Als de omstandigheden goed zijn (quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef komrad het volgende:
die 5k wordt leuk. ik zet in op 5 dames in de 40.
Kan Erbanova de slotafstand halen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de omstandigheden goed zijn () dan is een tijd boven de 8 minuten mogelijk
Wou net zeggen, wat ziet dat er prachtig uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef Ericr het volgende:
Mooi park wel waar die ijsbaan ligt, kan je gelijk door naar : http://www.szechenyibath.com/ Ligt er bijna naast.
Mart Smeets.quote:BOEDAPEST – Bij de informele persconferentie voor het Essent EK Allround staat Annouk van der Weijden een klein groepje journalisten te woord. Plotseling komt Mart Smeets aangelopen en onderbreekt het gesprek om zich aan Van der Weijden voor te kunnen stellen. "Ik zal het de komende dagen veel over je hebben, dus ik wil wel weten wie je bent", verklaart de NOS-man zijn uitgestoken hand.
Ze hoeven niet te klagen of excuses te zoeken, maar het af en toe vermelden is wel handig als die info er is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
We zullen niet klagen, maar we doen het constant
Dat Mart Smeets het koud heeft? Hoeft van mij echt niet vermeld te wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te klagen of excuses te zoeken, maar het af en toe vermelden is wel handig als die info er is.
Beter tegen Graf dan tegen Sablikova of Pechstein; zij zouden alleen maar profiteren van Wust...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:59 schreef wimderon het volgende:
Ja Herbert, gunstige loting voor Wust, iemand die je de hele race achter je hebt.
Wat een veel te vroege voorspellingquote:
5 km wordt een slagveld (voor Wust), Pechstein zal zich wel kunnen vastbijten in zo'n 5km op een buitenbaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |