Huh, dat is raar... Haar hele username is vervangen...?quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Anoniem_09blabla? Dit topic was toch van Heaven7?
Is blijkbaar dezelfde.quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Anoniem_09blabla? Dit topic was toch van Heaven7?
Oh supernieuws en gefeliciteerd met de zwangerschap.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:04 schreef Heaven7 het volgende:
Och mensen ik heb dit helemaal gemist, sorry!! Maar een nieuwe update is misschien wel leuk?
Joey is inmiddels bijna 4, Siep 5 en het gaat prima! Ik zit thuis met zwangerschapsverlof en dat is voor Joe het paradijs. Het is een nog grotere knuffel geworden dan ze al was en ligt de hele dag op schoot (hoewel het wat lastiger wordt met de dikke buik) of loopt me overal achterna. Siep en zij zijn niet meer de allerbeste vriendjes (geen samen slaapsessies meer) maar leven prima samen. Verder gelukkig nooit meer wat geks gebeurt met haar oogje!
Wat recente foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik ookquote:Op woensdag 29 april 2015 12:34 schreef Heaven7 het volgende:
Dank jullie!
Ze is nog steeds speels maar een stuk rustiger dan Siep, het is een echte lekkere theemuts die de hele dag door aandacht wil in alle vormen en ik ben nog steeds zó verliefd op haar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |