Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduperquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
morgen vast nog wat in de subtop, en volgend jaar weer
Omdat het kan??quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!
Gewoon alles wat er tov vorig jaar is uitgevallen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduper
Oh ja!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat het kan??
En erg leuk en gezellig is...
Hier ook, maar voor alvast..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeneeeneee
Hier speelt hij nog.![]()
![]()
Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen levenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.
Ik ben pas 37, rest idem!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen leven
Jaartje ouder, maar same here. Te veel belangen voor de ego's in plaats van een samen iets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont in Twente?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joahquote:
Waar woon je dan?>quote:
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een keer lyrics is genoeg liefjes.
Lekker laten postenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..
True, wij hebben ons er maar bij neergelegd. Zo is er elk jaar wel iets eigenlijk....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Toch wel triest hoe Adele plotseling met maar liefst 4 nummers bij de top 30 binnenkomt, en zoveel betere nummers rond de 70 blijven steken
Hehe aww.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..
Nee, wel Guusquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komen er nog Marco Borsato nummers?
Mijn ouders komen zo... Dan gaan we even spelletjes doen. Luisteren wel, maar posten niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe aww.
Gaan jullie zo naar buiten vuurwerk afsteken ofzo?Of wat bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |