2 alweer. ze luistert alleen als ze weet dat ik het tegen haar heb. dan krijgt ze iets, of doet ze iets wat niet mag.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ze luistert niet naar babe.Ze is toch minstens een jaar nu?
Teigan!quote:
Awwwwwquote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef dawg het volgende:
oh en omdat ik hem niet voor niks heb geupload:
[ afbeelding ]
Je relnichtenkleur is weg.quote:
Jammer maar helaas, En die UI is gemaakt door een 11jarige kereltje zit nog in de ontkenningsfase als je het mij vraagt al zal wel niet meer lang duren..quote:
Heb jij hem gezegd wat voor usericon je ongeveer wilt?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Jammer maar helaas, En die UI is gemaakt door een 11jarige kereltje zit nog in de ontkenningsfase als je het mij vraagt al zal wel niet meer lang duren..
Een recente zou leuk zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niks gevraagd van wat ik wou hebben, Kwam er vannacht zelf mee kereltje kon niet slapen schijnbaar. Hij weet wel mijn username op verschillende fora, En dit was het resultaatquote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Heb jij hem gezegd wat voor usericon je ongeveer wilt?
Of heeft hij die helemaal uit zichzelf zo gemaakt? Zo ja, de kans dat hij homo is, is dan inderdaad zeer groot.
Dan is er (hopelijk) weer veel veranderd.quote:
niet vieren of niet boeiend vind ik wat anders dan hier praktisch af tellen met je borrel achter de computer en dan oooh gelukkig nieuwjaar!! precies om 12 uurquote:Op zondag 1 januari 2012 15:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En als het je gewoon niet interesseert of als je door omstandigheden niet bij de mensen kunt zijn bij wie je wilt zijn of als je geliefde in het ziekenhuis ligt? Dit zijn zomaar wat voorbeelden...
Wie ben jij dan om daar een oordeel over te vellen?
Ik heb het dit jaar voor het eerst van mijn leven niet gevierd, dat zul jij dan waarschijnlijk wel bizar vinden en je kunt niet voorstellen dat ik niks beters te doen had, maar de omstandigheden waren er gewoon totaal niet naar om het te vieren deze keer.
ik ben gek op eeyorequote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
mijn zus was altijd gek van winnie the pooh. vooral die knorretje.
oohquote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom gaf ik ook meerdere voorbeelden waarom iemand niet de deur uit kan om naar een feest te gaan. Ook zijn er mensen die werken tijdens de jaarwisseling en daar ook de beschikking hebben over internet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
niet vieren of niet boeiend vind ik wat anders dan hier praktisch af tellen met je borrel achter de computer en dan oooh gelukkig nieuwjaar!! precies om 12 uur
Mee eens. En er kunnen inderdaad zoveel redenen zijn. Sommige mensen gaan pas na middernacht de stad in / naar een feest, mensen die een hekel hebben aan dat geknal en hier wat afleiding zoeken of zich zo wat minder alleen voelen. Als iemand zo zijn / haar oud en nieuw wil vieren, eigen keuze toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind er niks bizars aan als iemand, om wat voor reden dan ook, niet naar een feest kan of geen feest wil.
Bedankt voor het noemen van alle mogelijke uitzonderingen!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En daarom gaf ik ook meerdere voorbeelden waarom iemand niet de deur uit kan om naar een feest te gaan. Ook zijn er mensen die werken tijdens de jaarwisseling en daar ook de beschikking hebben over internet.
Ik vind er niks bizars aan als iemand, om wat voor reden dan ook, niet naar een feest kan of geen feest wil.
Er zijn nog wel meer 'uitzonderingen' te noemen hoor, en juist om ál die redenen ('uitzonderingen' zoals jij het noemt), zijn er mensen die om 0.00 uur op FOK! posten.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
Bedankt voor het noemen van alle mogelijke uitzonderingen!
Je snapt best wat ik bedoel
en ik heb het ook niet over een feest of zo
ik ben ook niet gaan stappen in de stad of zo
maar achter je bureau met je borrel af zitten te tellen met mensen die je niet kunt zien en niet eens kent vind ik wel een slecht begin van het jaar ja en meteen iets om een goed voornemen aan te koppelen
Maar is het dan zo'n groot verschil met iemand die in z'n eentje op de bank televisie kijkt?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
maar achter je bureau met je borrel af zitten te tellen met mensen die je niet kunt zien en niet eens kent vind ik wel een slecht begin van het jaar
Dat zou ik ook niet snel doen maar ik zie daar wel verschil in jaquote:Op zondag 1 januari 2012 20:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar is het dan zo'n groot verschil met iemand die in z'n eentje op de bank televisie kijkt?
En er zijn ook zat mensen die gewoon snakken naar sociaal contact en voor fok de laatste draad naar de buitenwereld isquote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer 'uitzonderingen' te noemen hoor, en juist om ál die redenen ('uitzonderingen' zoals jij het noemt), zijn er mensen die om 0.00 uur op FOK! posten.
Het is dat ik gisteravond/vannacht niet alleen was, anders had ik misschien ook wel om 0.00 uur achter mijn computer gezeten.
Nee, hoe moet ik weten welke mensen jij bedoelt als je zelf die vraag stelt:quote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
En er zijn ook zat mensen die gewoon snakken naar sociaal contact en voor fok de laatste draad naar de buitenwereld is
en die mensen bedoelde ik en dat weet je prima
Want nu heb je toch gewoon zelf antwoord gegeven op je eigen vraag? Ik snap niet dat je dan überhaupt die vraag stelde als je dus blijkbaar alleen maar het antwoord wilde hebben 'die mensen zijn contactgestoord'.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
waarom posten er om precies 12 uur mensen op fok?
Dat en we hebben denk ik toch iets teveel gekocht afgelopen week aan spullenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef JDude het volgende:
Je hebt van die "kijk toch eens wat we nú weer op zolder vonden" ouders?
107quote:Op zondag 1 januari 2012 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
Vermoeiende discussie.
Anyhow, net in de zeikende regen van ouders weer terug naar Amersfoort gereden. Met een 107 vol crap. Hoe presteren we het elke keer om met meer thuis te komen dan dat wij heen gaan.
Ik heb vorige week een map vol oude zwemdiploma's, rapporten etc meegekregen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef JDude het volgende:
Je hebt van die "kijk toch eens wat we nú weer op zolder vonden" ouders?
Dat is leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een map vol oude zwemdiploma's, rapporten etc meegekregen.
Niet als het die van anderen zijn.quote:
Beetje in de studententijd blijven hangen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe presteren we het elke keer om met meer thuis te komen dan dat wij heen gaan.
Dan zal er wel dik de schimmel op staan.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje in de studententijd blijven hangen?
Een beetje student graait alleen de verse/houdbare dingen uit de kastquote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zal er wel dik de schimmel op staan.
Dat heb ik eens op tv gezien hoe studenten kunnen leven.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een beetje student graait alleen de verse/houdbare dingen uit de kast
Nee, vertel nog eens, was je zo erg?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef Tegan het volgende:
Had ik al gezegd dat ik nooit meer ging drinken.
Het ligt nog steeds volledig in de lijn met je 'ik ga nooit meer neuken'.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef Tegan het volgende:
Had ik al gezegd dat ik nooit meer ging drinken.
Wanneer zei ik dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt nog steeds volledig in de lijn met je 'ik ga nooit meer neuken'.
In je pre-Korsakovtijd.quote:
Da's maar goed ook, dan hoef je er ook niet over te liegen.quote:
Dat weet je nog wel?quote:
Dat wist ik al.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens niets gewonnen met de Staatsloterij.
Ik wel, 30 euroquote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens niets gewonnen met de Staatsloterij.
Creepy.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ook maar weer een nieuwe pop voor mijn collectie gekocht![]()
Alleen de prijs... was wel een beetje duur![]()
Tegenwoordig verzamel ik poppen, Toen ik nog een klein mannetje was speelde ik ermee nu niet meer...quote:
Nee, dat is dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Rosalia_Lombardoquote:
Dat is ranzig en enigszins interessant.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Rosalia_Lombardo
Voor kleine kinderen valt dat nog wel meequote:Op maandag 2 januari 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ranzig en enigszins interessant.
Poppen zijn eng.
Jij verzamelt toch heel veel? Woon je ongeveer zo?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig verzamel ik poppen, Toen ik nog een klein mannetje was speelde ik ermee nu niet meer...
Nee dit. http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Tanzlerquote:Op maandag 2 januari 2012 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whaha ik deed brrr en vriendje keek mee toevallig en die zei fuck wat is dat voor engsquote:
Oja, mooi was datquote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee dit. http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Tanzler
Kakquote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef JDude het volgende:
Niemand in de Top-3, ondanks een nominatie voor de halve SC:
83. Grootste jankbal (296 inzendingen / 62%)
1. Zweetteef (114)
2. Paul (43)
3. Prof_Hoax (28)
Mja, ik ook ergens.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, mooi was datBij Reportage op SBS een keer gezien.
Hoeveel moet die kosten?quote:Op maandag 2 januari 2012 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is wel meer eng...quote:Op maandag 2 januari 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ranzig en enigszins interessant.
Poppen zijn eng.
Ik verzamel wel meer dan een specifiek iets en ruimte genoeg, Thuis moet ik me inhouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij verzamelt toch heel veel? Woon je ongeveer zo?
[ afbeelding ]
ik hou het netjes
Ooit een keer gezien die man op SBS6 was dat toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee dit. http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Tanzler
Heel eng!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha ik deed brrr en vriendje keek mee toevallig en die zei fuck wat is dat voor engs
Ik ken er niemand van.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef JDude het volgende:
1. Zweetteef (114)
2. Paul (43)
3. Prof_Hoax (28)
Mijn campagne manager heeft gefaaldquote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef JDude het volgende:
1. Zweetteef (114)
2. Paul (43)
3. Prof_Hoax (28)
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens vandaag 4 jaar met vriendje waarvan we vandaag ook precies 2 jaar officieel samen wonen
en de kat heb ik 3 jaar geleden op 2 januari gehaald
Proficiat.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens vandaag 4 jaar met vriendje waarvan we vandaag ook precies 2 jaar officieel samen wonen
Zo zie je maar weer wat voor een onzin verkiezing het was.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
84. Meest behulpzame user (176 inzendingen / 37%)
1. staal (74)
2. Joipoidoipoipoi (58)
3. ayumu (44)
op 1 januari! en je hebt haar toch binnen gehaald!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
De eerste ontmoeting van Kuuks en ondergetekende was gisteren alweer 5 jaar geleden.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?!?!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.![]()
Ik ben nu 10 dagen verloofd
[..]
Zo zie je maar weer wat voor een onzin verkiezing het was.
Congratsquote:Op maandag 2 januari 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
The force is strong in this one.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
op 1 januari! en je hebt haar toch binnen gehaald!
Hadden we hier niet verteld hoor. En nee, ik heb hem gevraagd.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?!?!
ik mis weer wat!!!!
omg omg omg gefeliciteerd Bengel en lit![]()
![]()
ging ie op zijn knieën?
Go Bengel! lekker geëmancipeerd!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hadden we hier niet verteld hoor. En nee, ik heb hem gevraagd.
Nee, dat kan ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Go Bengel! lekker geëmancipeerd!
ging jij op je knietjes?
ooh ik vind het echt heel leuk voor jullie
zijn je kindjes ook blij?
Tof Bengelquote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.![]()
Ik ben nu 10 dagen verloofd
[..]
Zo zie je maar weer wat voor een onzin verkiezing het was.
Als ze een goede vrouw is gaat ze elke dag voor hem op haar knietjes.quote:
Oh wat romantischquote:Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.Dus zat dicht naast hem. Mijn jongens waren er ook bij, waren wel benieuwd naar zijn reactie.
En ja blij. Want zij worden uiteindelijk getuiges.
Wat een overlijden met een mens kan doen. Vissticks zijn op zijn tijd wel eens lekker.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Tegan het volgende:
Kapitein Iglo overleden
Nu heb ik zin in vissticks![]()
.
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wat romantisch
wat mag ik zijn?
Thanks.quote:
Ik bleef bij een vriendin slapen maar was tandenborstel vergeten en heb echt vier uur geslapen ofzo. Ik heb amper een spiegel gezien, ik zag er echt niet uit volgens mij en ik moest nog met de bus + treinquote:Op maandag 2 januari 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op 1 januari! en je hebt haar toch binnen gehaald!
petje af hoor
ik doe niet veel meer dan klagen over hoofdpijn op 1 januarien ik zie er ook echt het slechtste uit van het hele jaar geloof ik haha
oh en tnx
bloemenmeisje?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een overlijden met een mens kan doen. Vissticks zijn op zijn tijd wel eens lekker.
[..]Weet ik niet, wou je wat zijn?
[..]
Thanks.
Ik ga het denk ik vanavond wel etenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een overlijden met een mens kan doen. Vissticks zijn op zijn tijd wel eens lekker.
Op 1 januari kan hetquote:Op maandag 2 januari 2012 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bleef bij een vriendin slapen maar was tandenborstel vergeten en heb echt vier uur geslapen ofzo. Ik heb amper een spiegel gezien, ik zag er echt niet uit volgens mij en ik moest nog met de bus + trein
quote:
Worden die niet apart opgehaald?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Er staat iemand buiten al vijf minuten de kliko te mollen met veel herrie. GVD en hij was net geleegd en ik heb ook nog vier vuilniszakken liggen die erin moeten omdat hij afgelopen anderhalve week ook steeds vol of klem zat en nu staat er weer zo'n debiel de hele kerstboom erin te proppen.
hoe komt het?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef Tegan het volgende:
Oh en, ik ben denk ik eindelijk genezen van mijn wilde feesten met Oud en Nieuw.
Ja, je moet ze ernaast zetten. Maar ik denk dat deze meneer die memo niet heeft gekregen ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Worden die niet apart opgehaald?
Doe aangifte? Je mag sowieso niet zomaar afval in andermans kliko dumpen, laat staan een hele kerstboom.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Er staat iemand buiten al vijf minuten de kliko te mollen met veel herrie. GVD en hij was net geleegd en ik heb ook nog vier vuilniszakken liggen die erin moeten omdat hij afgelopen anderhalve week ook steeds vol of klem zat en nu staat er weer zo'n debiel de hele kerstboom erin te proppen.
...Dan gaat'ie af?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef Tegan het volgende:
Mijn bom blijft gewoon staan tot 6 januari hoor.
Openbare kliko, zo'n ondergrondsequote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe aangifte? Je mag sowieso niet zomaar afval in andermans kliko dumpen, laat staan een hele kerstboom.
wanneer willen jullie ongeveer trouwen?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet nog niet eens hoe het gaat worden, ik hou je in gedachten.
Ohjawacht, jij had nogal een ruim begrip van het woord "kliko", da's waar ookquote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Openbare kliko, zo'n ondergrondseBoom zal er wel inpassen maar dat ding blokkeert natuurlijk dat hele kleppensysteem.
Ik loop zo wel naar de andere
volgens mij hebben ze zo'n gezamenlijkequote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe aangifte? Je mag sowieso niet zomaar afval in andermans kliko dumpen, laat staan een hele kerstboom.
oh zoquote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik eindelijk over mijn kater heen ben.
Nee. Dan zijn alleen Q., KT, CL en ik niet verderquote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer willen jullie ongeveer trouwen?
ik vind het echt zooo leuk!
weer een SC setje
misschien helpt het als vriendje hier ook gaat posten.... dan gaan wij misschien ook ooit trouwen
Ik zie 2 mannen en 2 vrouwen en dus meteen ook een oplossingquote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Dan zijn alleen Q., KT, CL en ik niet verder. Oh wacht, dat is nu al.
Ik ga hem ook niet opsturen maar in de kast bewarenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet of je bommen wel mag terugsturen hoor.
Ik wist dat iemand dat ging zeggenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zie 2 mannen en 2 vrouwen en dus meteen ook een oplossing
en dan zeker hopen dat hij volgend jaar wel afgaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet opsturen maar in de kast bewaren.
Gisteren stond er bij ons iemand illegaal te dumpen bij de rolcontainers. Ging mijn huisgenoot er wat van zeggen. Pakt die troela de TV weer terug uit de container, om er chagrijnig weer mee weg te rijdenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze zo'n verzamelbak bedoelt voor een appartementencomplex of flat. Die hadden we bij ons vorige huis ook.
Ik doe sowieso niet open tenzij ik iemand verwacht.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef JDude het volgende:
Er stond ook regelmatig zo'n folderjochie hele pakken papier in dat ding te dumpen. En het dan raar vinden dat ik ze niks geef als ze met de feestdagen aanbellen.
Ik hoop nooit.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dan zeker hopen dat hij volgend jaar wel afgaat.
En dan gaan wij volgende week vrijdag ook al trouwenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Dan zijn alleen Q., KT, CL en ik niet verder. Oh wacht, dat is nu al.
dankje.quote:
Weten we nog niet precies, ergens rond september..misschien.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer willen jullie ongeveer trouwen?
ik vind het echt zooo leuk!
weer een SC setje
misschien helpt het als vriendje hier ook gaat posten.... dan gaan wij misschien ook ooit trouwen
Bij m'n tweede huis in Breda hadden we zo'n gezamenlijke bak met 12 studentenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Gisteren stond er bij ons iemand illegaal te dumpen bij de rolcontainers. Ging mijn huisgenoot er wat van zeggen. Pakt die troela de TV weer terug uit de container, om er chagrijnig weer mee weg te rijden
15 september. Mooie datum.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dankje.
[..]
Weten we nog niet precies, ergens rond september..misschien.
Hier ga ik de boom ook in stukjes afbreken, in een keer lukt me niet.
Straks even zoonlief vragen of hij de doos naar uit de schuur haalt.
Ik wil je er wel vanaf helpen!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
aarg wat zal ik doen?
cakjes maken? maar dan? ik hou niet van cakejes en vriendje ook niet
ik weet ook niet aan wie ik ze kwijt kan
Lekker.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
aarg wat zal ik doen?
cakjes maken? maar dan? ik hou niet van cakejes en vriendje ook niet
ik weet ook niet aan wie ik ze kwijt kan
Ik doe niet aan trouwenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan gaan wij volgende week vrijdag ook al trouwen
Ja, toen ik hier weg verhuisde heb ik ook alle teringzooi die overbleef mooi in die rolcontainers gedumpt. En mijn broer die op dezelfde dag van [ergens anders] naar [ergens anders in de buurt] verhuisde ookquote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij m'n tweede huis in Breda hadden we zo'n gezamenlijke bak met 12 studenten. De enige keer dat die vol heeft gezeten, was toen ik daar wegverhuisde en al het oude tapijt er in heb geflikkerd.
Ik deel hier twee van die grote kliko's met 35 bewoners. En hij zit toch regelmatig vol. Maar ik gooi het er gewoon bovenopquote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij m'n tweede huis in Breda hadden we zo'n gezamenlijke bak met 12 studenten. De enige keer dat die vol heeft gezeten, was toen ik daar wegverhuisde en al het oude tapijt er in heb geflikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |