SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 36% gewijzigd door TheGeneral op 01-01-2012 17:09:48 ]
quote:Wie de Australian Open op televisie wil volgen, kan niet bij de VRT terecht. Ze hebben immers de uitzendrechten niet meer. De finale zal wellicht wel worden uitgezonden. Maar voor de andere matchen zal de Belgische liefhebber moeten afstemmen op Eurosport.
Ja, die zenden alleen zoveel mogelijk vrouwenpartijen uitquote:
Delpo heeft er al 1quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Dat zou leuk zijn inderdaad. Maar... kweenie hoor.
Misschien eindelijk eens een grote titel voor mannetjes als Tsonga, Ferrer, Del Potro?
Zou ik ook niet verkeerd vinden.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:55 schreef truedestiny het volgende:
Dit wordt gewoon weer een Federer jaar.
Maar Murray moet dat al een paar jaar. Vooralsnog lukt het niet echt op de Grand Slams. Daarbuiten gaat het prima.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat Andy Murray verwachtingen waar moet maken, misschien ook J-W Tsonga.
Hoezo Ferrero? Hij speelt nu in Auckland, is hij dan niet fit?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Cilic is er ook niet bij.
We missen ook veel bazige dertigers..Gonzalez, Blake en zo goed als zeker Ferrero. Haas en Mayer zullen zich waarschijnlijk ook nog afmelden.
En Boredo..
Kwam van SteveG, maar lees nu dat het een fout was en over Boredo ging waarschijnlijk. Ferrero zal er gewoon bij zijn lijkt me ja, dat scheelt weer een baas van de vorige generatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Hoezo Ferrero? Hij speelt nu in Auckland, is hij dan niet fit?
Wanneer komt de quali draw eigenlijk? Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er nog bij kunnen komen.
Nee dat had ik ook niet verwacht, maar als Thiemo zijn niveau haalt zie ik hem wel door de quali's gaan. Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Nederlanders in de quali:
75 Sijsling, Igor NED 199
80 Huta Galung, Jesse NED 209
91 de Bakker, Thiemo NED 223
Die komen sowieso niet de MD rechtstreeks binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |