Is Nederland nog niet klaar voor en het trekt het verkeerde publiek aan. Veel tuig en criminelen, niet zoals in de states helaas.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:10 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
En daarna een keer een UFC in Nederland, als ze het zelfs in Zweden gaan houden
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Is Nederland nog niet klaar voor en het trekt het verkeerde publiek aan. Veel tuig en criminelen, niet zoals in de states helaas.
Kan je dit uitleggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Is Nederland nog niet klaar voor en het trekt het verkeerde publiek aan. Veel tuig en criminelen, niet zoals in de states helaas.
Wat een onzin, ja.. het trekt wellicht tuig en criminelen aan.. die mensen houden van de vechtsport, ik denk niet MMA maar wel kickboxen. Maar wat doet dat er toe? Als die mensen zich gedragen zijn allemaal welkom, dezelfde mensen zitten ook bij voetbal op de tribune.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Denk je dat hij succesvol zal zijn in de UFC? Ik weet het niet hoor, aangaande zijn gevecht tegen OSP was wel te zien dat hij op de goeie weg is qua wrestling maar in de 3de ronde werd duidelijk dat hij er zeker nog niet is. Ik wil hem eerst in een rematch met King Mo zien en dan weten we hoeveel vooruitgang hij heeft geboekt.quote:
Hij was ziek zei hij een paar dagen voor de wedstrijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk je dat hij succesvol zal zijn in de UFC? Ik weet het niet hoor, aangaande zijn gevecht tegen OSP was wel te zien dat hij op de goeie weg is qua wrestling maar in de 3de ronde werd duidelijk dat hij er zeker nog niet is. Ik wil hem eerst in een rematch met King Mo zien en dan weten we hoeveel vooruitgang hij heeft geboekt.
Als referentie noem ik de diverse kickboksgala's waar de onderwereld samenkomt. Vecht- en schietpartijen, kortom onbeschaafd volk waar je niet met het gezin naar toe wilt gaan.quote:
Het gaat om de toegankelijkheid van zo'n evenement. Als je veel geld betaald voor een leuk uitje, wil je geen gezeur. Ik wil niet tussen kansenjongeren op een tribune zitten in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin, ja.. het trekt wellicht tuig en criminelen aan.. die mensen houden van de vechtsport, ik denk niet MMA maar wel kickboxen. Maar wat doet dat er toe? Als die mensen zich gedragen zijn allemaal welkom, dezelfde mensen zitten ook bij voetbal op de tribune.
Iedereen is welkom, kaal, lang haar, wit, paars, geel, tuig, hoog opgeleid.. you name it, als je je gewoon gedraagt.
Dumpert als maat staaf nemen voor Nederland dat is pas dom en dat is pas verkeerd, net als Fok!, dat is geen maat staaf..
Nederland is in mijn ogen niet klaar voor MMA omdat wij meer een kickbox landje zijn en vele waarschijnlijk niet van het grondvechten houden.. daarnaast denk ik (mijn mening nog altijd, ik heb geen research gedaan dus) dat de markt veel te klein is, de UFC heeft weinig te zoeken in Nederland.
Sorry hoor maar je krijgt er wel een Gigant voor terug.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:53 schreef Lesnar het volgende:
Het doet toch pijn om zon gigant te zien vallen.
Klopt, is ook zo. Maar Lesnar was toch ook een aanwinst voor de UFCquote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je krijgt er wel een Gigant voor terug.
eensquote:Op zondag 1 januari 2012 21:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Maar Lesnar was toch ook een aanwinst voor de UFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |