Doe je dat expres, overal die onnodige spaties typen? Of ben je gewoon dom?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
In de voorbeelden die jij geeft ligt het aan de zins opbouw, of iets een pleonasme is of niet.
Met de voorbeelden van Levo laat ik het er bij. On topic maar weer.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe je dat expres, overal die onnodige spaties typen? Of ben je gewoon dom?
Jij zeurt over 'je moet de tijd weten voor al die belangrijke dingen die je moet doen' (quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Plomp ding?!Voor de gemiddelde smartphone heb je zo ongeveer een verhuiswagen nodig om het ding mee te zeulen
gaat erom dat ik niet mn telefoon uit mn zak hoef te halen (wat eigenlijk niet uitmaakt omdat pingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij zeurt over 'je moet de tijd weten voor al die belangrijke dingen die je moet doen' ()
oftewel, jij hebt een horloge om je pols, en een agenda in je kekke lederen aktentas.
Is een smartphone met agendafunctie een stuk handiger.
Wat als je aan een klif hangt met je rechterhand en je wil de tijd weten, maar je telefoon zit in je rechterzak waar je niet bij kan met je linkerhand? Dan ben je echt wel blij dat je een horloge om je linkerhand hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij zeurt over 'je moet de tijd weten voor al die belangrijke dingen die je moet doen' ()
oftewel, jij hebt een horloge om je pols, en een agenda in je kekke lederen aktentas.
Is een smartphone met agendafunctie een stuk handiger.
Telefoon uit broekzak halen, of mouw opstropen. Mij om het even.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gaat erom dat ik niet mn telefoon uit mn zak hoef te halen (wat eigenlijk niet uitmaakt omdat ping) maar het bijkomende voordeel is swaggaupgrade en is gewoon chil
Als ik met slechts mijn rechterhand aan een klif hang, weet ik dat het tijd is om direct ook met mijn linkerhand vast te grijpen, want de tijd dat ik aan 1 arm kan hangen wordt eerder in seconden dan in minuten gemeten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat als je aan een klif hangt met je rechterhand en je wil de tijd weten, maar je telefoon zit in je rechterzak waar je niet bij kan met je linkerhand? Dan ben je echt wel blij dat je een horloge om je linkerhand hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Horloges. Enige mannelijke sieraad dat kan, rest is gewoon gay.
ecktoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Als ik met slechts mijn rechterhand aan een klif hang, weet ik dat het tijd is om direct ook met mijn linkerhand vast te grijpen, want de tijd dat ik aan 1 arm kan hangen wordt eerder in seconden dan in minuten gemeten.
Ergo; dan weet ik de tijd.
Mensen met een naam als de jouwe die afgeven op Seikoquote:
voor kaasboer wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mensen met een naam als de jouwe die afgeven op SeikoGewoon een goed horlogemerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |