Nu je het zegt.....quote:
dan moet je mij ook vreemd gevonden hebben een euh .. vijf jaar terug ofzo ?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.....
Nee, ik vertrouwde d'r niet omdat ik nieuwe users die meteen foto's kunnen posten en de smilies gebruiken altijd een beetje vreemd vind
Nog steeds...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan moet je mij ook vreemd gevonden hebben een euh .. vijf jaar terug ofzo ?
wat zat ik er vandaanquote:
je bent niet de enige ...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:23 schreef kissaa het volgende:
Ik ben lurker maar ik heb kaarsjes gebrand voor MJ
Ik ga zo slapen damesquote:Op maandag 2 januari 2012 01:23 schreef Cooki het volgende:
en de (ongepast gebruikte) fotos uit de posts van "BeckyJones" etc ...
kan daar nog iets mee? als in 'weggehaald worden'
2 of 3 browsers tegelijk naast elkaar gebruiken scheelt een hoop in- en uitloggen ...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:25 schreef Kleurdoos het volgende:
maargoed, ze had babybytes, twitter,facebook, fok..en meerdere profielen. Dagtaak
Met zo'n fantasie (en gebrek aan geweten) is het vast niet moeilijk een evt werkgever voor te liegen en hele dagen 'ziek' thuis te zijn...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:25 schreef Kleurdoos het volgende:
maargoed, ze had babybytes, twitter,facebook, fok..en meerdere profielen. Dagtaak
is goed, trusten!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:25 schreef yvonne het volgende:
Ik ga zo slapen damesGeef dingen nog even door in OUD-fb, en dan kijken de OUD mods er morgen naar.
Ik denk zomaar héél verdrietig. Als je iets als dit nodig hebt in je leven, dan heb je er een puinhoop van. Ontmaskerd worden is erg pijnlijk, lijkt mequote:Op maandag 2 januari 2012 01:24 schreef PM-girl het volgende:
Ik vraag me dan ook meteen af hoe de verzinner van dit alles nu zit te lezen. (hallo)
Lachend, triomfantelijk, balend, verdrietig, broedend op een nieuw verhaal...?
Dat dus... Ik gok dat daarom ook de eerste kinderen moesten sterven, daarmee kon ze langer onder ons blijven...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk zomaar héél verdrietig. Als je iets als dit nodig hebt in je leven, dan heb je er een puinhoop van. Ontmaskerd worden is erg pijnlijk, lijkt me
ergens ben ik blij dat mijn "verhalen" echt zijn. Ze zijn niet mooi, niet om trots op te zijn, (sommige wel daarentegen) maar ze zijn tenminste echt ... ook al is mijn leven ook een (financiele) puinzooi. (maar dat heb ik groetendeels aan de vroegere ik te danken)quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk zomaar héél verdrietig. Als je iets als dit nodig hebt in je leven, dan heb je er een puinhoop van. Ontmaskerd worden is erg pijnlijk, lijkt me
mag dit topic ms ff volgemaakt worden en dan verder in SC...?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Cooki het volgende:
btw hopelijk is dit topic vol voordat er weer een lief echt "OUD"-babietje geboren wordt
ik gok dat er morgen ook wel over gepraat gaat worden...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
mag dit topic ms ff volgemaakt worden en dan verder in SC...?
lijkt me voor de zwangeren wel heel fijn als "hun" topic weer lekker fris is, ivm de nesteldrang enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |