Ach Siep toch... wat dat betreft is het ook nooit goed met die beesten he.. geef je ze alle ruimte gaan ze zich vervelen..quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja alles weer helemaal in ordeMerk alleen dat vooral Siep zich verveeld hier, denk omdat ie hier nu ineens overal mag komen en in het oude appartement zaten ze 's nachts en als we weg waren in de gang (met weinig prikkels), ze slopen een heleboel en springen gewoon op het aanrecht etc
Van het weekend gaan we maar een dozenkasteel voor hem maken, hij is zo gek op dozen
Leuke update.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja alles weer helemaal in ordeMerk alleen dat vooral Siep zich verveeld hier, denk omdat ie hier nu ineens overal mag komen en in het oude appartement zaten ze 's nachts en als we weg waren in de gang (met weinig prikkels), ze slopen een heleboel en springen gewoon op het aanrecht etc
Van het weekend gaan we maar een dozenkasteel voor hem maken, hij is zo gek op dozen
zelf eruit halen werkt inderdaad prima..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:20 schreef heaven7 het volgende:
Ja die heb ik er toch zelf uitgepluktWeet dat het eigenlijk onverstandig is maar ik vind het ook niet verstandig haar onder narcose te moeten brengen om ze eruit te halen.. Ze lag heerlijk ontspannend op mijn schoot en heb met een nieuw nagelschaartje heel voorzichtig die dingen doorgeknipt en eruit gefrut. Ze merkte het niet eens
Oh ik had het bureau niet gezien, dan snap ik het enigszinds! Ach dan verveelt ie zich ook niet, als hij maar niet aan de hoeken gaat knauwen want dat zou eentje van ons dus doen!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef heaven7 het volgende:
Via het bureau aan de linkerkantHij jumpt, hangt met zn voorpootjes aan de rand en hijst zichzelf op
Favo bezigheid tegenwoordig.
Wat? Jouw kat ook al?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:10 schreef heaven7 het volgende:
Oogje is weer helemaal in orde jaOndanks het bureau blijft het erg hoog! Vind het wel knap. Knagen doen ze alleen aan de hoeken van mn laptop
sweet!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:21 schreef heaven7 het volgende:
Ff 2 hele lieve (vind ik dan) omdat ze zo zichtbaar verliefd op me is en ik dat zó cute vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is ze toch een lief mooi meiske geworden. Ik vind het nog steeds super goed dat jullie je over haar ontfermt hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:21 schreef heaven7 het volgende:
Ff 2 hele lieve (vind ik dan) omdat ze zo zichtbaar verliefd op me is en ik dat zó cute vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |