quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=betekenis+nuanceren
dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik dat je faalt.
Goede trainer die Frankquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef gniffie het volgende:
Dus hetzelfde spelbeeld als heel het seizoen al. Dan zal er ook wel geen verbetering inzitten voor de rest van het jaar
103quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef Mandéra het volgende:
Iemand nog een tipje voor een mooi vak? Wil kaartje kopen voor Ajax - Utrecht, zit normaal 403 maar wil weer eens ander stoeltje proberen.
Zat te denken om eens Noord te pakken maar sinds die Wesley praktijken ben ik daar ook een beetje van terug gekomen. Jammer dat Zuid al uitverkocht is zo ongeveer, had graag 426 gezeten!
Is dat al officieel trouwens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef Ebbao het volgende:
Waarom mogen vrouwen en kinderen eigenlijk opeens wel aanwezig zijn?
Ik hoorde dat jij mij hier wegwijs kan makenquote:
Dat kan ik jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij mij hier wegwijs kan maken
Hoe oud ben je dan? Ik ben 12.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef Gnieperd het volgende:
Kleinkonijntje zei dat. En ik ben geen vrouw, ik ben een meisje.
In dat geval ben ik 12 en één dagquote:
Nee, dat je 12 bent daar twijfel ik niet eens aan, ik vind het gewoon tof om ouder te zijn. Eigenlijk ben ik 16quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat. Ik ben echt 12
. Vraag maar aan de rest hier
.
Aaaah wat schattigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee, dat je 12 bent daar twijfel ik niet eens aan, ik vind het gewoon tof om ouder te zijn. Eigenlijk ben ik 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |