quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn nog steeds fans die regelmatig een blikje Heineken bij z'n standbeeld achterlaten.
Of gewoon te lui zijn om een echte vuilnisbak op te zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn nog steeds fans die regelmatig een blikje Heineken bij z'n standbeeld achterlaten.
Bij ons viel het erg mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef Homdeck het volgende:
Terug uit de hel die supermarkt heet.
Geweldige binnenkomer dit
Negen uur was best een aanrader. De supermarkt was leeg, de schappen volquote:
Nee Was vorig jaar toen stond ie op 100quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoge notering voor Here Comes The Sun. Hoogste ooit als ik me niet vergis.
Ik zal hem zo eens vragen. Volgens mij weet hij niet eens dat er nog een linkje naar zijn stukje in de OP staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog op z'n bedankje...
Ja, de zon staat hoog dit jaar...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoge notering voor Here Comes The Sun. Hoogste ooit als ik me niet vergis.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Andre's beeld heeft ook een gat: Bier hier.
Nee, ik bedoel het anders, uiteraard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet nu toch? Over een hele tijd hoop ik dan toch.
Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders, uiteraard.
vanaf hier nog twee uurquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben serieus een actrice ingehuurd om de mensen in de wachtrij te vermaken. Alsof het de Efteling is
Nog steeds?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:45 schreef djenneke het volgende:
Mijn geliefde heb ik wel gevonden, maar hij heeft nu eventjes een hekel aan me
It's louderquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:45 schreef Cee het volgende:
Mijn favoriete nummer, ooit. Sorry buren, deze gaat op 11.
Hij zit wel mee te tappen nu, dus misschien begint het wat beter te wordenquote:
Dit is mijn lijflied. Helaas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:45 schreef djenneke het volgende:
Mijn geliefde heb ik wel gevonden, maar hij heeft nu eventjes een hekel aan me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |