Fox +1quote:Op zondag 1 januari 2012 11:30 schreef FireFox1 het volgende:
Me and Orson Welles
Eerste puntje van 2012!
welke film?quote:: You know what? Don't vote for me. Don't. Don't do it.
Nee. George Clooney/Ryan Gosling in The Idle of Marchquote:
Waarom moet ik ook zo lang blijven typenquote:
beat yaquote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. George Clooney/Ryan Gosling in The Idle of March
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. George Clooney/Ryan Gosling in The Idle of March
quote:• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag.
Dat is ook een mooie (zij het wat ganzige) dame !quote:
Eensquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie (zij het wat ganzige) dame !
Wie (= welke acteur) zegt dit in welke film?quote:: I'm going to tell you something really outrageous. I'm going to tell you the truth.
hint: de film speelt zich in hetzelfde speelveld als in mijn vorige vraag.quote:: You know as well as I do, that plenty of people playing this game, they don't think that way. They're willing to sell their souls, crawl through sewers, lie to people, divide them, play on their worst fears for nothing! Just for the prize.
Dat was het tweede deel van mijn vraag jaquote:
quote:
nopequote:
Tuurlijkquote:
Rustig beginnen hequote:Op maandag 2 januari 2012 10:20 schreef RanTheMan het volgende:
man man man, dit mag wel wat moeilijker hoor, Rachel Weiz en Dustin Hofman in Runaway Jury
Tuurlijk, ook die mag in 2012 niet ontbrekenquote:
correct, nu wordt het moeilijkerquote:
Klopt, meer weet ik er nietquote:
De regisseur ipv de 2 resterende namen mag ookquote:
Geen plaatjes van de andere acteurs/ actrices?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De regisseur ipv de 2 resterende namen mag ook
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:34 schreef Asap het volgende:
[..]
Geen plaatjes van de andere acteurs/ actrices?
Nee, dat staat leuk op je CVquote:
Tuurlijk, nog 1quote:
leg je eigen cv dr es naast dan?quote:
Dat is toch Reba hupeldepup?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef RanTheMan het volgende:
deze dame zat er ook in, met name bekend van een belachelijk slechte sitcom:[ afbeelding ]
Nóg minder aansprekend dan The Adventures of Pluto Nashquote:
correct ASAP +1quote:
Reba wel, huppeldepup nietquote:
Hij lijkt op Billy Zane met een baard.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
hm, waar ken ik die rechter ook nog maar van... kan dr maar niet opkomen
Stom, opeens wist ik t, dat is die gast uit Mutant X, met die prachtige blonde genaamd FOXquote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij lijkt op Billy Zane met een baard.
Billy speelt er wel in, maar dat is niet de man met de baardquote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij lijkt op Billy Zane met een baard.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef RanTheMan het volgende:
och shit man, scorpion king 3 natuurlijk,
Wie?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef RanTheMan het volgende:
6 films met Stephen Lang, speciaal voor FF
Ken ik niet eens.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef RanTheMan het volgende:
6 films met Stephen Lang, speciaal voor FF
nog 2, kies maar uit hier onder:quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef DragonFodder het volgende:
Verder kan ik alleen maar op Terra Nova komen, maar da's een tv-serie
nopequote:
klopt maar had t plaatje al gemaakt voor jouw antwoordquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Asap het volgende:
1 Conan the Barbarian![]()
3 Glory>al zit je wel in de goede hoek te zoeken
das toch een ww2 film met kirk douglas?quote:
weer de juiste hoek, maar deze film is beterquote:
Gok was ook compleet gebaseerd op de titelquote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das toch een ww2 film met kirk douglas?
heel goed +1quote:
WW1quote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das toch een ww2 film met kirk douglas?
Te makkelijkquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:15 schreef DragonFodder het volgende:
KW Kevin Williamson?
JH Josh Hartnett?
The faculty?
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:18 schreef DragonFodder het volgende:
LF Louise Fletcher?
SS Sissy Spacek?
quote:
Film?quote:A hidden Mickey Mouse appears in the fireworks at the end.
quote:
quote:In the montage where ** are retrieved from their current jobs,is shown in a Google reception area. At the time of release, this is indeed an actual office; it is the reception of Google's office in Zurich.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:46 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond de volgende screen toch duidelijker
quote:Bret McKenzie taught Chris Cooper how to rap and use typical rapper mannerisms.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:52 schreef RanTheMan het volgende:
ik heb werkelijk geen flauw idee nog........
quote:Frank Oz was originally set to direct, but left the project when unhappy with the script.
quote:
als je nu maar niet je pipa pakt...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, 2e keer dat punten door mijn neus geboord wordt![]()
![]()
Ik kap er voorlopig mee.
Erg grappigquote:Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je nu maar niet je pipa pakt...
lief doen, ga zo speciaal voor jou een vraag stellen (overigens 2e keer vandaag) Daarnaast was huppelderpup nou niet bepaald een schrijffout van McEntirequote:Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Maar als punten al door spelfouten etc. aan andere worden gegeven, ben ik voorlopig klaar met FMT
Kom, kom. Reba is geen naam en The Muppet Show is een tv-serie, waarvan bovendien een andere filmversie is geregisseerd door Frank Oz.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Maar als punten al door spelfouten etc. aan andere worden gegeven, ben ik voorlopig klaar met FMT
Huh? De film heet The Muppets, jouw antwoord was net zo algemeen als dat je "een james bond film" zou noemen op de vraag: "in welke film loop Halle Berry rond in een oranje bikini".quote:Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Er zijn 6 of 7 muppetfilms, je snapt toch wel dat ik daarom je antwoord niet goedkeur?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ja sorry, maar ik weet niet alle namen feilloos te spellen. Maar het toch duidelijk waar ik op doelde?
Ik dacht zelf dat je Reba Muhuri bedoelde, playback singer in de film Joi Baba Felunath.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ja sorry, maar ik weet niet alle namen feilloos te spellen. Maar het toch duidelijk waar ik op doelde?
Nee. Ik vind dat er teveel naar spelling wordt gekeken de laatste tijd.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er zijn 6 of 7 muppetfilms, je snapt toch wel dat ik daarom je antwoord niet goedkeur?
met alle respect, maar dit heeft toch niets met spelling te maken,? ales er nou stondt The mubbets oid...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat er teveel naar spelling wordt gekeken de laatste tijd.
Als dat je punt is vind ik dat dit daar geen goed voorbeeld van is.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat er teveel naar spelling wordt gekeken de laatste tijd.
Dat had ik idd niet afgekeurd.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
met alle respect, maar dit heeft toch niets met spelling te maken,? ales er nou stondt The mubbets oid...
Ik let op spelling en geef FF de kans zn punt te pakkenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik let op spelling en geef FF de kans zn punt te pakken
Hahaha pff moet ik nou aan DF of Intre het punt geven, ff wat vind jij? T is immers de eerste vraag ooit die jij stelde..quote:
Dit punt gaat gewoon naar DragonFodderquote:Op maandag 2 januari 2012 15:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hahaha pff moet ik nou aan DF of Intre het punt geven, ff wat vind jij? T is immers de eerste vraag ooit die jij stelde..
Die lag wel een beetje voor de hand he?quote:
Nou, kom op dan. Over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
Niet zo spelen he Dragon. Zo wil ik mijn puntjes niet binnen sprokkelen
Je weet dat ik deze film een paar dagen geleden heb gezien
Het zegt me helemaal niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Film uit 2011 met meer dan 10.000 stemmen op IMDb, dus zou toch wel ergens bekend moeten zijn.
Ook niet.quote:
SPOILER: nogal grafischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Dit is toch gewoon Amsterdam CS?quote:
Alle stations lijken op elkaar, zeker uit dit perspectief.quote:
Klopt.quote:
Die is van Abel Ferrara (en ontzettende bagger by the wayquote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Asap het volgende:
Is dat niet die slasher waar iedereen vermoord wordt met een drilboor?
Hehe die jaquote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die is van Abel Ferrara (en ontzettende bagger by the way)
Is dit een bepaald soort begrip?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef Michelangelo2 het volgende:
... (1967)
... (1967)
... (1968)
... (1969)
... (1969)
New Hollywood films
its mix of graphic violence, sex and humor as well as its theme of glamorous disaffected youth was a hit with audiences,quote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef The_Substitute het volgende:
1967 - Cool Hand Luke?![]()
[..]
Is dit een bepaald soort begrip? Ja.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef HilarityEnsues het volgende:
1969 - The Wild Bunch![]()
1969 - Butch Cassidy and the Sundance Kid![]()
New Hollywood begon met een film waarover dit werd geschreven: The brutality that comes out of this innocence is far more shocking than the calculated brutalities of mean killersquote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als The Wild Bunch goed is dan zal The Dirty Dozen er ook wel bij horen![]()
Klopt, maar die komt uit 1973.quote:
Stand januari 2012:quote:
Kloptquote:
Doe ik dadelijk wel als ik het volgende punt uitdeel.quote:
quote:The license plate on's Mercedes reads, "Spoil'd Rott'n I."
*** = de filmtitelquote:Of all the many jokes in this film,says that the two he is most proud of are the running gag about merchandising ("***: the Breakfast Cereal", "***: The Tee-Shirt", etc.) and
's renting *** before it was finished.
quote:
quote:Colonel Harland Sanders is the founder of Kentucky Fried Chicken.says "What's the matter, Colonel Sandurz? Chicken?"
DF en zijn comedy'squote:
Nope...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
Galecki heb ik qua film alleen bewust meegemaakt in The opposite of sex.
Dat is goed.quote:
Graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt wel van je verwacht dat je het spel een beetje op gang houdt als je een vraag stelt.
Ik neem 'm nu wel over, maar hou er rekening mee voor de volgende keer!
misschien is het een grapje? dat hij denkt dat het te moeilijk is, geef hem het voordeel van de twijfel of hoe zeg je dat netjesquote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoelingEr wordt wel van je verwacht dat je het spel een beetje op gang houdt als je een vraag stelt.
Ik neem 'm nu wel over, maar hou er rekening mee voor de volgende keer!
Robby87 +1quote:
quote:
Nee ik moest echt even weg, maar ik had niet door dat het spel zo snel doorgingquote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
misschien is het een grapje? dat hij denkt dat het te moeilijk is, geef hem het voordeel van de twijfel of hoe zeg je dat netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |