Den Haag...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Barbapapamama het volgende:
ts woont in de hood waar reputatie belangrijk is![]()
Ik had het nog nooit zo erg meegemaakt, is ook wel logisch als je even kijkt naar m'n leeftijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef Kroc het volgende:
Je stelde je dus aan dat de ambulance moest komen voor niets uiteindelijk
aahaahahahaha, NL is klein landje aahha ik had ook over hem gehoord. Ik was ook lid van de 8th degrees hyves en het klopt gewoon. Eerlijk jij komt regelmatig in paard van troje he hahquote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was jij die jongen? Ik had er al over gehoord inderdaad
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was jij die jongen? Ik had er al over gehoord inderdaad
Idd, omdat JIJ zo een teringmongool bent kan het ambulancepersoneel geen oud en nieuw vieren.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef Tinos85 het volgende:
Ik hoop dat die ambulance je nog een rekening stuurt, lutser.
Dat is het risico van hun vak, ik werk zelf in een Gall & Gall en kon oud & nieuw overdag ook niet vieren.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:16 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Idd, omdat JIJ zo een teringmongool bent kan het ambulancepersoneel geen oud en nieuw vieren.
Ik? Ik kom nooit in het paard. Wel was ik ooit lid van die hyve.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef Kroc het volgende:
[..]
aahaahahahaha, NL is klein landje aahha ik had ook over hem gehoord. Ik was ook lid van de 8th degrees hyves en het klopt gewoon. Eerlijk jij komt regelmatig in paard van troje he hah
Even serieus, je gaat het niet menen dat je dit gehoord hebt?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef Kroc het volgende:
[..]
aahaahahahaha, NL is klein landje aahha ik had ook over hem gehoord. Ik was ook lid van de 8th degrees hyves en het klopt gewoon. Eerlijk jij komt regelmatig in paard van troje he hah
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Nobu het volgende:
Een ambulance terwijl je nog bij bewustzijn bent, papventje.
je moet voelen aan met je aan je rechter onderbuik G, als je gaat denken die orgaan gaat failen. Dan bellen mangquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef MFE15 het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit zo erg meegemaakt, is ook wel logisch als je even kijkt naar m'n leeftijd.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Nobu het volgende:
Een ambulance terwijl je nog bij bewustzijn bent, papventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat werkt bij de Gall & Gall...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef MFE15 het volgende:
[..]
Dat is het risico van hun vak, ik werk zelf in een Gall & Gall en kon oud & nieuw overdag ook niet vieren.
Onzin met O&N doet heel Nederland mee dus dan verandert je IQ niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Puntenjager het volgende:
Gefeliciteerd: in 1 nacht 10+ punten van je IQ geschaafd. Met een beetje geluk zit je nu onder de 100![]()
Ja goed idee! Laten we dan gelijk die van 80 procent nemen!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Voortaan alleen nog maar Stroh Rum drinken jongen!
Beter wel ja, die van 40 is echt smerig.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef MFE15 het volgende:
[..]
Ja goed idee! Laten we dan gelijk die van 80 procent nemen!
Heb je geen whatsappie gekregen?quote:
wollah, je dacht wel even gisterenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef MFE15 het volgende:
Fijn dat ik voor genoeg gespreksstof heb gezorgd de afgelopen dagen!
Jep, vooral toen je tegen die meid begon over paard van troje, waar ik wel afentoe kom (kom liever in Seven/Westwood) en aangezien er op dat feest best wel wat mensen rondliepen die veel mensen kennen zou het zomaar kunnen ;pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |