SPOILER: Fight for JapanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor coming up!![]()
Echt he, gaat die zon nutteloos praatje houdenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:44 schreef Fyodor het volgende:
Opzouten Aoki, ik heb nog 15 minuten voordat ik weg moet en wil Fedor zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 15:47:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zo even vorige topic doorlezen en post fight press kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een goede adblocker heb je geen last van die reclamesquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kutstream, 'Play again' in het midden en ads die steeds ervoor komen die niet te sluiten zijnmaarja......
[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 15:58:24 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Niet schrikken van Dana's zombie-uiterlijk, die is zwaar ziek aan het worden tijdens de presserquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf is dit.. staat er post fight press conf, is dat de pre pressjezus christus, en altijd maar die schijt highlights ik wil dat hele ding zien..
Wel op Youtube, techguys zeker verkeerde geupload op ufc.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Older I Get, The Better I Was
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En welverdiende felicitaties aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om het behalen van de hoogste event score!
Ik had geen picks van roep, n00c en Nulty.. als dit niet klopt graag even DM
Ook bij eventuele fouten in score graag DMAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nieuw seizoen is begonnen sinds UFC141..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Tazmaniac het volgende:
UHMMM!!!! WTF
ik ben #1 op MMAPlayground
Heldquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Tazmaniac het volgende:
UHMMM!!!! WTF
WHAT!!!.. Sick!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Hooidraad het volgende:
Bonus Prize Announcement: The top 2 scores for The Ultimate Fighter 14 Finale, UFC 140, and UFC 141 will win their own copy of the new UFC Encyclopedia!
http://www.mmaplayground.com/forums/topic50075-1.html
super,manquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Tazmaniac het volgende:
UHMMM!!!! WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |