hier ook niet hoorquote:
yukiquote:
yuuksquote:
alweer een nieuwe liefde yuukquote:
ah jij was dat dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, ook even goed gestookt.
Rommel uit pakket opgemaakt.
Sierspul is voor vanavond.
Hehequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das al 2 maanden zo
En hoezo alweer?
Hooliganquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, ook even goed gestookt.
Rommel uit pakket opgemaakt.
Sierspul is voor vanavond.
Ow... had ik even gemistquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das al 2 maanden zo
En hoezo alweer?
van yuuk? Dan moet je nog zeker 7 maanden wachten, als je wil dat de baby van gf en yuuk isquote:
JJH zou met mij trouwen, maar dat ging toen toch niet doorquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... had ik even gemist
Voor mn gevoel zei je het pas nog tegen JJH![]()
ik heb de tijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van yuuk? Dan moet je nog zeker 7 maanden wachten, als je wil dat de baby van gf en yuuk is
Sorry... ben nog een beetje in de zomer blijven hangen blijkbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
JJH zou met mij trouwen, maar dat ging toen toch niet door
Maar dat was al eind van de zomer hoor
En gelukkig is het allemaal bloedserieus enzo![]()
Zou ik ook doen jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... ben nog een beetje in de zomer blijven hangen blijkbaar
ik begin het nu wel een beetje koud te krijgenquote:
Ik ben vandaag al 2x compleet verregend. Meh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik begin het nu wel een beetje koud te krijgen![]()
daar heb je toch regenpakken voor?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 2x compleet verregend. Meh.
Moet je die wel aanhebben jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar heb je toch regenpakken voor?
ja, is wel handigquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je die wel aanhebben ja
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |