Heel jong haha(1995quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel jong, of heel oud. Ik gok het eerste
Ik vind dat ze vaak onderschat wordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind Radiohead maar een zwaar overschatte band.
Ah. Ja.quote:
Toen ze nog maar 1 plaat hadden en optraden liep de zaal vaak half leeg nadat ze dat nummer gespeeld hadden.quote:
dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind Radiohead maar een zwaar overschatte band.
Van the verve, hmmm even vergelijken danquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Ja.
Ik moet altijd aan weeping willow denken door creep.. ofzo. vaag.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
De zanger van Radiohead is veganist
Anyone Can Play Guitar is veel beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen ze nog maar 1 plaat hadden en optraden liep de zaal vaak half leeg nadat ze dat nummer gespeeld hadden.
Gezeik met dat vuurwerk. Uitslapen zat er voor mij helemaal niet inquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Met AC/DC ga ik het geknal hier voor mijn raam overstemmen. Er staat zo'n tien kindjes van een jaar of 10 met rugzakken vol vuurwerken
Eens, maar destijds was Creep voor veel mensen het nummer waarom ze kwamen kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anyone Can Play Guitar is veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |