Of je gaat naar Utrecht, naar het postzegelwinkeltje van Wim van der Bijl. Hij was vorig jaar ontvoerd door het regime, maar is uiteindelijk vrijgelatenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef twaalf het volgende:
Als iemand nog een leuk reisverslag wil lezen, dit is een zeer verslavend verslag met talloze foto's van een Oostenrijker die via een onbekende grensovergang door half Noord-Korea reisde zonder dat enige militair ervan afwist. Daarna is die grensovergang direct gesloten.
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/
Wat een fantastische blog, heb me er 2 uur lang uitgebreid in verloren.. Wat een fascinerend land is het zeg..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef twaalf het volgende:
Als iemand nog een leuk reisverslag wil lezen, dit is een zeer verslavend verslag met talloze foto's van een Oostenrijker die via een onbekende grensovergang door half Noord-Korea reisde zonder dat enige militair ervan afwist. Daarna is die grensovergang direct gesloten.
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/
Komt ook nogquote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Thanks! Ik dacht echter dat deel 2 van noord korea zou komen...
3 cent voor locals, 3 euro voor westerlingen (per attractie)quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef penny-wise het volgende:
Wat waren nu die prijzen in dat pretpark?
Ik vrees van wel idd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef kikoooooo het volgende:
Dit was toch niet de laatste nk aflevering?
Je bent er meestal een weekje.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Bombshell het volgende:
Lijkt me leuk voor een paar dagen Noord-Korea maar je moet er niet een paar weken zitten volgens mij. Het is verder een eg leuk programma.
Komt goed dustwitter:floortjedessing twitterde op zondag 01-01-2012 om 19:46:51O ja: nog een keer even een kleine plug voor afl 1 van 3 op reis over Noord Korea, nu op Ned. 3:-) Benieuwd wat jullie er van vinden... reageer retweet
Nee, er staat afl 1 van "3 op reis", niet afl 1 v/d 3...quote:Op maandag 9 januari 2012 08:44 schreef kikoooooo het volgende:
Komt goed dustwitter:floortjedessing twitterde op zondag 01-01-2012 om 19:46:51O ja: nog een keer even een kleine plug voor afl 1 van 3 op reis over Noord Korea, nu op Ned. 3:-) Benieuwd wat jullie er van vinden... reageer retweet
Prachtig! Helemaal gelezen, bedankt voor de link twaalf.quote:
Dom van mequote:Op maandag 9 januari 2012 23:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nee, er staat afl 1 van "3 op reis", niet afl 1 v/d 3...
Ik hoop dat ze haar hebben gehouden daarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |