Ik ben wel thane.. ik heb die gozer op de boot geholpen, de nachtmerries, de razor opnieuw gemaakt. Ik dacht dat dat mijn 3 quests waren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar was wat gedoe om idd, vooral omdat de museumquest niet mee zou tellen voor de "assist the people" dinges
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon naar de gevangenis gaan, dan krijg je daar een speciale missie waarbij je kunt ontsnappen.
Overigens is er een achievement voor het ontsnappen uit een andere gevangenis.
dan is je quest bugged.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.
dat was na dat dwergenmuseum gedoe... als je laat arresteren gaat dat gestolen spul weg. dus kon je niet naar de gevangenis. en nu kan ik dus geen quests doen in markarth?quote:
opnieuw beginnen.lquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Toilutpaper het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Toilutpaper het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Anders opnieuw beginnen of wachten op een patch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef -Techno- het volgende:
Ik heb het opgelost door de stormcloaks te joinen en Markarth te veroveren, het nieuwe bewind geeft niks om de oude bountys. Gelukkig maar want mijn bounty was 11000+
Jordis the Sword-Maidenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Terriroty het volgende:
Met wie zal ik trouwen
Hroki ( via hack)
Of Ysolda ?
Of een andere ? ( zeg dan welke)
Als je wat doet komt dat er te staan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.
als je zegt:quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:03 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Als je wat doet komt dat er te staan?
De museumquest in dawnstar telt niet voor thane, maar de smid wil graag een boek hebben voor z'n redguard wijf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik ben wel thane.. ik heb die gozer op de boot geholpen, de nachtmerries, de razor opnieuw gemaakt. Ik dacht dat dat mijn 3 quests waren.
ze gaat naar je hoofdhuis.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Terriroty het volgende:
Ik ben dus net getrouwd met Hroki
En toen we allebij ja hadden gezegt liep ze kei hard de tempel uit :S
En nu weet ik niet waar ze is
Was dit ook bij jullie
Ik heb maar 1 huis in whiterumquote:ze gaat naar je hoofdhuis.
zo snel reizen NPC's idd niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 huis in whiterum
En daar is ze niet
of moet ik een paar dagen vooruit gaan
Zeker wetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:15 schreef The_Substitute het volgende:
@ DeHovenier
Wel de treasure map meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |