Die aflevering?quote:
Was erg goed, 1 van die mannen heeft ook een boek geschreven.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet je die titel onthouden. Crossing the line. Wrs is die docu wel ergens te vinden op het internet. Trouwens op FOK! had ik er ook op gereageerd dus wrs via FOK! kun je misschien wat vinden...
Die gast zei een paar goede dingen idd. Die landschapsarchitect.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was erg goed, 1 van die mannen heeft ook een boek geschreven.
Via google kan je ook een aantal interviews met die dunne kerel die naar Japan is vertrokken vinden.
De eerste blanke Noord-Koreaan bestaat gewoon, de zoon van 1 van die mannen
Yep. Wil juist de extremen zien, niet dansende mensen in een park.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die aflevering?
Dat klopt idd, we gingen er echt even voor zitten, maar het was maar 20 minuten oid...
Volgende week weer, geloof ik, maar dat vergeet je dan weer...
Die dansende mensen in het park hebben te maken met die feestdag mbt de overwinning op de Japanners.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef static het volgende:
[..]
Yep. Wil juist de extremen zien, niet dansende mensen in een park.
Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. De reden dat je overal begeleid wordt en dat je schema vastligt, is nou juist om dat te voorkomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef static het volgende:
[..]
Yep. Wil juist de extremen zien, niet dansende mensen in een park.
Jij was toch ook in Noord-Korea geweest?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. De reden dat je overal begeleid wordt en dat je schema vastligt, is nou juist om dat te voorkomen.
Dit.quote:
Dat snap ik juist heel goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. De reden dat je overal begeleid wordt en dat je schema vastligt, is nou juist om dat te voorkomen.
Lijkt me toch een valide conclusie?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit.
Voortdurend zeggen dat je niet kunt geloven dat je erheen gaat cq er bent. En dan een beetje in een park rondhangen om te constateren dat het 'ook gewoon mensen' zijn.
Meer een egodocument dan een documentaire.
Wel leuk dat je als een van de weinige kan zeggen dat je daar geweest bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef k_man het volgende:
Ik vond het wel interessant om te zien; er is in tien jaar toch behoorlijk wat veranderd.
Bij mij verliep o.a. de treinreis anders, was er nog geen nieuw station in Dandong, waren de gebouwen in Pyongyang niet zo professioneel uitgelicht en waren 'spontane' - of ze nou georchestreerd waren of niet - ontmoetingen überhaupt nicht im frage.
Het spreekt juist vanzelf dat mensen 'echt mensen' zijn als je ze leert kennen. En zo stond het programma bol van dingen die je zelf ook kon constateren en zien of bedenken. Ieder willekeurige ander had daar kunnen lopen en even oppervlakkige observaties kunnen maken.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me toch een valide conclusie?
Mensen zitten met heel erg opgeblazen fantasieën en ideeën rondom Noord-Korea, maar dit blijkt idd nogal opgeblazen.
Toch leek het niet op gemaakte blijheid.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Palomar het volgende:
Heb wel het idee dat de filmploeg juist nu is toegelaten omdat het een feesdag is en de mensen dan blij overkomen.
nee, het was wel echt, maar normaal werkt iedereen (6 dagen per week) en zal het wel helemaal verlaten zijn in dat park en op de straten. Althans, dat zijn de beelden die je vaak ziet in andere reisverslagen over het land.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Toch leek het niet op gemaakte blijheid.
Ik denk niet dat die mensen voor 1 dag gelukkig aan het doen zijn en dan de rest van het jaar met hun ziel onder hun arm lopen .
Misschien had ik gehoopt dat het zoals de BBC versie zou zijn:quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me toch een valide conclusie?
Mensen zitten met heel erg opgeblazen fantasieën en ideeën rondom Noord-Korea, maar dit blijkt idd nogal opgeblazen.
Daar heb ik iig een stukje van gezien, maar dat is ook enkele jaren eerder hè...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef static het volgende:
[..]
Misschien had ik gehoopt dat het zoals de BBC versie zou zijn:
http://en.wikipedia.org/wiki/Holidays_in_the_Axis_of_Evil
Dat is waar.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee, het was wel echt, maar normaal werkt iedereen (6 dagen per week) en zal het wel helemaal verlaten zijn in dat park en op de straten. Althans, dat zijn de beelden die je vaak ziet in andere reisverslagen over het land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |