Shine On helemaal laten horenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze 24 nummers kunnen rekken tot 12 uur.

Voor de verandering een keer helemaal uit laten spelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]

Hmm treurige constateringquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:23 schreef Ferdo het volgende:
En we laten de jaren zestig achter ons.

Ik denk: Veel praten, heel veel praten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]

Do not like.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
50 nummers van de Beatles en dit is dan toch echt de laatste

We hebben de meeste ook wel op cd/computer!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
morgen vast nog wat in de subtop, en volgend jaar weer

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik de jaren 60 achter me gelaten heb, maar ik heb ze helaas niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]

Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!

Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik de jaren 60 achter me gelaten heb, maar ik heb ze helaas niet meegemaakt.

Idem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!

Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduperquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]

Omdat het kan??quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?

Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!

Gewoon alles wat er tov vorig jaar is uitgevallen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduper

Oh ja!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat het kan??
En erg leuk en gezellig is...

Hier ook, maar voor alvast..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeneeeneee
Hier speelt hij nog.![]()
![]()

Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen levenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |