Ik vroeg me af wat de 3J's sowieso in de Top 2000 doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
MAar waarom staat het zo hoog? Het is toch nooit een hit geweest?
Wel als ik probeer te verklaren waarom dit zo hoog staat....quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Moet het dan een hit zijn geweest
quote:
Ja, jammer he dat er alleen maar moderne gebouwen staan. Hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet zeggen dat, sinds ik in Rotterdam werk, hier wel iets meer mee heb. De Maashaven enzo..maar toch..t blijft een grijze stad en t nummer is ook enigszins grijs.
Ik heb de Stroopwafels inderdaad een keer live gezien op een bruiloftquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit eh... een beetje... tjsa. Wat zal ik zeggen. Je moet erbij geweest zijn?
En Brabant moet nog komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Jane het volgende:
Regiomuziek uit Rotterdam. Waarom ook niet na Rowwen Heze, De Kast, Blof, Skik enz, enz.
Oude Maasweg is een toch een stukje uit de richting van de Maashavenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet zeggen dat, sinds ik in Rotterdam werk, hier wel iets meer mee heb. De Maashaven enzo..maar toch..t blijft een grijze stad en t nummer is ook enigszins grijs.
Relax gozer, ik mag er toch gewoon niets mee hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, jammer he dat er alleen maar moderne gebouwen staan. Hoe zou dat nou komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |