abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:00:16 #276
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106363750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Wat loopt er precies kut dan? Veel vastlopen?
Savegame glitches waardoor je last krijgt van framedrops is volgens mij wel het enige ps3 specifieke issue. Met dit soort games hou je bugs en crashes toch wel, zolang het niet te vaak gebeurt is het geen ramp. Denk maar niet dat de x360 en pc versie gevrijwaard is van issues...

Als je een pc hebt die het trekt, dan is dat altijd nog de beste optie...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_106363815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Savegame glitches waardoor je last krijgt van framedrops is volgens mij wel het enige ps3 specifieke issue. Met dit soort games hou je bugs en crashes toch wel, zolang het niet te vaak gebeurt is het geen ramp. Denk maar niet dat de x360 en pc versie gevrijwaard is van issues...

Als je een pc hebt die het trekt, dan is dat altijd nog de beste optie...
Ik krijg 'm morgen ( *O* ) voor pc, alleen ik denk erover n zo'n xbox joystick geval te kopen, dat ik daarmee dan speel op m'n laptop.. maar zijn laptop controls fijner denk je? :@
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:05:05 #278
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106363886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik krijg 'm morgen ( *O* ) voor pc, alleen ik denk erover n zo'n xbox joystick geval te kopen, dat ik daarmee dan speel op m'n laptop.. maar zijn laptop controls fijner denk je? :@
Dat vraag je nou net aan de verkeerde. Mijn ervaring is dat het hele "keyboard+mouse vs controller" -gedoe een kwestie van gewenning is. Ikzelf ben defenitely een pc gamer, dus ik zal altijd het toetsenbord en muis prefereren boven controller/joystick, maar vraag het een echte console-gamer en die zal het tegenovergestelde beweren.

Ben je geen van beiden? Dan probeer het allebei voor een uurtje, dan weet je heus wel wat jou het beste bevalt ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:13:21 #279
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106364088
Mijn broertje is weer helemaal verslaafd dus weer even geen Skyrim voor mij. ;(
Flesje bier
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:14:04 #280
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106364104
Dit is trouwens het laatste spel wat ik gekocht heb van the elder scrolls. Ik denk dat ik sowieso niet veel spellen meer ga kopen. Ik ben namelijk nogal wat game-af en heb de meeste spellen al wel 10 duizend uur eerder door. Alles is zo voorspelbaar tegenwoordig :{w

(hoewel ik vroeger dacht dat ik zou gamen totdat ik bejaard was, zie ik nu in dat ik dat niet ga doen)
pi_106364201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Dit is trouwens het laatste spel wat ik gekocht heb van the elder scrolls. Ik denk dat ik sowieso niet veel spellen meer ga kopen. Ik ben namelijk nogal wat game-af en heb de meeste spellen al wel 10 duizend uur eerder door. Alles is zo voorspelbaar tegenwoordig :{w

(hoewel ik vroeger dacht dat ik zou gamen totdat ik bejaard was, zie ik nu in dat ik dat niet ga doen)
pi_106364379
Ik ga hem kopen *O* op PS3, hoe zit het daar nu precies mee?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:25:45 #283
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_106364492
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga hem kopen *O* op PS3, hoe zit het daar nu precies mee?
Wat een kutvraag.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_106364506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:

Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_106364527
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:25 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Wat een kutvraag.
Klopt :D
Maar zitten er meer bugs/glitches in dan op de Xbox of pc?
pi_106364639
Hoe kom ik van werewolf mode af? Ik vind het niks maar nu loop ik er mooi de hele tijd mee omdat ik er niet vanaf kom...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:30:57 #287
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106364667
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:26 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Klopt :D
Maar zitten er meer bugs/glitches in dan op de Xbox of pc?
Ik heb zelf op de PS3 weinig tot geen problemen. Volgens mij 2 freezes gehad in 50-60 gespeelde uren. Verder ook geen serieuze glitches ofzo tegengekomen.
Flesje bier
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:31:54 #288
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106364701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:30 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kom ik van werewolf mode af? Ik vind het niks maar nu loop ik er mooi de hele tijd mee omdat ik er niet vanaf kom...
Ligt eraan hoe ver je in de companions questline bent:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_106364735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Hoezo de mist in gegaan? :') Je bepaalt toch altijd zelf nog wat je wel en niet doet?
Ja. En ik bepaalde dat ik graag op die manier door het spel zou willen gaan voordat ik erachter kwam dat ik net zo goed had kunnen cheaten in console om hetzelfde te bereiken. Er is geen uitdaging meer aan het spel op deze manier.
quote:
In Morrowind kon je potions craften die het spel letterlijk lieten crashen, zo krachtig als dat ze waren (in een buitenlocatie weglopen met 12934971293athletics gaf heeeele vreemde effecten :') ), maargoed.. Niemand dwingt je om dat soort dingen ook daadwerkelijk te doen. Ik vond het juist kut dat ze in Oblivion expres de alchemy zo begrensd hadden. Als ik 15 potions wil atten, moet dat kunnen vind ik :P
Nogmaals; ik wilde het spel zo spelen en ik wist ook niet van tevoren dat ik daarna een invincible knight of endless earrape zou zijn. Ik vind het ondoordacht dat je zo sterk kan worden in een spel. Dat morrowind, een spel van 10 jaar terug, ook dit 'probleem' had draagt alleen maar bij aan mijn wanhoop :P

quote:
Ik ben nu level 24 ofzo, op Adept, en ik kom soms vrij taaie enemies tegen. Maargoed, ik doe dan ook niets met enchant, en ik draag light armor, dus ik moet een beetje op m'n health letten. Ik had 'm laatst ff naar Expert gezet, en dat is op zich prima te doen, alleen dan slaan Giants je ineens in 1x dood :')
Ik heb hem op master en het enige wat nog een "uitdaging" is zijn mages die je om de een of andere reden kunnen oneshotten waar 4 draken tegelijkertijd dat niet kunnen. Echter ga ik dan gewoon achter een muurtje staan en onthoofd ik hem met één klap als hij komt kijken waar ik ben :') Als het difficulty systeem nog enigszins zou werken was het een ander verhaal geweest. Nu heb ik geeneens de behoefte om alduin te killen.

"Dan speel je toch niet zo" geeft alleen maar aan dat het spel, ondanks zijn duidelijke briljantheid, een paar core-gameplay zaken gewoon verschrikkelijk slecht heeft aangepakt. En dat vind ik op z'n minst opmerkelijk te noemen voor een moderne high-budget game.
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:33:26 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106364750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe ver je in de companions questline bent:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar well rested bonus krijg je nooit meer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106364794
Wat zijn de sterke en zwakke punten van Skyrim eigenlijk precies :@?
pi_106365165
Aw ik kan de graphics niet op ultra zetten :'(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:46:31 #293
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106365198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef ems. het volgende:

Nogmaals; ik wilde het spel zo spelen en ik wist ook niet van tevoren dat ik daarna een invincible knight of endless earrape zou zijn. Ik vind het ondoordacht dat je zo sterk kan worden in een spel. Dat morrowind, een spel van 10 jaar terug, ook dit 'probleem' had draagt alleen maar bij aan mijn wanhoop :P
Ze hebben in Oblivion heel veel gedaan om dat soort dingen uit te bannen, en toen ging mensen zoals ik weer klagen, dus zit 't er nu weer in :P Ben bang dat ze daar niet uit gaan komen..

quote:
Ik heb hem op master en het enige wat nog een "uitdaging" is zijn mages die je om de een of andere reden kunnen oneshotten waar 4 draken tegelijkertijd dat niet kunnen. Echter ga ik dan gewoon achter een muurtje staan en onthoofd ik hem met één klap als hij komt kijken waar ik ben :') Als het difficulty systeem nog enigszins zou werken was het een ander verhaal geweest. Nu heb ik geeneens de behoefte om alduin te killen.
Mja, is jammer idd.. Maar waarom begin je niet gewoon opnieuw? Of gooi je het over een nadere boeg? (switchen van armor en wapens, of word mage ofzo.. )
quote:
"Dan speel je toch niet zo" geeft alleen maar aan dat het spel, ondanks zijn duidelijke briljantheid, een paar core-gameplay zaken gewoon verschrikkelijk slecht heeft aangepakt. En dat vind ik op z'n minst opmerkelijk te noemen voor een moderne high-budget game.
In Morrowind had je de vrijheid om zo overpowered to worden als je zelf wilde, en in Oblivion hadden ze die vrijheid danig beperkt.. Persoonlijk ben ik blij dat die vrijheid weer terug is, maargoed, dat zal een kwestie van smaak zijn.

Ik blijf er bij dat je niet verbaasd moet zijn dat je wapens/armor heel sterk zijn als je ze op alle mogelijke manieren boost :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:34:27 #294
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106367176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Aw ik kan de graphics niet op ultra zetten :'(
Hij gaf bij mij aan dat ik High aan zou kunnen. Heb hem gewoon op Medium gezet, dat loopt wat vloeiender.
pi_106367504
Bij
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Hij gaf bij mij aan dat ik High aan zou kunnen. Heb hem gewoon op Medium gezet, dat loopt wat vloeiender.
Op zo'n site bij mij low en medium, maar ik kan altijd nog high uit proberen..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:43:26 #296
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_106367534
Binnenkort even die über-Dragon Mask maken :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:53:39 #297
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_106367986
Ik ondervind geen enkel probleem op de PS3 met skyrim hoor. Besturing was even wennen, omdat ik alleen nog maar Fifa 12 en GT5 heb gespeeld op de PS3, maar het lukt na wat oefening aardig, het gaat met m'n boog (glass superior) ook steeds beter.

Ik heb dernet een bambi O+ vermoord :'( Schoot een pijl in z'n reet *)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_106369944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ze hebben in Oblivion heel veel gedaan om dat soort dingen uit te bannen, en toen ging mensen zoals ik weer klagen, dus zit 't er nu weer in :P Ben bang dat ze daar niet uit gaan komen..
Misschien wel, misschien niet. Het gaat mij erom dat de meeste rpg's van tegenwoordig, hoe veel slechter ze ook zijn dan Skyrim, in ieder geval een soort van 'balans' hebben. Natuurlijk moet je sterke shit kunnen maken als je smithing en enchanting trained, echter is het in skyrim zo ver doorgeslagen dat je op level 20 al zo goed als geen problemen meer hebt om dungeons door te komen of draken te leggen. Tegen level 30-40 aan is het scenario eigenlijk één grote sight-seeing geworden waardoor de game in mijn ogen net iets teveel leunt op je eigen inlevingsvermogen ipv op een echte game-ervaring leveren.
quote:
Mja, is jammer idd.. Maar waarom begin je niet gewoon opnieuw? Of gooi je het over een nadere boeg? (switchen van armor en wapens, of word mage ofzo.. )
Dit was mijn 2e mannetje. Ik begon met een assassin/archer/thief, maar toen ik level 37 was begaf mijn schijf het en mocht ik opnieuw beginnen. (Mijn frustratie staat ergens in een eerder deel van dit topic :P ). Ook op die eerste char had ik toch weer dat die sneak attacks net wat te sterk zijn en dat het op een gegeven moment wel erg simpel werd allemaal. Niets had me echter voorbereid op het 2e mannetje waar ik het dus nu over heb.

[..]
quote:
In Morrowind had je de vrijheid om zo overpowered to worden als je zelf wilde, en in Oblivion hadden ze die vrijheid danig beperkt.. Persoonlijk ben ik blij dat die vrijheid weer terug is, maargoed, dat zal een kwestie van smaak zijn.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb er an sich geen problemen mee om overpowered te zijn. Ik vind het alleen jammer dat het in zo'n vroeg stadium zo erg sterk is. Als je level 50 bent kan ik het begrijpen maar dit maakt vrijwel het hele spel een breeze, waarna je aan je lot wordt overgelaten met een zeer mwaaaaaaa uitgewerkte moeilijkheidsgraad.

Nogmaals, ik vind Skyrim een prachtig spel en ik weet zeker dat met de toevoeging van een hoop mods ik deze game de komende jaren nog regelmatig zal reinstallen. Ik vind het alleen jammer om te zien dat, hoewel er tal van goede verbeteringen zijn doorgevoerd sinds de vorige delen, bethesda nog steeds geen echt goede balans heeft gevonden in de kracht van skills en de moeilijkheidsgraad die daarmee gepaard gaat.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 januari 2012 @ 21:45:40 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106373345
Ah, eindelijk een doel voor Lydia gevonden op m'n huidige char:

SPOILER
:7

Ben trouwens inmiddels lvl 30, Altmer Spellsword met deze stats:

Conjuration: 74
Destruction: 54
Enchanting: 57
One-handed: 58
Light Armor: 53
Smithing: 77

Draag een Glass armor set met in totaal +75 magicka, en een Dragonscale Helmet met +20 magicka :9

Volgende char wil ik weer eens wat anders doen (best kans dat ik hem zometeen maak :') ), minder op magic gericht, dus zal wel een Nord Warrior, Heavy armor, 2h en Archery worden oid...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:54:12 #300
312608 Nectar
Ain't that sweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')