Er zijn hier toch echt wel grenzen hoor, zelf de koelkast opentrekken en zich voorzien van de weekvoorraad kaas en vleeswaren waardeer ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Katten staan qua intelligentie mijlenver boven de mens, dus wie weet welke geniale reden ze hebben om zoiets te doen.
Katten zijn liev en de mijne mogen alles hier.
Ik moest als kattenliefhebber hard lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef okiokinl het volgende:
daarom heeft een laptop een klep die je hard dicht kan slaan.
de kat of je telefoon vervangen?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:34 schreef meestervisser het volgende:
Die van mij heeft gebeten in een Sony Xperia-Ray. Barst in het display, kostte 180 euro om te vervangen.
Ze geven mij inmiddels aan tikje terug als ik dat probeer.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Deed mijn poes altijd als kitten maar een paar tikjes op haar neus en ze doet het niet meer
de mijne lebbert dan aan mijn vinger, of handquote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze geven mij inmiddels aan tikje terug als ik dat probeer.![]()
vast naar aanleiding van de memo dat "spanningzoekende katers zich vervelen na het plaatsen van beschermende plinten over 220V kabels"quote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef Klonk het volgende:
Ik bespeur een nieuwe trend in kattenland, katten die op de hoek van laptops knagen![]()
Volgens mij is er in de kattenwereld een interne memo rondgegaan dat ze daar deze maand mee moesten beginnen om ons in verwarring te brengen ofzo
Peren ze hier terugquote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Sant. het volgende:
Check al die wijvenreacties hier
Ik peerde hem op zijn snuit, dan laat ie het na een paar keer wel..
Luisteren of anders naar buiten met dat beest.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Peren ze hier terug...dat krijg je ervan als ze inmiddels oud en ervaren zijn.
![]()
Lekker met je nagels blijven hangen in de huid van de baas.
Halen in je nieuwe trui omdat de dames en heren blijven hangen .quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]Daarom moet ik altijd zo voorzichtig zijn met Poes als ik weer eens een spijkerbroek draag, dan is de krabpaal niet interessant meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |