Slim, makkelijke manier om van al die crap af te komen. Ik denk dat ik ook maar een paar lampjes om Sinos heen wikkel.quote:
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben geen hij maar mag ik je toch versieren met een mooie kerstslinger?
Jij toch? Of ben ik nog niet wakker genoeg?quote:
Ja, vast. Maar 'probleem' is wel dat ik een vaste omgeving zit met veel vaste relaties en weinig nieuwe mensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gemiste kans dus. Geen nood, er komen er nog meer
Je bent niet wakker genoeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij toch? Of ben ik nog niet wakker genoeg?
Om haar daarna op zolder te zetten om haar er pas eind november weer vanaf te halen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Slim, makkelijke manier om van al die crap af te komen. Ik denk dat ik ook maar een paar lampjes om Sinos heen wikkel.
Verander die omgeving danquote:Op zondag 1 januari 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, vast. Maar 'probleem' is wel dat ik een vaste omgeving zit met veel vaste relaties en weinig nieuwe mensen.
Ik zal het meenemen in mijn beoordeling.quote:
daar kreeg je genoeg aandachtquote:
Zit ik voorlopig aan vast. Heb niet heel veel ruimte. En nieuwe vrienden zoeken zit ik ook niet op te wachtenquote:
Wat gaat er door je heen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan kom je tussen je administratie nog een aantal kaartjes/briefjes tegen die je ex aan het begin van de relatie heeft geschreven.
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan kom je tussen je administratie nog een aantal kaartjes/briefjes tegen die je ex aan het begin van de relatie heeft geschreven.
Ik zal straks even mijn agenda er bij pakkenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef Lot88 het volgende:
gelukkig sinos!
Royco wanneer gaan we pokeren dan mijn agenda is nog zo leeg wil graag iets invullen
Hoe bedoel je precies, "voorlopig aan vast"?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit ik voorlopig aan vast. Heb niet heel veel ruimte. En nieuwe vrienden zoeken zit ik ook niet op te wachten
Ik zou ze bewaren.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..
Btw, een goed 2012 Royco!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal straks even mijn agenda er bij pakken
Ja iedere vrouw krijgt hier genoeg aandachtquote:Op zondag 1 januari 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
daar kreeg je genoeg aandachtMaar even serieus; je ziet er goed uit en je bent jong. Komt goed dus
Hoe ziet je sociale leven er eigenlijk uit als ik vragen mag?
Dat zou nou iets zijn waar ik dus never nooit niet aan mee zou doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Misschien moeten we iemand van uit dit topic opgeven bij het programma Loverboys voor de Loveboat. Benzin ofzo.
studie, waar alleen mannen zitten en dat soort dingen. En ik doe wat voor een vereniging, wat veel tijd kost en waar ik aan vast zit.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, "voorlopig aan vast"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |