Dat nemen wij allen aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:31 schreef Cee het volgende:
Oké, ik neem aan dat dit ook een nummer is dat ik uiteindelijk wel blijk te kennen?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:31 schreef Karina het volgende:
Mwah, Dire Straits is echt niets voor mij.
Mooiste album van DS.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in niemands collectie ontbreken
Gelukkig wel ja.quote:
Black staat hoger dan Alivequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Terreros85 het volgende:
Even de lijst aan het doorkijken. Bij veel noteringen vind ik een ander nummer van de band/zanger(es) mooier. Black is beter dan Alive, Rihannon is beter dan Go your own way, Bat out of hell is beter dan Paradise by the dashboard light
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Cee het volgende:
Oh, dit is Dire Straits, dan zal ik dit nummer waarschijnlijk niet kennen omdat ik lag te slapen wanneer het te horen was. Zoals ik bij ieder DS nummer doe.
Heb ik ook vaak. Ik snap bijvoorbeeld niet hoe Wonderwall zo hoog staat en Champagne Supernova nergens te vinden is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Terreros85 het volgende:
Even de lijst aan het doorkijken. Bij veel noteringen vind ik een ander nummer van de band/zanger(es) mooier. Black is beter dan Alive, Rihannon is beter dan Go your own way, Bat out of hell is beter dan Paradise by the dashboard light
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |