Volgens mij wel.. Op 'n gegeven moment vallen ze op hun knieen, en als ze dan nog 1x geraakt worden gaan ze dood.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoord
Alleen als je ze daarna zelf raakt dacht ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Op 'n gegeven moment vallen ze op hun knieen, en als ze dan nog 1x geraakt worden gaan ze dood.
Alleen focussen vijanden zich dan niet meer op hun. Maar ze kunnen wel dood dacht ik.
Helemaal wel, ze ging dood voor mijn ogenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoord
Met Ancient Knowledgequote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal daar later eens kijken.
[..]
Ja zoiets heette die mijn, inderdaad veel te weinig spinnen. Een stuk of 5/6 of zo. En toen kreeg ik al de melding dat ik de quest had volbracht.Ik dacht echt van... "Oh, was dit alles"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Alles opgelost met een herinstallatie.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef AirwiN het volgende:
Mijn Skyrim / savegame lijkt bugged sinds de Dark Brotherhood storyline is geactiveerd. Ik hoor andere teksten dan ik in beeld krijg. Erg storend.
FF Googlen leverde de oplossing om Skyrim + patches te deďnstalleren en opnieuw te installeren, alleen blijft de installatie dan 'hangen' op 94%.
Dus nu mijn PS3 maar es helemaal opnieuw installeren, nog nooit gedaan sinds de aanschaf, en heb 'm nu zeker al een jaar of drie. Hopen dat dat wel gaat helpen. Zo niet, dan check ik de rest van de storyline wel via YouTube. Met meer dan 120 uur spelen, ga ik niet meer opnieuw beginnen.
Ik heb voldoende skills om zulke glitches niet nodig te hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Nectar het volgende:
op de ps3 is ie nog versie 1.3.5 dus die chille glitches werken nog zoals gratis huis je weet toch
Ik ook maar ik zeg het maar ff ja tochquote:Op zondag 1 januari 2012 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende skills om zulke glitches niet nodig te hebben.
aight!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit in de Limbo :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel je op de pc?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je toevallig nog hoe je dr terecht bent gekomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: Wat er aan loot te vinden is:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1200 euroquote:Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef thettes het volgende:
Hoeveel zou je kwijt zijn aan een laptop die Skyrim gewoon goed draait?
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met Ancient KnowledgethnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Grielen het volgende:
Ik deed fast-travel naar Solitude, en toen kwam er een draak in de stad. Nu ligt dat skelet pontificaal voor een huis, staat iedereen er om heen te staren
Is dit normaal? (PS3)
In het begin had ik dat heeeel vaak. Met de 4GB Launcher nog maar zelden. Sinds de 1.3 patch nooit meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef wise het volgende:
met Skyrim HD krijg ik gelijk ctd. Ik haal em er gelijk maar weer vanaf
wat kostte jou dat?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb zojuist Skyrim gekocht met de Steam Sales. Ik ben benieuwd!
Klinkt vetquote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Grielen het volgende:
Ik deed fast-travel naar Solitude, en toen kwam er een draak in de stad. Nu ligt dat skelet pontificaal voor een huis, staat iedereen er om heen te staren
Is dit normaal? (PS3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |