag; om je een idee te geven van de grootte van het stadion; er passen 9 voetbalvelden in (3 bij 3).
Jubo reizenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:01 schreef KixAss456 het volgende:
Weet iemand trouwens nog een beetje een leuk huisje in Tsjechie voor ong 6 personen?
Dat is zo, maar dat maakt het stadion zo speciaal. Stadion van Slavia Praag ben ik ook ingeweest; soort De Kuip maar dan in het klein.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:48 schreef dramslag het volgende:
[..]
dit trainingscomplex is wel een beetje vervallen als je naar de tribunes kijkt.
ah tsjechie is bes leuk hurquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga niet naar Tsjechië,
te koud.
Ik ga naar het Zuiden
Zomer 2003, 46 graden in de stad (Praag). In de zomer is het warmer in Tsjechie dan in NL. Ik kom regelmatig in Tsjechie, dus ik praat geen poep.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga niet naar Tsjechië,
te koud.
Ik ga naar het Zuiden
Zoek ik ook nog, die goedkope acommodatie dan!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
In september ga ik een aantal dagen naar Berlijn en Praag, ben nu alleen nog twee dingen aan het uitzoeken:
- goedkoop overnachten (3 nachten) in Praag?
- trein Praag - Berlijn, online boeken of in Praag regelen?
Iemand?
In de parkeergarage onder het Nationaal Museum. Ligt een paar blokken van de Karelsbrug, langs het water.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb gelezen dat het parkeren in en om Praag een ramp is... tōch is de makkelijkste optie voor mij om met de auto te komen als ik een dagje Praag wil doen.
Waar kan ik het beste m'n auto neerzetten?
Als je goedkoop wilt overnachten kan je dat het beste in hostels doen. Gewoon even zoeken op internet en je hebt zo al wat leuke adressen in Praag. Online boeken kan, maar dat is, zeker in september, niet nodig denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
In september ga ik een aantal dagen naar Berlijn en Praag, ben nu alleen nog twee dingen aan het uitzoeken:
- goedkoop overnachten (3 nachten) in Praag?
- trein Praag - Berlijn, online boeken of in Praag regelen?
Iemand?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:49 schreef KixAss456 het volgende:
Zijn veel leuke dingen in Tsjechie om te doen hoor... En terwijl het vorig jaar in Nederland kutweer was zaten wij er met 35 graden lekker te bakken
Je kan bijv. een dag naar Het blauwe meer. Je kan er ook beneden komen, maar dan moet je een hele stijle wand af. Om dit meer heb je een wandeltocht waar je wel een paar uurtjes mee zoet bent.
Ook Praag is natuurlijk heel erg leuk, maar ook wel erg toeristisch. Cultuur is er ook zeker, en erg veel soorten musea. Ook is Praag een hele oude stad, waarbij er veel prachtige gebouwen zijn.
Ook voordeel is toch dat Tsjechië lid is van de Europese Unie, dus je kunt gewoon met je ID kaart. (En je mag meer alcohol mee naar huis nemen). Je kunt er alleen nog niet met de euto betalen. Ook moet je een vignet halen om op de autobaan te mogen rijden.
Als je Tsjechië niks vind, kun je ook altijd doorsteken naar Polen of Hongarije. Mischien dat dat dan wel leuk is
Haista vittu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Morgen om 05.30 rij ik richting Zuid-Bohemen voor een twee weekse kampeertrip... Iemand nog last-minute tips?
Cesky Krumlov uiteraard!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Morgen om 05.30 rij ik richting Zuid-Bohemen voor een twee weekse kampeertrip... Iemand nog last-minute tips?
Als je een pension in een buitenwijk hebt, probeer dan iets te vinden in de buurt van de metro. De metro kost bijna niks ( 20 kroon = 60 cent ) , en je zit zo in het centrum.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zoek ik ook nog, die goedkope acommodatie dan!
Of kunnen we gewoon ergens in een buitenwijk gaan zitten en met het OV op en neer de stad in?
Karlovy Lazne, heb je alles bij elkaar zittenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:17 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Ik rij donderdag naar Tsjechie voor 6 dagen, maar nog geen hotel.
Iemand nog tips voor Praag of net erbuiten?
Hoeveel tijd heb je nodig om de standaard hotspots in Praag te zien?
Wat zijn leuke clubs om uit te gaan als je techno/house/DnB, R&B, 80's/90's/rock houdt?
Zijn er ook nog festivals of andere evenementen in praag of omgeving?
Nog leuke spots die minder bekend zijn?
Zijn 2 totaal verschillende muziekstromingen... teKno is een verbastering van industriele hardcore, zeer alternatief, echt superhard en supersnel. Deze muziek kom je in Nederland vooral tegen op illegale feestjes....techno is bekend neem ik aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Thanx, wat is eigenlijk het verschil tussen techno en tekno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |