quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga meteen de faal van 2011 geven :
True en dat gaat ook best perfect, komt alleen kut uit met de CL nuquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef Mistle het volgende:
Nou kun je kijken wat je jeugdelftal waard is
Hoop dat je geen fan van ajax bentquote:
Mooie score, welke tactiek gebruik je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan krijg je dus dit :
[ afbeelding ]
Dat staat er tochquote:
dat berich had ik met de keerper van Man city : hartquote:Op zondag 1 januari 2012 12:23 schreef MMUFC het volgende:
WTF.. Krijg het bericht dat Toivonen weer fit is. Dezelfde dag, Toivonen voor 3 weken out..
Doe je toch iets verkeerd.....quote:Op zondag 1 januari 2012 18:49 schreef dennis3d het volgende:
WTF FM 12 is echt een bug spel
Hoe kan ik met 4 man spelen pfff iedereen uitgeschakeld tuurlijk, donder dan maar op als je zo een spel moet maken.
Licenties. Of eigenlijk, het gebrek er aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef MaxC het volgende:
Waarom heet de bondscoach van NL elftal Jan Jansen?
Omdat Bertje zn naam dr nie in mag vanwege licentieonzin. Is trouwens simpel te verhelpenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef MaxC het volgende:
Waarom heet de bondscoach van NL elftal Jan Jansen?
Teamnaam dropmenu -> team policyquote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan je de assistent de persconferenties laten doen?
Dat zowieso niet imo, 2010 moest je nog 2x promoverenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe game met Leeds United begonnen! Dat het maar net zo gaaf mag worden als in FM 2010 destijds
Klopt, geen grote uitdaging meer, maar wel een leuke ploeg en grote doorgroeimogelijkheden.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat zowieso niet imo, 2010 moest je nog 2x promoverenhaha.
Thx, viel me ook alles meequote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Netjes in een poule met Barca en Milan.
Dat is lekker.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef Moron het volgende:
Eindelijk na 10 seizoenen!! Een supertalent in mijn eigen jeugd!
[ afbeelding ]
Die moet je zelf maken in de map Football Manager, waar ook de mappen van sound, db, etc. zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een skin gedownload voor het spel. Die zou in de map graphic oid moeten. Alleen kan ik die map nergens vinden. Wie weet waar die map hoort te staan of waar ik hem aan moet maken?
hihiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Die moet je zelf maken in de map Football Manager, waar ook de mappen van sound, db, etc. zitten.
Welke skin gebruik je? heel mooi ditquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Zenit- het volgende:
In mijn eerste wedstrijd met Oekraïne heb ik 3-2 gewonnen, tegen Nederland!
[ afbeelding ]
Shevchenko
waarschijnlijk wel dan he.quote:
In mijn potje met Ajax werden ze in seizoen 2011-2012 2e met 7 punten voorsprong op PSVquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:36 schreef MMUFC het volgende:
WTF Nadat Ajax en ik al uit bij De Graafschap verloren, ging Feyenoord zojuist met 6-0 de boot in tegen De Graafschap
Een boer verkoopt zijn beste koeien niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef Quisho het volgende:
Lol ik heb net ook Manchester United in the kwartfinale geloot, al een keer eerder in de kwartfinales tegen Manu gespeeld maar toen hard ingemaakt![]()
Maar de transferwindow is nu geopend en Bayern heeft 12.5 mil geboden voor El Hamdoui die ik als rechtse aanvallende middenvelder speel en hij scoort niet zoveel goals maar wel veel assists. Zal ik hem verkopen?
Op vakantie gaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:13 schreef Typisch het volgende:
Iemand enig idee hoe je een game kunt redden die elke keer crasht bij een bepaalde datum?
Op forum van sigames melden, dan krijg je waarschijnlijk de vraag om m op hun ftp te zetten. Dan gaan ze er naar kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werkt niet. Ontslag nemen werkt ook niet.
Mjah ik investeer niet zoveel in de jeugd, is meer iets voor de lagere divisies in mijn meningquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een boer verkoopt zijn beste koeien niet!
Maar als hij al ouder wordt, dan is het wel economisch vertstandig wellicht... staat er al een jongere klaar staat om in te vallen als zijn vervanger?
Heb je die 3 rolling save optie aanstaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:13 schreef Typisch het volgende:
Iemand enig idee hoe je een game kunt redden die elke keer crasht bij een bepaalde datum?
Ook sanogo binnen?! Gekocht of huur je hem?! Ik had hem in seizoen 3, maar hij wil zelf niet komen in seizoen 4, Nja misschien als k hem huurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef MMUFC het volgende:
Is het nu goed van Sanogo, of gewoon dom van die Twente spelers dat de keeper en 2 verdedigers met Sanogo meelopen..:
Je bent Ajax, je zit in een lagere divisie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef Quisho het volgende:
[..]
Mjah ik investeer niet zoveel in de jeugd, is meer iets voor de lagere divisies in mijn meningMaar ik heb Sulejmani die het ook wel goed doet maar heb El Ham toch nog maar niet verkocht. Als iemand 15 miljoen biedt mogen ze hem meenemen
Sanogo is aan het einde van seizoen 1 transfervrij binnen komen wandelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook sanogo binnen?! Gekocht of huur je hem?! Ik had hem in seizoen 3, maar hij wil zelf niet komen in seizoen 4, Nja misschien als k hem huur
Wek grappig, had in de winter stop echt een spits nodig, dus kocht Cleo voor 7 miljoen. En die vertrekt na 6 maanden ook weer voor 7 mil
Gewoon de retro skin die in FM 2011 zelf zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Welke skin gebruik je? heel mooi dit
Voor de lage divisies?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef Quisho het volgende:
[..]
Mjah ik investeer niet zoveel in de jeugd, is meer iets voor de lagere divisies in mijn meningMaar ik heb Sulejmani die het ook wel goed doet maar heb El Ham toch nog maar niet verkocht. Als iemand 15 miljoen biedt mogen ze hem meenemen
Ow, jij speelt 11? Ik dacht 12quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Gewoon de retro skin die in FM 2011 zelf zit.Lekker simpel.
Ik had ook ooit eens een carriere bij Barcelona nadat ik bij PSV alles al had gewonnen wat er te winnen viel. Bij PSV had ik altijd al Cardozo willen halen, maar die was te duur. Hij had een 20 voor koppen dus heb ik hem alsnog gehaald bij Barcelona. Werd het jaar erop speler van het jaar in Spanjequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Mijn topspeler bij Rubin heeft maar 2 sterrenik ga alsnog kijken of hij haalbaar is.
Veel kleiner ja. Op de PC heb je nog Oekraïne, Rusland, Australië etc. maar op de PSP niet. Je kan ook maar 4 leagues kiezen, en van die 4 kan er maar 1 met alle divisies, dus best klein ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Is het op PSP hetzelfde? Of veel kleiner qua competities/database?
Een 2-sterren speler kan best prima zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Mijn topspeler bij Rubin heeft maar 2 sterrenik ga alsnog kijken of hij haalbaar is.
Ja ik weet het, heb 40 mil ervoor geboden maar het is niet geaccepteerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Een 2-sterren speler kan best prima zijn. Het sterren systeem is zowieso op basis van je eigen team. Een 5-sterren speler voor almere city kan best een 1/2 sterren speler voor Ajax zijn bijvoorbeeld.
Haha vaak koop ik dan talentjes, zodat ik het nog ergens aan uitgeefquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, heb 40 mil ervoor geboden maar het is niet geaccepteerddus ik ga een andere talentje halen. Maar mijn team is al goed genoeg zonder versterkingen eigenlijk.
Ja ik weet het het is wel goedkoper maar de jeugd haalt het vaak niet bij vrije transfer spelers imo. Ik zou wel in de jeugd moeten inversteren maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Voor de lage divisies?
Ben tweede geworden in de Premier League en daarnaast winnaar van de Europa League en de Carling Cup en runner-up bij de FA Cup. En dat met een team waarbij de spelers op het veld gemiddeld pak 'm beet 23 waren.
-edit- was wel een druk seizoen trowens, met al die verschillende bekerwedstrijden er bij...
Tsja, "leuke club"...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
1 januari FM2012 gekocht en nu 22 uur gespeeld, maar nog geen fatsoenlijke game begonnen.
Weet geen leuke club.
Zoiets, en dan in Engeland, Duitsland of Spanje lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet helemaal bovenaan, maar wel veel potentie?
Kan het kloppen dat je seizoen nog maar net is afgelopen? Je kunt pas wedstrijden beginnen met organiseren net nadat de spelers op vakantie gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Herdy het volgende:
Ik ben een game begonnen met Eastwood town in de Engelse 6e divisie. Nu gaat dat op zich wel lekker (Ben net gepromoveerd naar de BSP) maar geld is wel echt een probleem. Nu las ik een paar topics terug dat veel mensen dan een vriendschappelijk toernooi spelen met hele sterke clubs voor geld.
Probleem is dat als ik dat probeer alle data altijd als unavailable staan. Ook wanneer ik slechte teams uitnodig overigens. Iemand enig idee hoe dit komt?
Dat zal het zijn. Ik hoopte er vroeg bij te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:27 schreef alf89 het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat je seizoen nog maar net is afgelopen? Je kunt pas wedstrijden beginnen met organiseren net nadat de spelers op vakantie gaan.
Huh?! Toch wel die van Chelsea toch?! Hmm die heeft toch een lang contract bij Chelseaquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Sanogo is aan het einde van seizoen 1 transfervrij binnen komen wandelen
Voor seizoen 3(zit nu tegen het einde van seizoen 2) heb ik John Fleck en Dusan Tadic al transfervrij aan weten te trekken
Chelsea?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh?! Toch wel die van Chelsea toch?! Hmm die heeft toch een lang contract bij Chelsea?
Thanks, eens even bekijken morgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sunderland, Spurs (al zal het daar wel iets makkelijker mee gaan) Valencia, Malaga. Werder Bremen, Hoffenheim
Opzich wel clubs die mee kunnen doen om de titel, al zijn het geen favorieten
Je haalt er makkelijk een miljoen mee binnen. Afgelopen seizoen deed ik de eerste paar dagen gewoon elke dag een wedstrijd. Dan maar al mijn spelers helemaal naar de klote elke wedstrijd. Heeft me de afgelopen periode 2,3 miljoen opgeleverd in een stadion met plaats voor 4000 mensen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Herdy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik hoopte er vroeg bij te zijn
Bedankt. Met een paar ton extra kan ik misschien wel mijn eigen jeugdfaciliteiten kopen
Dan was Chelsea er rap bijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Chelsea?
Sanogo komt van Auxere, Fleck van Rangers en Tadic van Groningen
Weet niet over welke van de 3 je het hebt, en al zou ik dat wel weten, dan weet ik nog niet met wie je in de war bent.
Eerste PSV goal van Andy Polo. Mooie goal, eeh voorzet, eeh.. nouja.. ehm voorzet-goal:
Zo veel? Ik krijg bijna een ton per 3 dagen volgens mn assistent. Dat kan ik zo wel een paar weken doen maar zelf meest optimistisch kom ik dan niet aan een miljoen denk ik. Of komen de TV gelden er nog bovenop?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:43 schreef alf89 het volgende:
[..]
Je haalt er makkelijk een miljoen mee binnen. Afgelopen seizoen deed ik de eerste paar dagen gewoon elke dag een wedstrijd. Dan maar al mijn spelers helemaal naar de klote elke wedstrijd. Heeft me de afgelopen periode 2,3 miljoen opgeleverd in een stadion met plaats voor 4000 mensen.
Komend seizoen wordt mijn Blyth Spartans een professionele club. In seizoen 4 heb ik ondertussen de jeugd-faciliteiten, het trainingscomplex, de jeugdscouting en nu dus het clubniveau kunnen verbeteren. En nog steeds 1,7 miljoen in kas.
Ik speel ondertussen Blue Square Premier en lijk me te gaan plaatsen voor de playoffs. Met nog 7 wedstrijden te gaan, sta ik op een 4e plaats met 6 punten achterstand op de nummer 1 en met 5 punten voorsprong op de nummer 6. Ik kijk de playoffs met vertrouwen tegemoet.
Ook sta ik in de finale van de FA Trophy tegen Worchester uit Blue square north. Die ga ik hoogstwaarschijnlijk wel winnen.
Niets vergeleken met de PC versie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef Jirdo het volgende:
Heeft iemand ervaring met FM Handheld? Is dat wat?
Je assistent geeft inderdaad ook minder aan. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:44 schreef Herdy het volgende:
[..]
Zo veel? Ik krijg bijna een ton per 3 dagen volgens mn assistent. Dat kan ik zo wel een paar weken doen maar zelf meest optimistisch kom ik dan niet aan een miljoen denk ik. Of komen de TV gelden er nog bovenop?
Was dat niet voor een andere competitie dan? Team van de week is alleen van de gewone league.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef Zenit- het volgende:
Dan scoort Douglas Costa er 3 tegen Metalist Kharkiv, wordt ie nog niet eens speler van de week.Dat was iemand met 1 goal en een 8,6 als cijfer, mijn Douglasje had een 9,6.
Soms beginnen ze ook al te bewegen voor ze zijn opgestaan. Ook erg funky!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Zenit- het volgende:
Yes, mijn 3e groepswedstrijd ook gewonnen, 2-0 van Olympiakos. En weer is het Budkivskyi die er 1 scoort.Hoe mijn spelers ook juichen, Fernandinho scoort, hij gaat al rennend zitten en schuift nog 20 meter door.
![]()
Nee, het was van een team in mijn competitie, Gudyma of zoiets.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Was dat niet voor een andere competitie dan? Team van de week is alleen van de gewone league.
[..]
Soms beginnen ze ook al te bewegen voor ze zijn opgestaan. Ook erg funky!
Ik zit bij Fulham, leuke ploeg, met Ruiz, Dembele, Duff en Zamora. Ik heb Luuk de Jong er voor 4,6 miljoen bijgehaald, doet het goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thanks, eens even bekijken morgen.
WHAT THE FUCK (2)?!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wtf?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had even niemand, maar dan ook niemand, verwacht zeg...
Nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK (2)?!
[ afbeelding ]
Anders schakelen we Barcelona gewoon ff uit joh
Die spelers is voor Jupiler zeker netjes! Welk team ben je zelf?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
Gedegradeerd.Uiteindelijk met pijn en moeite 17de geworden in de Eredivisie, na een lang, zwaar seizoen waarin m'n selectie gewoon niet breed genoeg bleek. In de play-offs tegen een tot op het bot gemotiveerd Telstar en Go Ahead Eagles, Telstar ging nog wel, maar tegen Go Ahead op pingels naar de Jupiler League.
Nu maar weer opbouwen en weer naar boven kijken.
Aangezien je in de JL geen buiten-EU spelers mag kopen maar gauw voordat we officieel degradeerden deze baas binnengehengeld.
[ afbeelding ]
Is inmiddels alweer een maandje of 2 bij de club en traint érg sterk. Fysiek enorm gegroeid.
FC Zwolle. Kampioen geworden in seizoen 1, en nu in seizoen 3 dus weer terug bij af.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die spelers is voor Jupiler zeker netjes! Welk team ben je zelf?
Bij mij in de jaren '20 is Cambuur Leeuwarden zeer sterkquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
FC Zwolle. Kampioen geworden in seizoen 1, en nu in seizoen 3 dus weer terug bij af.
De ontknoping is het minst erge moment. Maar je bedoelt vast de aanvang.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:26 schreef Ludachrist het volgende:
Net tijdens de ontknoping van de competitie raakt mijn eerste spits natuurlijk 4 maanden geblesseerd.
Wat een beest die Sanogo toch ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]![]()
Update met Leeds:
Kampioen geworden in het eerste seizoen, na een kansloze reeks van 8 wedstrijden waarvan ik er 7 verloor, uiteindelijk op doelsaldo toch nog kampioen geworden dus.
Eindstand:
[ afbeelding ]
Transfers seizoen 1 (Championship):
[ afbeelding ]
Transfers seizoen 2 (Premier League):
[ afbeelding ]
Selectie voor het huidige seizoen dus:
[ afbeelding ]
Na de eerste drie wedstrijden op een prima zevende plaats na een 2-0 winst op Chelsea, 1-5 verlies tegen Liverpool () en 3-0 winst op Manchester City
Toch nog met 4 punten voorsprong op de nummer 2 kampioen geworden. Ook won ik, onverwacht ietwat lastig, de beker. Nu een profclub geworden en er komt een uitbreiding van mijn stadion en trainingscomplex aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:43 schreef alf89 het volgende:
[..]
Je haalt er makkelijk een miljoen mee binnen. Afgelopen seizoen deed ik de eerste paar dagen gewoon elke dag een wedstrijd. Dan maar al mijn spelers helemaal naar de klote elke wedstrijd. Heeft me de afgelopen periode 2,3 miljoen opgeleverd in een stadion met plaats voor 4000 mensen.
Komend seizoen wordt mijn Blyth Spartans een professionele club. In seizoen 4 heb ik ondertussen de jeugd-faciliteiten, het trainingscomplex, de jeugdscouting en nu dus het clubniveau kunnen verbeteren. En nog steeds 1,7 miljoen in kas.
Ik speel ondertussen Blue Square Premier en lijk me te gaan plaatsen voor de playoffs. Met nog 7 wedstrijden te gaan, sta ik op een 4e plaats met 6 punten achterstand op de nummer 1 en met 5 punten voorsprong op de nummer 6. Ik kijk de playoffs met vertrouwen tegemoet.
Ook sta ik in de finale van de FA Trophy tegen Worchester uit Blue square north. Die ga ik hoogstwaarschijnlijk wel winnen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb een speler die ik gewoon alleen op basis van zijn naam al moest halen. Gelukkig heeft hij ook nog talent
"How Hemrajsing Rajub Saramandiff"
Inmiddels al 3 interlands voor Mauritius achter zijn naam staat
Wat een bazen naam!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb een speler die ik gewoon alleen op basis van zijn naam al moest halen. Gelukkig heeft hij ook nog talent
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Sejt het volgende:
Slecht voor m'n hart dit spel.
Halve finale Champions League. Op weg heb ik met m'n Feyenoord in 2015 al teams als AC Milan, Borussia Dortmund en Sporting Portugal verslagen. Halve finale tegenstander: Manchester United.
In de eerste leg moest ik richting Manchester.
Ik pepte m'n spelers op, al wist ik maar al te goed, dat dit heel zwaar ging worden! Maar hoe kan het ook anders, en m'n ploeg verbaast me nogmaals. In de 4e minuut scoort Amrabat (rechtsbuiten) met een bekeken schuiver en 20 minuten later schiet m'n creatieve spelverdeler Felipe Anderson een poeier vanaf rand strafschopgebied binnen! 2-0 voor in Manchester. Alsof dat nog niet genoeg was krijg ik een strafschop mee, maar Tomovic mist die jammerlijk.
Echter in de 2e helft viel m'n ploeg compleet terug en kreeg meteen een doelpunt tegen. In de 66e minuut nog een 2-2, waar Manchester bleef jagen op de winnende treffer. En die viel, in de 93e minuut
Geen slecht resultaat met 2 doelpunten in de uitwedstrijd, maar wat een domper.
Goed, thuiswedstrijd, week later in Rotterdam.
Tegen Borussia Dortmund stuntte ik hier ook door met een 2-0 winst de 2-3 verloren partij in Dortmund goed te maken. Was dit ook mogelijk tegen één van de grootste teams in de voetbalgeschiedenis?
Manchester was overduidelijk de ploeg met het meeste balbezit, maar de counters van Feyenoord zorgden ervoor, dat we qua doelkansen gelijk stonden. Eén doelpunt, was alles wat ik nodig had! Tweede helft, mijn kansen worden minder en minder, maar dan duikt weer Amrabat op voor het doel en probeert het vanuit een moeilijke hoek... maar verslaat De Gea en schuift alweer de 1-0 binnen!!
Met nog 10 minuten te gaan maakt m'n team geen fout meer en staat het sinds 1970 weer in de finale van de Champions League!
Finale CL tegen Barca - Here I come.
Wedstrijd erna won ik ter nauwernoot uit bij VVV inderdaad. Volgende ronde is nog niet geloot trouwens. Maar ik was allang blij dat ik door de groepsronde gekomen was...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nice![]()
En dan zal je zien dat je door een club als Shaktar ofzo in de volgende ronde eruit geknikkerd wordt
Bij Fleetwood Town speelt Magno Vieira. Die heeft me vaak een glimlach bezorgd in mijn Fleetwood Town game op FM11.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:45 schreef Herdy het volgende:
Met mijn Eastwood town game gaat het ook lekker. Eerste seizoen in de BSP ben ik 18e geworden, genoeg om te overleven. Door de vriendschappelijke tournooien wel 2.1 miljoen in kas nu. Jammer alleen dat de uitbreidingen van de jeugd en trainingfaciliteiten pas eind komend seizoen beginnen.
Ik heb mijn selectie stevig uitgebreid maar zit wel nog om een (snelle) spits verlegen. Iemand nog tips? Hij mag 5K kosten en per jaar tot 20K.
Volgende week de eerste competitiewedstrijd met de nieuwe selectie. Ik ben benieuwd.
Heb je nog wat verdwaald transferbudget? Dan kan je in de boardroom namelijk wat schuiven, en met wat meer salarisbudget, kan je hun contracten misschien net wel betalen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef Kevillac het volgende:
Een FIFA12-verslaving heeft ervoor gezorgd dat mijn FM12-ervaringen nog niet van de grond zijn gekomen. Maar mijn eerste échte volledige seizoen is dan eindelijk achter de rug. Tot mijn eigen verbazing het kampioenschap van de Eredivisie behaald, met Feyenoord. Kampioen van de armoede kun je het noemen, met 66 punten, 48 goals voor en 22 goals tegen. Mijn topscoorder, Guyon Fernandez, heeft 8 doelpunten gemaaktMaar toch, zonder aankopen kampioen worden met Feyenoord is wel geinig. Misschien is het de eerste stap naar de mooie tijden die Sejt beleeft in zijn Feyenoord game
Ik hoop dat ik het volhoud, want andere FM-verleidingen liggen op de loer (de Serie A winnen met Udinese, een Blue Square club naar de Premier League brengen, etc.)
Ik heb een aantal leuke versterkingen op het oog, maar op dit moment is er zo weinig in kas dat ik niet eens het contract van mijn coaches kan verlengen... Ik kan het geld van de Champions League dus goed gebruiken. Roy Makaay en Joop Hiele zijn al vertrokken, waarvoor slechts John Mutsaers () voor is teruggekomen. Gelukkig loopt ook de talentontwikkeling loopt voorspoedig (Clasie is al 3m waard), dus normaalgesproken kunnen de inkomsten niet lang meer uitblijven.
Ik heb daar al mee geschoven, ook na de bekendmaking van de nieuwe budgetten in mei (die iets meer speelruimte bieden). Voor de contracten van de coaches maakte het gek genoeg niets uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb je nog wat verdwaald transferbudget? Dan kan je in de boardroom namelijk wat schuiven, en met wat meer salarisbudget, kan je hun contracten misschien net wel betalen...
Ook al is het kampioen van de armoede.. kampioen is kampioenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef Kevillac het volgende:
Een FIFA12-verslaving heeft ervoor gezorgd dat mijn FM12-ervaringen nog niet van de grond zijn gekomen. Maar mijn eerste échte volledige seizoen is dan eindelijk achter de rug. Tot mijn eigen verbazing het kampioenschap van de Eredivisie behaald, met Feyenoord. Kampioen van de armoede kun je het noemen, met 66 punten, 48 goals voor en 22 goals tegen. Mijn topscoorder, Guyon Fernandez, heeft 8 doelpunten gemaaktMaar toch, zonder aankopen kampioen worden met Feyenoord is wel geinig. Misschien is het de eerste stap naar de mooie tijden die Sejt beleeft in zijn Feyenoord game
Ik hoop dat ik het volhoud, want andere FM-verleidingen liggen op de loer (de Serie A winnen met Udinese, een Blue Square club naar de Premier League brengen, etc.)
Ik heb een aantal leuke versterkingen op het oog, maar op dit moment is er zo weinig in kas dat ik niet eens het contract van mijn coaches kan verlengen... Ik kan het geld van de Champions League dus goed gebruiken. Roy Makaay en Joop Hiele zijn al vertrokken, waarvoor slechts John Mutsaers () voor is teruggekomen. Gelukkig loopt ook de talentontwikkeling loopt voorspoedig (Clasie is al 3m waard), dus normaalgesproken kunnen de inkomsten niet lang meer uitblijven.
Ik zal er vanavond eens naar kijken. Ook heb ik het bestuur om meer budget gevraagd en verwacht dat wel te krijgen. Dan kan ik misschien wel een speler echt kopen. Vorig jaar was qua spitsen echt een ramp. Mijn best spits was een huurling met een glorieuze 2 doelpunten in 15 westrijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:18 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Bij Fleetwood Town speelt Magno Vieira. Die heeft me vaak een glimlach bezorgd in mijn Fleetwood Town game op FM11.
Die ken ik ook nog! Prima spits!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:18 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Bij Fleetwood Town speelt Magno Vieira. Die heeft me vaak een glimlach bezorgd in mijn Fleetwood Town game op FM11.
Omdat ze allemaal van buiten de EU komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand waarom ik geen spelers kan kopen? Al 9 transfers zijn niet doorgegaan door een werkvergunning
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand waarom ik geen spelers kan kopen? Al 9 transfers zijn niet doorgegaan door een werkvergunning
Het financiële plaatje ziet er dankzij de Champions League inkomsten en het offloaden van een aantal spelers een stuk mooier uit. De stadioncapaciteit is inderdaad ook bij mij uitgebreid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ook al is het kampioen van de armoede.. kampioen is kampioenEn daarmee lekker veel geld! Doe je netjes en beter dan mijn 2e plaats in het eerste seizoen!
Het eerste seizoen heb ik direct een aantal spelers verkocht en de staff redelijk omgegooid. Daardoor kreeg ik wat ruimte in m'n salarisbudget, waardoor ik spelers als Schøne kon halen. Die was echter teleurstellend in mijn game, dus volgend seizoen verkocht ik hem voor 2,5mln.
Maar als je goed blijft presteren en goede deals kunt vinden, dan heb je binnen no-time ruimte over in je budget.
De Kuip werd in mijn eerste 3 jaar bij de club uitgebreid naar 60.000 plaatsen en daardoor krijg ik nu per kraker (CL wedstrijden, PSV en Ajax thuis, etc.) iets meer dan 1,5mln aan kaartverkoop binnen. Dat helpt ook
Biseswar al verkocht trouwens? Ook al levert hij niks op, toch verkopen - hij is het salaris simpelweg niet waard.
Sergio ramos VRquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef JatochAfca het volgende:
Hey allemaal, ik ben nieuw op het forum en ben zeer verslaafd aan FM!
Ik ben na een aantal seizoenen met Ajax begonnen met Manchester City. Ik zit nu in de voorbereiding van seizoen 3 en de voorgaande seizoenen ben ik 2x landskampioen geworden, 1x FA cup, 1x League cup en 1x in de finale van de Champions league verloren van ac Milan.
Nu zit ik dus in het 3e seizoen en ik ben wel een beetje toe aan verandering in mn basiselftal.
Hart
Van der Wiel- Thiago Silva- Kompany- Clichy
Nasri-Yaya Toure-Modric-David Silva
Aguero-Tevez
Opzich ben ik best tevreden, maar zoals ik al zei ben ik een beetje toe aan verandering..
Ik heb 130 miljoen transferbudget, iemand suggesties?
Als je talentvolle spelers wilt:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef JatochAfca het volgende:
Ik ben na een aantal seizoenen met Ajax begonnen met Manchester City. Ik zit nu in de voorbereiding van seizoen 3 en de voorgaande seizoenen ben ik 2x landskampioen geworden, 1x FA cup, 1x League cup en 1x in de finale van de Champions league verloren van ac Milan.
Nu zit ik dus in het 3e seizoen en ik ben wel een beetje toe aan verandering in mn basiselftal.
Hart
Aguero-Tevez
Opzich ben ik best tevreden, maar zoals ik al zei ben ik een beetje toe aan verandering..
Muhammed Demirci van Besiktas, enige Turkse wonderkid in FM 12 denk ik. Hij is nu 16 maar bij jou in het spel is het mogelijk dat hij 18 is geworden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef JatochAfca het volgende:
Hart
Aguero-Tevez
Dit soort spelers zoek ik inderdaad.. Ter Stegen heb ik al sinds vorig seizoen, die gebruik ik in de bekerwedstrijden zodat er een vervanger staat als er iets met Hart is. Gotze wil ik nu gaan halen voor de breedte, aangezien ik veel last heb van blessure's. Bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Als je talentvolle spelers wilt:
Ter Stegen (DM)
Romario (VR)
Kacar (VMC)
Vertonghen (VC)
Eriksen (AMC)
Gotze (AML)
Sanogo (ST)
Zulke spelers?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef Sejt het volgende:
Met dank aan mijn team der kampioenen:
[ afbeelding ]
Die in deze wedstrijd Barca versloeg...
[ afbeelding ]
Met deze formatie / tactiek:
[ afbeelding ]
Haha, bizar!quote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:34 schreef Kevillac het volgende:
Haha, bizar!Gefeliciteerd!
Ga je nu je horizon verbreden, of blijf je Rotterdam-Zuid trouw?
By the way, Barcelona 4-4-2... Dat is net zoiets als het Nederlands elftal van Jan Jansen met de ruit op het middenveld
Nice!! Dat heb je goed gedaan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ratings...
[ afbeelding ]
En met deze formatie / tactiek:
[ afbeelding ]
Probeer is khouma babacar is ook een goeie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef JatochAfca het volgende:
Tevez zn contract loopt over 1 jaar af en hij wilt niet verlengen.. Ik twijfel of ik hem moet verkopen, aangezien er niet heel veel spitsen zijn van zijn kwaliteit..
Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:44 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ze maken me helemaal gek!
Real verliest 2 wedstrijden achter elkaar, ik wordt 1e met 2 punten verschil, vervolgens verlies ik tegen Atleticoniet te geloven dit
Gemakzucht bij Barcelona, zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Ken het wel - volgens mij ligt dat toch aan gemakzucht van de spelers o.i.d.
Als het goed gaat, dan hebben ze al gauw de neiging dingen te onderschatten.
Ik heb 'm pas een jaartje (zit wel in 2016), maar hij gaat zeker z'n kansen krijgen in mijn team:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
Sjet, zou ik aub een screen van Gerard Delofeu hebben? Geinig om te zien dat je zijn oude club ass whoopte in de finale.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:01 schreef Kevillac het volgende:
Vorig jaar had ik in FM11 een game met Fleetwood Town, een club uit de Blue Square Premier, het vijfde niveau in Engeland. Ik had van tevoren wat informatie opgezocht over de clubs in die competitie en Fleetwood leek me de meest interessante club, gelegen in het noord-westen van Engeland. Het is me gelukt om Fleetwood in negen seizoen van de BSP naar de Premier League te leiden, maar in het algemeen is het één van de leukste en meest uitdagende games geworden die ik ooit heb gespeeld.
Jullie zullen waarschijnlijk beamen dat je, wanneer je een club 'leert kennen' via FM, sympathie ontwikkelt voor die club. Dat heb ik met Fleetwood Town. Maar goed, een club uit de BSP... die zou ik waarschijnlijk nooit in Nederland op tv kunnen zien spelen.
Maar wat wil het toeval. Fleetwood Town heeft in de FA Cup geloot tegen Blackpool... en Eredivisie Live zendt het uit! Mijn geliefde Fleetwood Town, op tv in Nederland![]()
Het is me overigens een raadsel waarom EL deze wedstrijd uitzendt (misschien omdat het een lokale derby is, Blackpool ligt in de buurt van Fleetwood), ik neem aan dat niet iedereen warmloopt voor dit affiche. Eén kijker hebben ze in ieder geval wel
Hangt ook een beetje af van je speelstijl en spelers. Maar mijn voorkeur gaat sowieso uit naar een breed en lang veld. Als je spelers daarentegen langzaam zijn of geen uithoudingsvermogen hebben, is het beste om een klein veld te nemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:23 schreef Zocalo het volgende:
Wat is de beste pitch size als je met wingers speelt? Want een groot veld levert ook veel ruimte voor hun spitsen op...
Nog een lastige groep.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:53 schreef MMUFC het volgende:
Na de 4-0 winst op CSKA gaf ik een 2-0 voorsprong weg tegen Ajax(2-2) maar in het terugduel tegen CSKA wist ik met "slechts" 5-3 te verliezen waardoor ik mij plaatste voor de groepsfase CL.
In de groepsfase ingedeeld bij Barcelona, Lyon en Panathinaikos.
Ik speel ook met city zie je ook in het filmpje hierboven maar ik gebruik de tacktieck 4-1-2-3 werkt volgens mij veel beterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:36 schreef Zocalo het volgende:
Ik las net ergens een discussie die ik hier ook wel aan wil zwengelen:
Ik speel met City nu met 2 middenvelders, 2 wingers en 2 aanvallers (een poacher en een complete forward: Jovetic/Aguero en Tevez/Cardozo). Het gaat aardig, maar ik ben niet helemaal tevreden, want met dit team moet ik makkelijk kampioen kunnen worden.
Ik zit er aan te denken met 2 poachers te spelen, dit past beter bij de kwaliteiten. Echter, gaat dit in dit systeem? En heb je met twee poachers nog wel wingers nodig? Aangezien poachers vooral diep gaan, en wingers voor voorzetten vanaf de zijkanten geven. Is een aanvallende middenvelder dan niet handiger?
En hoe laat jij Dzeko, Tevez en Aguero spelen? Welke rol?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:48 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik speel ook met city zie je ook in het filmpje hierboven maar ik gebruik de tacktieck 4-1-2-3 werkt volgens mij veel beter
Dzeko,Tevez,Aguero
Kroos,Pastore
De rossi
Bale,Kompany,Sakho,Ramos
Akinfeev
Alle 3 Afmakerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:55 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En hoe laat jij Dzeko, Tevez en Aguero spelen? Welke rol?
Wat een slechte scheids.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:19 schreef alf89 het volgende:
Een nieuw hoogtepunt voor mijn Blyth Rangers!
[ afbeelding ]
Everton speelt nog steeds premier league en ik slechts npower league 2.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:21 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Wat een slechte scheids.
Netjes gedaan.
Dan is het bestwel een grote bug want dan kan iedereen naar real en barca en effen gratis messi en ronaldo huren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:24 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb een cheat ontdekt!Naja, misschien bestond hij al, maar toch.
Bij "Instellingen" moet je op "Nieuwe manager toevoegen" klikken. Kies dan een club met grote spelers, bijvoorbeeld Real Madrid. En hop, je kan spelers gratis huren, en je kan heel veel geld verdienen!Maar ik ga hem niet gebruiken, dat bederft het spel een beetje, vind ik.
Ja, inderdaad, maar ik ga hem niet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan is het bestwel een grote bug want dan kan iedereen naar real en barca en effen gratis messi en ronaldo huren.
Net geprobeerd maar gelijk het fm gevoel kwijt dus ik ook niet wil me spelers eerlijk halenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar ik ga hem niet gebruiken.
Ik heb er ook veel moeite mee.. Vaak moet ik ze dan voor minder geld verkopen dan dat ik eigenlijk wil, terwijl ze gewoon goed gepresteerd hebben..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:15 schreef Kevillac het volgende:
Meer mensen moeite met het verkopen van spelers? Als ik spelers aanbied aan andere clubs, doet niemand een bod.
Fernandinho, van Shakhtar. Goede middenvelder met een goed afstandsschot.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:42 schreef JatochAfca het volgende:
begonnen met een nieuwe game met Ajax.. Ik heb 3 seizoenen met Manchester City achter de rug, en nu wil ik eerst een paar seizoenen met Ajax kampioen worden om vervolgens naar een grotere club te gaan..
Ik heb een talentvolle centrale middenvelder nodig, iemand een idee?
Heb je de vraagprijs hoog staan? Zo ja, dan snap ik het. In mijn Shakhtar-game is Douglas Costa een gewilde speler, maar ik heb de vraagprijs op 20 miljoen gezet en niemand doet een bod. Hij mag wat mij betreft ook nog wel even blijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:15 schreef Kevillac het volgende:
Meer mensen moeite met het verkopen van spelers? Als ik spelers aanbied aan andere clubs, doet niemand een bod. Sekou Cissé zit te verpieteren in de reserves, ik gun hem een transfer maar niemand wil 'm, zelfs niet gratis. Daarnaast is er in twee seizoenen tijd geen enkel spontaan bod binnengekomen op mijn één van mijn spelers. Met name Ron Vlaar en Jordy Clasie presteren uitstekend, dat moet toch wel ergens opgepikt worden?
Hoe dan ook, het tweede seizoen is ten einde. Gestart met zeven overwinningen op rij, maar tussen november en maart liep het voor geen meter. Uiteindelijk een vierde plaats veilig gesteld. Daarentegen wel de KNVB-beker gewonnen, de tweede prijs in twee seizoenen!
Vlaar, Clasie, Manu en Bacuna waren de beste spelers van het seizoen. Laatstgenoemde zeker in de laatste maanden, waarin ik hem in de spits zette en hij in zes wedstrijden op rij minimaal een doelpunt heeft gemaakt.
Achahbar en Manu hebben veel gespeeld en ontwikkelen zich goed. Trindade de Vilhena en Kongolo komen eraan.
Voor volgend seizoen zijn wat talentjes vastgelegd om de eigen kweek aan te vullen, verder wordt Heber Araujo dos Santos (Figueirense) de nieuwe spits. De toekomst ziet er goed uit in Rotterdam-Zuid
2-1 verloren. Twente zit in de halve finalequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kwart Finale van CL in tweede seizoen met Twente gunstiger geloot dan Achtste Finales (toen Barca, met mazzel gewonnen): Bayern Leverkusen. Thuiswedstrijd met 3-0 gewonnen, nu uit de schade beperkt weten te houden...
Nee, de vraagprijs heb ik al meer omlaag geschroefd dan me lief isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb je de vraagprijs hoog staan? Zo ja, dan snap ik het. In mijn Shakhtar-game is Douglas Costa een gewilde speler, maar ik heb de vraagprijs op 20 miljoen gezet en niemand doet een bod. Hij mag wat mij betreft ook nog wel even blijven.
Huddersfield Townquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef JatochAfca het volgende:
Ben nu bijna 3,5 jaar Manchester City, maar ik wil eigenlijk beginnen met een kleine club.. Iemand suggestie's?
VVV!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, bijna!
Uit 2-0 verloren, thuis:
[ afbeelding ]
Waarom die vroege goal van Porto?! Ik was heer en meester voor de rest!!!
Anyhow, eindstand Eredivisie en mijn selectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op naar seizoen drie! Ben niet van plan heel veel aankopen te doen eigenlijk, wil mijn selectie beter laten worden vooral. Paar spelers mogen weg: Nam-Tee, Abu en De Bruyne...
Kijk die Black in het eerste filmpje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:35 schreef MMUFC het volgende:
Game begonnen met Guernsey. Ze komen van het eilandje Bailiwick of Guernsey, onderdeel van de kanaaleilanden. Het is geen onderdeel van het Verenigd Koninkrijk maar een Brits kroonbezit. De club is in 2011 opgericht en speelt op het 10e niveau van Engeland. De Combined Counties Football League Division One. In het echt staat ze na 22 duels eerste. Mijn doel is dus om het zo lang mogelijk vol te houden, en als dat lukt ook nog een beetje successen hebben
Voetballen kunnen ze niet.. Maar dat is bij de tegenstander ook zo:
Maar vrije trappen nemen kunnen ze wel:
Won overigens met 6-3
Netjes hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ratings...
[ afbeelding ]
En met deze formatie / tactiek:
[ afbeelding ]
Zelf maak ik veel gebruik van de zoekfunctie. Ik zoek gewoon een speler die groter is dan 1,98m en dan kijken of er een spits is die goed kan koppen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef Zenit- het volgende:
Weet iemand nog goede aankopen voor een klein clubje als Wrexham? Ik heb een spits nodig. Alvast bedankt.
En welke opstelling speel je dan? Een 4-5-1?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:45 schreef alf89 het volgende:
[..]
Zelf maak ik veel gebruik van de zoekfunctie. Ik zoek gewoon een speler die groter is dan 1,98m en dan kijken of er een spits is die goed kan koppen.
Nee, ik had er 1 op het oog die 2,06 meter was en een 14 had voor springen en een 15 voor koppen ofzo. Hij speelde in de Blue Square North en was 55k waard. Maar wat ik ook bood, ze wilden er niet minder dan 500k voor. Dat was 2x hun club-waarde.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:49 schreef Zenit- het volgende:
[..]
En welke opstelling speel je dan? Een 4-5-1?
Klopt. Finale van de beker moest ik tegen hen spelen. Natuurlijk gewonnen, maar ik heb al CLquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
VVV!
Nacompetitie én Europees voetbal...
Wijnaldum nog pas verkocht voor 11mil, waarde was 4mil en had nog een contract voor 1.5 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:40 schreef JatochAfca het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel moeite mee.. Vaak moet ik ze dan voor minder geld verkopen dan dat ik eigenlijk wil, terwijl ze gewoon goed gepresteerd hebben..
Ik zie dat je Luis Guilherme hebt, bij mij in de game wordt het een top keeper die voor de nationale team van Brazilië uitkomt. Je moet hem zeker houden.quote:
Hij gaat ook nergens heen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zie dat je Luis Guilherme hebt, bij mij in de game wordt het een top keeper die voor de nationale team van Brazilië uitkomt. Je moet hem zeker houden.
Vraagje hoe krijg jij dat scherpe beeld bij die filmpjes want bij mij is het gewoon bagger kwaliteit.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef MMUFC het volgende:
Maar weer ff verder met PSV
Speel je uit tegen Lyon. Ben gelijkwaardig maar kom door 2 corners op een 2-0 achterstand. Vervolgens weet je 2-1 te maken en ga je daarmee de rust in. Vroeg in de 2e helft loopt Marcelo met bal aan de voet richting Tyton, Lisandro Lopez komt er aan en maait Marcelo vanachter onderuit, rood Lisandro LopezVervolgens ben ik in de overige 40 minuten nog welgeteld 1x bij Lloris geweest.. En zo verlies je dus met 2-1
In de competitie gewonnen van NEC. Sanogo scoorde 2x en Mertens deed eerst dit:
En daarna dit:
Heb onder Preferences(algemene Instellingen van FM, dus niet bij het uploaden van een video) bij Youtube Settings op 1080p staan..quote:Op zondag 8 januari 2012 11:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vraagje hoe krijg jij dat scherpe beeld bij die filmpjes want bij mij is het gewoon bagger kwaliteit.
Okee zal is kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb onder Preferences(algemene Instellingen van FM, dus niet bij het uploaden van een video) bij Youtube Settings op 1080p staan..
En dat is volgens mij het enige wat je in kan stellen..
Eens, al gaat het wellicht ten koste van hoe je het team kan verbeteren.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik blijf erbij: FM moet je spelen met alleen tekst. Dat 3D gebeuren ziet er toch niet uit man
Waardeloos inderdaad. Al werd Nederland bij een van mijn saves wel wereldkampioen in 2014 dacht ik. Bij de save waar ik nu mee speel is Nederland ook niet veel, inmiddels 10e ofzo op de wereldranglijst, nog geen enkele regen in in de ploeg gebracht. Heel matig team (dec. 2017)quote:Op zondag 8 januari 2012 10:21 schreef Oliver23 het volgende:
Ik zit nu in het seizoen 2015/2016. Ben nog steeds manager van Internazionale, en heb echt een team dat prijs na prijs wint.
Echter ben ik ook sinds een jaar bondscoach van het Nederlands Elftal, omdat Bert van Marwijk het WK 2014 niet haalde.
In januari 2016 was dit mijn opstelling:
- Michel Vorm
- Gregory van der Wiel
- Jeffrey Bruma
- Ron Vlaar
- Erik Pieters
- Ibrahim Afellay
- Wesley Sneijder
- Arjen Robben
- Luuk de Jong
- Klaas Jan Huntelaar
- Ricky van Wolfswinkel
Bank: Stekelenburg, Heitinga, Marcellis, N. de Jong, van der Vaart, Elia en van Persie.
Maar daarachter is de spoeling wel heel erg dun. Talenten zoals Goudenleeuw en Castagnos vallen erg tegen.
Dat ga ik zeker doen!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef Sejt het volgende:
Bekijk maar eens de 'Under 21, 19, etc.' teams van Brazilië en ArgentiniëGeen scout voor nodig!
Het enige dat je moet onderhouden, is dat Brazilianen pas vanaf hun 18e naar het buitenland mogen.
Ook deze vergeet ik niet. Bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sommige seizoenen scout ik gewoon alle jeugdteams in Brazilie en Argentinie en Afrika (landen als Nigeria, Ghana, enz.) af (nu nog ff niet tot mijn club groot genoeg is daarvoor). En sowieso alle nationale jeugdploegen in Zuid-Amerika, Oost-Europa en enkele Afrikaanse landen.
En heel heel heel heel heeeeeeel af en toe komt een scout er met eentje aanzetten die ik nog niet gezien heb, maar aangezien het altijd even duur voordat de scout die in die regio werkt ook maar 10% van de nieuwe regens heeft gevonden ga ik altijd zelf aan het werk en laat ik mijn hele peleton scouts los op de nieuwe Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse regens die er een beetje goed uit zien.
Edit: Oh, en vergeet niet Mexico ook te scouten, zit ook erg veel talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |