ik word er naar van als ik t allemaal teruglees
'MissJones ik kan me heel goed voorstellen dat je letterlijk zou zeggen, gelukkig is het er maar 1.
Bij 2 schiet je stressniveau acuut door het plafond natuurlijk en misschien is dat zelfs nog een understatement.
Toen je hier kwam melden dat je weer zwanger was , was dat eigenlijk na " gelukkig" en " gefeliciteerd" ook het eerste wat door me heenschoot.
Dat een zwangerschap met 1` beeb misschien makkelijker te " hanteren" zou zijn voor jullie, qua gevoel en zo '
'volgende:
Ik vind trouwens dat DuBecky en MissJones wel iets van elkaar weghebben. Zelfde type en zo. en allebei ook bloedmooi Niet toevallig familie van elkaar? Of zeg ik nu iets heel raars?'
Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef miss-jones25 het volgende:Wat een mooie buik heb je toch nichie <3
''
MissJones & Klumsy, ook van mij een Begrijp het best dat het soms oneerlijk voelt MJ.'
MissJones en vriend, je mag dat gewoon zeggen he als jullie daar echt geen zin in hebben, er is jullie zoveel overkomen de laatste weken
Fijn dat jullie nog een weekje even weg gaan van alles, even bijkomen, schrik alleen niet als jullie terug komen, het kan misschien confronterend zijn.
Heel erg veel sterkte morgen, dat het een mooie crematie mag zijn.
Lieverds ik denk aan jullie!
'Ik durf hier bijna niet te posten, bang om alle mama's die hier posten ondergesneeuwd raken..
MissJones wat een vreselijk nieuws, zo oneerlijk en zo onwerkelijk. Je hele zwangerschap was een rollercoaster, ik vind het zo oneerlijk dat jullie alweer afscheid moeten nemen van een lief wondertje!! Heel veel sterkte met dit enorme verlies!!! Voor jou, je man en familie en vrienden die dichtbij jullie staan!! Ik denk aan jullie
Update van missjones en LJ het gaat steeds slechter. Meerdere vernauwingen zijn er gevonden bij en rond om haar hartje. Bloeddruk van LJ is heel erg hoog daardoor.
MissJones hoe gaat met met de LittleMissJones? Gelukkig woon je vlak bij het ziekenhuis, zodat ze niet ver uit je buurt is en jij er zo staat.
Jeetje MissJones dat ik schrikken. Ik duim mee dat de AB en de bloedtransfusie snel resultaat hebben.
MissJones van harte gefeliciteerd met je dochter LJ! Wat fijn dat je haar vandaag hebt mogen vasthouden
Maar ook heel veel sterkte met het verlies van Cloë
MissJones is bevallen
quote:
Om 13.22 is ons prinsesje L. J. geboren. 592 gram, en 28 cm. Naar omstandigheden gaat het goed, nu afwachten hoe het verder gaat.
Zij en haar vriend zijn nu helemaal op, dus dit berichtje mocht ik openbaar maken.
Lieve miss, gefeliciteerd nogmaals