SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
En dat vinden wij helemaal niet ergquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja van die laatste ken ik er een paar. Apart blijft het.
I agree.quote:
Ik vind van wel. Als ze overduidelijk hetero zijn en elkaar niet aantrekkelijk vinden verder en zo vind ik het vaak niet zo boeiend. Als ze wel echt iets voor elkaar voelen en dat te zien is (of gewoon héél goed kunnen doen alsofquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
En dat vinden wij helemaal niet erg
Geen ninja-edits meer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Muisraket het volgende:
Whut, ik wilde mijn post editen en toen ging hij weg!TFM, I feel ya brother.
Zag het laatst gebeuren met twee ''vriendinnen''. Kotsneigingen alles. Dat ze een vent op zn bek pakken is tot daar aan toe maar elkaar.. Snap ook gewoon echt niet waarom men dat doet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als ze overduidelijk hetero zijn en elkaar niet aantrekkelijk vinden verder en zo vind ik het vaak niet zo boeiend. Als ze wel echt iets voor elkaar voelen en dat te zien is (of gewoon héél goed kunnen doen alsof), hoor je mij ook niet klagen.
Of als ze gewoon écht heel leuk zijn, dan ook niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als ze overduidelijk hetero zijn en elkaar niet aantrekkelijk vinden verder en zo vind ik het vaak niet zo boeiend. Als ze wel echt iets voor elkaar voelen en dat te zien is (of gewoon héél goed kunnen doen alsof), hoor je mij ook niet klagen.
Of als ze gewoon écht heel leuk zijn, dan ook niet.
Alleen kijken en niet meedoen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maakt me echt niets uit of ze elkaar leuk vinden, als ik maar mag kijken
Dat zijn professionalsquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
Je kunt het dan vaak aan hun gezicht zien en dat is een beetje een moodkiller vind ik. Vrouwen van dat plaatje kunnen waarschijnlijk goed/beter doen alsof.
Da's nog beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen kijken en niet meedoen?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben er (even?) vantussen, houdoe!
Plaatje deed het net niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef DeJori het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de laatste post van het vorige topic gelezen? Geen "hells-yeah" of "fapfapfap"?
Post dan nog een keerquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef DeJori het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de laatste post van het vorige topic gelezen? Geen "hells-yeah" of "fapfapfap"?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Plaatje deed het net niet.
Jup.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Post dan nog een keer![]()
Trouwens, rond 19.00 ben ik bij jou he?
Top!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |