abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162304668
Dan zal ik dit topic ook maar eens bumpen omdat er weer over de Armeense kwestie gesproken wordt.
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 20:25:16 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_162305205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:14 schreef polderturk het volgende:
Dan zal ik dit topic ook maar eens bumpen omdat er weer over de Armeense kwestie gesproken wordt.
Sylvana Simons zat gewoon te ontkennen bij DWDD.
pi_162305287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ontkennen is verkeerd. Alleen zeggen dat Turken een genocide tegen Armeniers hebben uitgevoerd is ook verkeerd. Armeniërs hebben namelijk ook een genocide op Turken uitgevoerd.
pi_162307214
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wanneer? Vanavond?
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 21:18:29 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_162307417
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:14 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Wanneer? Vanavond?
Bij DWDD. Je kunt de aflevering terugkijken.
pi_162307568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij DWDD. Je kunt de aflevering terugkijken.
Merci
pi_162308201
Nederland is wel een verrot politiek correct land geworden zeg. Compleet doorgeschoten. Eng gewoon
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 22:29:30 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_162310601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Szikha2 het volgende:
Nederland is wel een verrot politiek correct land geworden zeg. Compleet doorgeschoten. Eng gewoon
Nou ja, je moet Sylvana natuurlijk niet als representatief voor heel Nederland zien natuurlijk. Sylvana is dol op aandacht dus die grijpt elk medium aan om maar op tv te komen maar ze heeft weinig kaas gegeten van de onderwerpen waar ze over blaat en ze viel vanavond behoorlijk door de mand. Het was op het genante af.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:36:57 #109
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162310978
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ontkennen is verkeerd. Alleen zeggen dat Turken een genocide tegen Armeniers hebben uitgevoerd is ook verkeerd. Armeniërs hebben namelijk ook een genocide op Turken uitgevoerd.
Tenzij je denkt dat de ene genocide de andere rechtvaardigt zie ik niet waarom je andere genocides ook zou moeten vermelden. Er zijn er veel meer geweest in de geschiedenis.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162312756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, je moet Sylvana natuurlijk niet als representatief voor heel Nederland zien natuurlijk. Sylvana is dol op aandacht dus die grijpt elk medium aan om maar op tv te komen maar ze heeft weinig kaas gegeten van de onderwerpen waar ze over blaat en ze viel vanavond behoorlijk door de mand. Het was op het genante af.
Ik vraag me dat af, want ik zie wel degelijk een soort vreemde trend ontstaan. Of ik heb onder een steen geleefd maar de discussie van Zwarte piet bijvoorbeeld of 4 mei. Het wordt steeds gekker. En dan die man naast haar wie is dat nou weer? Een Türk? Schijnheilig gedoe

Ik heb het idee dat er juist meer een kloof ontstaat door juist de 'neder' Turken / Marokkanen/ moslims / zwarten. Samen met links. Het is echt doorgeschoten.

Ik merk daar helemaal niets van in Frankrijk. Ja de jeugd van Parijs zijn lekker aan het rellen maar wanneer niet haha. Er is veel criminaliteit , dat ook, en ook haat tegen politie maar je kan echt niet sollen met de Franse politie. Nu niet en toen niet.
Ik zag laatst een dom Dumpert filmpje waarin een zwarte vrouw ( anti Zwarte piet club?) vreselijk tekeer gaan tegen een politie ( wat een ambtenaar is). Te schreeuwen zat ze. En dat die politie agent zijn eigen volk verraad en dat de blanken niet geven om zwarten. Het moet niet gekker worden.
Wat een brutaliteit ook dat je als beschaafde vrouw zo tekeer gaat. En de politie deed niets. Beetje lachen als een boer met kiespijn. Kom zeg. Moet je in Frankrijk doen mevrouw. Je krijgt slaag en een tik op je smoelwerk. Kom eens even.

Nee politie moet veel harder optreden. Eerlijk en harder. En ik vind echt dat politiek correct veel te ver is doorgeschoten in Nederland. Gaat nog leuk worden in de toekomst.

Ik heb trouwens wel degelijk het idee dat 'witte/blanke' mensen zich moeten schamen en dat ieder ander ( Tunisien, Turk, Surinamer , Bulgaar of noem maar op) niet heeft.

Je mag bijvoorbeeld ook niet meer in Nederland zeggen dat je een hoofdoek teken van Islamisering vind. Wat Wilders zei dat kopvodden tax , dat is natuurlijk niet zo netjes hoe hij het noemt , maar het is wel waarheid. In Tunesië voor de revolutie was hoofdoek ook een teken van Islamisering. De politie hield je nauwlettend in de gaten hoor. Of als je naar de moskee ging. Politie van Tunesië hield alles in de gaten. En terecht. Maar goed , nu is Ben Ali weg en loopt bijna elke vrouw met een hoofddoek en zie zelf burka's ( wtf!)
En is het zo druk bij de moskee dat men buiten staat.

Tja.

-edit- en offtopic maar zo gaat politie om met criminelen. Keihard afstraffen. Geen soft gedoe

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:36 schreef Molurus het volgende:

[..]

Tenzij je denkt dat de ene genocide de andere rechtvaardigt zie ik niet waarom je andere genocides ook zou moeten vermelden. Er zijn er veel meer geweest in de geschiedenis.
Oa de Russische genocide op de Tsjetsjenen. Ik hoor het Westen daar nooit nooit nooit over. Sterker nog de Tsjetsjenen worden afgeschilderd als barbaars en terroristen en Rusland het zielig volkje. Walgelijk. En tegenwoordig lijkt heel West Europa pro Russisch te worden. Zelfs de Neder Turken scharen achter Rusland. Ik begrijp er werkelijk niets meer van.

[ Bericht 8% gewijzigd door Szikha2 op 18-05-2016 23:27:44 ]
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:34:30 #111
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162317239
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:27 schreef polderturk het volgende:
Je snapt dat je nu, door het gebruik van het woordje 'ook', toegeeft dat Turkije schuldig is aan een (Armeense) genocide hè? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:01:47 #112
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162317698
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je snapt dat je nu, door het gebruik van het woordje 'ook', toegeeft dat Turkije schuldig is aan een (Armeense) genocide hè? :D
Jamaar het is geen echte genocide want hullie deden het ook... of zoiets. :D
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:51:55 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162320185
Wat dus beweerd wordt is dat het hard tegen hard ging, de Armeniërs begonnen en de Turken hebben het en hun afgemaakt. Zoiets?

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 19-05-2016 11:57:32 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:57:36 #114
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162320337
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:51 schreef jogy het volgende:
Wat dus beweert wordt is dat het hard tegen hard ging, de Armeniërs begonnen en de Turken het en hun hebben afgemaakt. Zoiets?
Als ik kijk naar de krantenknipsels in de OP zat daar zeker 10 jaar tussen. (en 1 van de artikelen is weer van 5 jaar daarna.)

Dus om het nu uit te leggen als actie = reactie in oorlogstijd is wellicht wel een erg creatieve interpretatie van de feiten.
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:03:20 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162320495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de krantenknipsels in de OP zat daar zeker 10 jaar tussen. (en 1 van de artikelen is weer van 5 jaar daarna.)

Dus om het nu uit te leggen als actie = reactie in oorlogstijd is wellicht wel een erg creatieve interpretatie van de feiten.
Ik neem wel aan dat de ongeregeldheden en slachtingen tussen 1899 en 1920 gewoon 'gestaag' door ging met 'rustige momenten' tussendoor. Het zou zo maar kunnen dat er in de afgelopen 117 jaar wat nieuws verloren is gegaan die wel is gebracht. Op zich is het wel enigszins te betogen dat de Armeniërs niet volledig onschuldig waren, als de berichtgeving klopt dan, uiteraard :P. Maar genocide blijft genocide, hoe je het ook bekijkt, als je een vijand hebt verslagen moet je niet doorgaan zeg maar.
Vrijheid
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:46:01 #116
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162321481
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik neem wel aan dat de ongeregeldheden en slachtingen tussen 1899 en 1920 gewoon 'gestaag' door ging met 'rustige momenten' tussendoor. Het zou zo maar kunnen dat er in de afgelopen 117 jaar wat nieuws verloren is gegaan die wel is gebracht. Op zich is het wel enigszins te betogen dat de Armeniërs niet volledig onschuldig waren, als de berichtgeving klopt dan, uiteraard :P. Maar genocide blijft genocide, hoe je het ook bekijkt, als je een vijand hebt verslagen moet je niet doorgaan zeg maar.
Ja, als wij in 1950 besloten hadden om Duitsers massaal te deporteren en vergassen onder het mom van 'ja maar Duitsland...' dan zou dat natuurlijk ook nogal idioot zijn geweest.

(Gelukkig een hypothetisch voorbeeld.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 19-05-2016 13:01:41 ]
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:54:38 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162321705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, als wij in 1950 besloten hadden om Duitsers massaal te deporteren en vergassen onder het mom van 'jaar maar Duitsland...' dan zou dat natuurlijk ook nogal idioot zijn geweest.

(Gelukkig een hypothetisch voorbeeld.)
Eens. Al is het wel handig om de achtergrond te weten van het hele conflict. Of je nou een volk uitroeit omdat je hun land wil hebben of dat je het doet omdat er bijna 600.000 van je eigen volk zijn uitgeroeid is wel een verschil.
Vrijheid
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:04:16 #118
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162321904
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens. Al is het wel handig om de achtergrond te weten van het hele conflict. Of je nou een volk uitroeit omdat je hun land wil hebben of dat je het doet omdat er bijna 600.000 van je eigen volk zijn uitgeroeid is wel een verschil.
Hmmm... wat mij betreft zijn wraak en hebberigheid min of meer even verwerpelijke motieven.

Zelfverdediging kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar genocide vanuit wraak... inclusief vrouwen en kinderen enzo.. dan wordt het inderdaad alsof we Duitsers gaan vergassen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:10:12 #119
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162322050
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef polderturk het volgende:
Uit de Turkse archieven blijkt dat er 523.000 Turken zijn omgebracht door Armeniers tussen 1910 en 1922. De Armeniers weigeren de eigen archieven te openen terwijl Turkije dit wel heeft gedaan.

http://www.nytimes.com/2005/04/17/international/17cnd-turkey.html
Dit artikel bestaat niet.

Heb je ergens een andere bron voor die 523.000? (Een niet-Turkse bron is daarbij wel wenselijk. Ik hoop dat je dat begrijpt, aangezien Turkije al vele decennia minimaal een deel van de feiten ontkent.)

[ Bericht 8% gewijzigd door Molurus op 19-05-2016 13:25:05 ]
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:10:29 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162322057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmmm... wat mij betreft zijn wraak en hebberigheid min of meer even verwerpelijke motieven.

Zelfverdediging kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar genocide vanuit wraak... inclusief vrouwen en kinderen enzo.. dan wordt het inderdaad alsof we Duitsers gaan vergassen.
Net als in een rechtszaak, je bent nog steeds schuldig maar het zijn 'verzachtende omstandigheden' Beide niet goed maar landjepik omdat je het wil vind ik nog veel slechter (want dan ben je de instigerende partij) dan wanneer je reageert op andermans geweld.

Als ik op straat loop en iemand wil me beroven en ik sla zijn oogkassen kapot dan is dat een stuk beter te begrijpen dan wanneer ik iemand beroof en zijn oogkassen kapot sla.
Vrijheid
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:27:31 #121
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162322499
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Net als in een rechtszaak, je bent nog steeds schuldig maar het zijn 'verzachtende omstandigheden' Beide niet goed maar landjepik omdat je het wil vind ik nog veel slechter (want dan ben je de instigerende partij) dan wanneer je reageert op andermans geweld.

Als ik op straat loop en iemand wil me beroven en ik sla zijn oogkassen kapot dan is dat een stuk beter te begrijpen dan wanneer ik iemand beroof en zijn oogkassen kapot sla.
Verzachtende omstandigheden vind ik nog wel begrijpelijk als iemand handelt in een opwelling en daarbij lichamelijk letsel toebrengt aan een ander.

Maar we praten hier over genocide, gepleegd jaren na de feiten die dat mogelijk zouden rechtvaardigen. Het lijkt mij van een heel andere orde. Van een opwelling kunnen we niet spreken, en het gaat om anderhalf miljoen mensen. Inclusief vrouwen en kinderen.

Voldoende tijd voor de Turken om na te denken over waar ze mee bezig zijn, lijkt me. Als ik hier als rechter iets over zou moeten zeggen dan denk ik niet dat ik tot het oordeel 'verzachtende omstandigheden' te verleiden zou zijn.
pi_162327152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Verzachtende omstandigheden vind ik nog wel begrijpelijk als iemand handelt in een opwelling en daarbij lichamelijk letsel toebrengt aan een ander.

Maar we praten hier over genocide, gepleegd jaren na de feiten die dat mogelijk zouden rechtvaardigen. Het lijkt mij van een heel andere orde. Van een opwelling kunnen we niet spreken, en het gaat om anderhalf miljoen mensen. Inclusief vrouwen en kinderen.

Voldoende tijd voor de Turken om na te denken over waar ze mee bezig zijn, lijkt me. Als ik hier als rechter iets over zou moeten zeggen dan denk ik niet dat ik tot het oordeel 'verzachtende omstandigheden' te verleiden zou zijn.
Hoe kom je erbij dat het jaren erna zou zijn? Het is allemaal in 1915 gebeurd. De Armeniërs zijn in 1915 begonnen met het uitroeien van Turkse dorpen en steden in het oosten van Turkije. In dat zelfde jaar waarschuwden de Turken de Armeniërs te stoppen met hun vijandelijkheden. De Armeense bendes luisterden niet. Hierop besluiten Turken alle Armeniërs in 1915 te verhuizen vanuit Oost Turkije naar Syrie. In Oost-Turkije waren Turken aan het vechten met de Russen en in dit gebied waren de Armeniërs vooral actief. Tijdens de gedwongen verplaatsing zijn de meeste Armeniërs omgekomen aan de gevolgen van honger en ziekten. Dit zeggen de Armeniërs zelf ook. Er zijn ook Armeniërs omgekomen door aanvallen van irreguliere bendes. Dit hele gebeuren wordt genocide genoemd. Er zijn trouwens niet 1,5 miljoen Armeniërs omgekomen. Uit Turkse en buitenlandse tellingen in die tijd blijkt dat er tussen de 1,3 miljoen en 1,5 miljoen Armeniërs in het Ottomaanse rijk leefden. Deze cijfers had ik in een ander topic aangeleverd. Na de oorlog waren er nog 1 miljoen Armeniërs in leven. Nu wordt er gezegd dat er tot een miljoen Armeniërs omgekomen zijn. Sommige historici houden het aantal doden tussen de 500.000 en 1 miljoen.

Lees ook het volgende stuk uit het Nederlands Handelsblad van 1920. Over de schrijver van het artikel wordt door de krant het volgende gezegd: "Wij stellen in de objectiviteit van dezen medewerker het grootste vertrouwen. - Zijn betoogtrant bevat het bewijs dat hij dit verdient - en drukken daarom zijn correspondentie ongewijzigd en zonder commentaar af. "

Een Fransicaner monnik had tegen de schrijver van het artikel het volgende gezegd:

Ik heb mijn rapporten van missies, uitgezonden door mijn orde in Beyazıt, Van, Erzurum, Erzincan; uit de rapporten weet ik, dat in 1915 toen de oorlog met Rusland begon, het de Armeniers waren, die achter het Turkse leger de revolutie aanwakkarden en de Turksche dorpen en nederzettingen ontvolkten en met den grond gelijk maakten. De verdere gebeurtenissen, die daarna in Turkije voorvielen, waren alleen de gevolgen van deze eerste vijandelijke houding der Armeniers.
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:46:08 #123
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162328799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:41 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het jaren erna zou zijn? Het is allemaal in 1915 gebeurd. De Armeniërs zijn in 1915 begonnen met het uitroeien van Turkse dorpen en steden in het oosten van Turkije.
Ik baseer me hierbij op de krantenknipsels in je OP. Mogen we die nu als niet relevant beschouwen?

En wanneer in 1915 zouden de Armeniers daar volgens jou mee zijn begonnen? (Het gaat me hier vooral om de volgorde van gebeurtenissen. Als ik het goed begrijp begonnen de acties van Turkije in april van dat jaar.)
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:54:40 #124
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162455110
https://mediachecker.word(...)e-armenian-genocide/

Pas op: artikel bevat nogal nare foto's. ;(

Het lijkt me ieg dat er meer aan de hand was dan een gedwongen volksverhuizing en sterfte als gevolg van armoede en honger. Zo zie ik hier foto's van rijen kruizen waaraan naakte Armeense meisjes zijn opgehangen door de Turken.

Ik kan voor mezelf echt geen context bedenken die dat verzacht. Dit zijn gruwelijke misdaden.
pi_162456210
En dan heb je nog de Aramese genocide, en die wordt door geen enkel land erkend.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:51:06 #126
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162456282
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:47 schreef Szikha2 het volgende:
En dan heb je nog de Aramese genocide, en die wordt door geen enkel land erkend.
Bedoel je deze?

https://en.wikipedia.org/wiki/Assyrian_genocide#Recognition
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:12:08 #127
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_162458397
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:41 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het jaren erna zou zijn? Het is allemaal in 1915 gebeurd. De Armeniërs zijn in 1915 begonnen met het uitroeien van Turkse dorpen en steden in het oosten van Turkije. In dat zelfde jaar waarschuwden de Turken de Armeniërs te stoppen met hun vijandelijkheden. De Armeense bendes luisterden niet. Hierop besluiten Turken alle Armeniërs in 1915 te verhuizen vanuit Oost Turkije naar Syrie. In Oost-Turkije waren Turken aan het vechten met de Russen en in dit gebied waren de Armeniërs vooral actief. Tijdens de gedwongen verplaatsing zijn de meeste Armeniërs omgekomen aan de gevolgen van honger en ziekten. Dit zeggen de Armeniërs zelf ook. Er zijn ook Armeniërs omgekomen door aanvallen van irreguliere bendes. Dit hele gebeuren wordt genocide genoemd. Er zijn trouwens niet 1,5 miljoen Armeniërs omgekomen. Uit Turkse en buitenlandse tellingen in die tijd blijkt dat er tussen de 1,3 miljoen en 1,5 miljoen Armeniërs in het Ottomaanse rijk leefden. Deze cijfers had ik in een ander topic aangeleverd. Na de oorlog waren er nog 1 miljoen Armeniërs in leven. Nu wordt er gezegd dat er tot een miljoen Armeniërs omgekomen zijn. Sommige historici houden het aantal doden tussen de 500.000 en 1 miljoen.

Lees ook het volgende stuk uit het Nederlands Handelsblad van 1920. Over de schrijver van het artikel wordt door de krant het volgende gezegd: "Wij stellen in de objectiviteit van dezen medewerker het grootste vertrouwen. - Zijn betoogtrant bevat het bewijs dat hij dit verdient - en drukken daarom zijn correspondentie ongewijzigd en zonder commentaar af. "

Een Fransicaner monnik had tegen de schrijver van het artikel het volgende gezegd:

Ik heb mijn rapporten van missies, uitgezonden door mijn orde in Beyazıt, Van, Erzurum, Erzincan; uit de rapporten weet ik, dat in 1915 toen de oorlog met Rusland begon, het de Armeniers waren, die achter het Turkse leger de revolutie aanwakkarden en de Turksche dorpen en nederzettingen ontvolkten en met den grond gelijk maakten. De verdere gebeurtenissen, die daarna in Turkije voorvielen, waren alleen de gevolgen van deze eerste vijandelijke houding der Armeniers.
Zijn er ook argumenten die je niet uit een column uit 1920 haalt? Als het een langspeelplaat was was die al een tijdje doorgesleten.
pi_162459052
quote:
Ja. Was laatst in frankrijk en daar zat zo n monument. Geen enkel land erkend genocide

Maar zoals je zelf ook ooit zei er zijn zoveel vergeten genocide

Deze bijvoorbeeld :

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Lentil_(Caucasus)

https://en.m.wikipedia.or(...)_Deportation_of_1944

Deel van mijn (over)grootmoeders familie is compleet afgeslacht. Als ik typ "remember 23/2/1944" weet

A) niemand waar ik het over hebt of B) zegt men " rot op met je zielige holohoax nep Jood"
En trieste is dat groot aantal van deze persone die dit roepen moslims zijn.

23 februari 1944 heeft niets met de holocaust van Joden te maken maar met totale vernietiging van volk uit de Kaukasus die notabene grotendeels islamitisch zijn
  donderdag 2 juni 2016 @ 16:18:55 #129
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162694983
http://www.nu.nl/buitenla(...)meense-genocide.html

quote:
Duits parlement stemt in met erkenning Armeense genocide

Het Duitse parlement heeft donderdagmiddag ingestemd met het voorstel om de Armeense genocide te erkennen. Turkije protesteerde in de aanloop naar de stemming tegen het aanstaande besluit van de parlementsleden.
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 17:17:45 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_162696422
quote:
Eindelijk erkenning. Welke gevolgen gaat dat hebben?
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:25:21 #131
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162696607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eindelijk erkenning. Welke gevolgen gaat dat hebben?
Niet veel denk... het zal de toch al gespannen betrekkingen tussen Duitsland en Turkije nog fragieler maken.

Persoonlijk kan ik daar niet mee zitten: Erdogan mag wel een paar toonladders lager zingen wat mij betreft.
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:31:50 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_162696815
Turken zullen even boos zijn en daarna glas, plas, was.
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 18:02:56 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_162697602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Niet veel denk... het zal de toch al gespannen betrekkingen tussen Duitsland en Turkije nog fragieler maken.

Persoonlijk kan ik daar niet mee zitten: Erdogan mag wel een paar toonladders lager zingen wat mij betreft.
Dat zou hem sieren idd.
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 18:04:21 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_162697628
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Turken zullen even boos zijn en daarna glas, plas, was.
De stille diplomatie zal het wel druk hebben nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')