Wat een kutspel zeg!
Eerste seizoen met Heerenveen als 4e geëindigd, alles goed enzo, nieuwe seizoen koop ik lucas Andersen en Luuk de Jong erbij (Dost ging weg). Eerste wedstrijd win ik 7-0 van Utrecht. Tweede moet ik tegen PSV, heb 28 schoten, 21 op doel, en speel gelijk (mis ook nog penalty in laatste minuut). Volgende wedstrijd komt Twente op bezoek, ze krijgen 2 kansen en die gaan er allebei in: ze winnen met 1-2. Volgende wedstrijd weer vele malen beter, alsnog verloren. Europees ook, moest tegen AA Gent, ze krijgen welgeteld één kans (schot van 30m afstand) en die vliegt er in, dus ook verloren. Wedstrijd daarna Europees ook met 5-0 verloren van Galasataray, terwijl ik ook weer beter was. Net ook weer verloren van Vitesse in de 93ste minuut, die 2 rode kaarten hadden gehad. Had wederom weer heel veel kansen (8 uitgelezen zelfs).
IK weet niet meer wat dit allemaal is hoor, mijn ploeg speelt gewoon goed, goede spelers, vele kansen en toch verlies ik bijna alles. Sta nu op het punt om onstlagen te worden volgens mij

EDIT: Yup, net ontslagen na een 2-1 nederlaag tegen Ajax, de eerste verdiende nederlaag van het seizoen
[ Bericht 8% gewijzigd door PizzaGeit op 02-01-2012 19:44:28 ]