Heb ik altijd als ik overdag in slaap val.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me eigenlijk brakker dan voordat ik ging slapen
Heeft niets met de kies te makenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren zo weinig door je kies?? Hoe is het er nu mee?
quote:When Vedder was a teenager, his mother revealed to him that the man he thought was his father was actually his stepfather, and that his biological father was dead.
Kopje thee/koffie, oliebol erin en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me eigenlijk brakker dan voordat ik ging slapen
Ik wilde net zeggen "ach maar je was zeker heel jong" en toen zag ik dat je uit 1982 komt en schrok ik even heel hard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik kende hem in eerste instantie alleen als Always Hardcore
Ja, ik heb een periode van mindere smaak gehad, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen "ach maar je was zeker heel jong" en toen zag ik dat je uit 1982 komt en schrok ik even heel hard.
Ow okay. Vertel dan maar waar het wel door kwam.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft niets met de kies te maken
Heb er geen last van
Ik wil `t niet weten. Wat een verkrachtingquote:
Gewoon een kwestie van niet in slaap vallenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Vertel dan maar waar het wel door kwam.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef whosvegas het volgende:
Pearl Jam - Alive
In juni naar het concert
Ik heb nog een Aussie in de kast liggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb een periode van mindere smaak gehad, zullen we maar zeggen
Ow dat is irritant. Dat ken ik bij mezelf niet. Peace heeft daar ok regelmatig last van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van niet in slaap vallen
Ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik wil `t niet weten. Wat een verkrachting
Aussie was wel heel hip. Mn broertje had er ook meerdere.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik heb nog een Aussie in de kast liggen
Ach, je moet íets doen als het altijd regent, he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef Terreros85 het volgende:
Best goeie muziek uit Seattle en omstreken
Ik zou nu best ff kunnen slapen, maar middagdutjes is ehhh....nouja, niet voor mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is irritant. Dat ken ik bij mezelf niet. Peace heeft daar ok regelmatig last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |