Dat is minder ..quote:
wat vond jij van de wedstrijd danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is zou het best vinden, misschien hebben ze 90 minuten lang gedomineerd. Alleen de kansen niet benut.
TT-supporter-reactie.
Niet gezien, daarom geef ik ook geen mening.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wat vond jij van de wedstrijd dan
topquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet gezien, daarom geef ik ook geen mening.
En op een uitslag een mening baseren =
Terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
Ajax: Geen homo's bij duel, alleen vrouwen en kinderen
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?quote:
hij vind alles best johquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?
Lijkt me logisch, controle lijkt me in de praktijk voor de stewards ook niet wenselijk om te weten of je echt met een homo te maken hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
Ajax: Geen homo's bij duel, alleen vrouwen en kinderen
Aan de hand van een uitslag een oordeel vormen is een faal ja. Als je met 4-0 verliest kun je opmaken dat het slecht was ja. Maar als je met 1-0 wint kun je niks zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
jouw reactie is een faaal. wat als ajax vandaag verloren had? wat dan? dan zou jij zeggen: nou, misschien speelde we wel heel goed alleen benutte we de kansen en niet en almere wel. het is toch triest dat je niet verder komt dan een 1-0 tegen almere?
ooh kijk, nu nuanceer je alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan de hand van een uitslag een oordeel vormen is een faal ja. Als je met 4-0 verliest kun je opmaken dat het slecht was ja. Maar als je met 1-0 wint kun je niks zeggen.
Maar jij bent vast zo ervaren met het oordelen aan de hand van een uitslag, jij zult het best weten.triest.
Ohja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ooh kijk, nu nuanceer je al [ afbeelding ]
Zou een beetje onfris worden inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, controle lijkt me in de praktijk voor de stewards ook niet wenselijk om te weten of je echt met een homo te maken hebt.
Nee, leg uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
weet je wat nuanceren betekent?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=betekenis+nuanceren
dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik dat je faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |