abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106237598
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
5 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
4 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 01-01-2012 09:29:59 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106237651
van wickie:

quote:
Wij zijn net in het ziekenhuis geweest. Ze bleef minimaal drinken en alleen maar overstrekken en krijsen.
Lang en goed gepraat met de arts. Ze was bijna niks aangekomen en haar curve was dus afgebogen. Niks ernstigs nu maar niet goed als het zou doorzetten. Oftewel er is iets echt mis.
Er is geen tijd om 1 voor 1 alles uit te sluiten dus dan maar tegelijkertijd behandelen.
Ze krijgt nu pepti voor KMA en ook de refluxmedicijnen. Dit gaan we een maand doen. Als het beter gaat dan voorheen dan worden de reflux medicijnen als eerste weggehaald. Dan heeft ze hoogstwaarschijnlijk KMA.
Als het slecht blijft gaan dan stoppen we met de pepti en gaan we verder met de refluxmedicijnen, maat dan andere.
Mocht het wel beter gaan maar niet super dan krijgt ze ipv pepti neocate.

Mocht het dinsdag nog steeds slecht gaan met drinken dan wordt ze opgenomen voor een paar dagen.

We hebben gelijk pepti gehaald en ze heeft net vrijwillig weer een fles op *O*
We gaan het gewoon zien de komende maand.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
Ff een crosspost met reflux topic.

[..]

Daarna nogmaals vrijwillig fles op en nu diep in dromenland. Even ademhalen voor ons.
Oja en volgens de kinderarts heeft ze waarschijnlijk het RS virus onder de leden. De hoest was typisch RS. Het is op zijn retour, dus geen rede tot zorgen. Ook voorbij de 3 maande grens wat voor hun de opname grens is bij RS.
en

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef danic het volgende:
Wickie wat fijn dat er zo goed actie wordt ondernomen. En fijn dat ze nu al 2 flessen goed heeft gedronken. Nadeel van die pepti vind ik de lucht, echt verschrikkelijk. Maar ja, als ze het drinkt, dat lijkt me het belangrijkste.

Hier had mup ook een rare dag. Ze slaapt al een dag of 4 uit olé! Tot een uur of 09.00! Vanmorgen weer geslapen van 11.00 tot 13.15 en daarna van 15.00 tot 16.00. Toen was ze poepsacherijnig en dus weer in bed gelegd door papa en heeft ze geslapen van 16.45 tot 18.00!!
Moet je mij maar eens vertellen wanneer ze moet eten hoor!
Ik kwam om 17.45 uit mijn werk, 18.00 Eva wakker, dus ik haar halen. Denk ik nog 'wat is die nattigheid die ik voel?' Zit ze tot aan d'r nek in de poep :r
Dat heeft ze dus nog nooit gehad. Dus romper, shirtje én broek in de biotex, samen met de aankleedkussenhoes. Mup maar gelijk een fles terwijl het bad volloopt en daarna lekker badderen.

Gewoon weer naar bed 's avonds (nou ja, half uurtje later) en sindsdien slaapt ze weer.
Ze zal wel ineens moeten groeien ofzo, ik snap et niet iig haha.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106238450
Oh wickie, ik hoop zó dat dit de ommekeer is voor Wies! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106239024
Er wordt hier carbid afgeschoten in de straat, Cas slaapt gewoon door :o
pi_106239058
Bizar hè, Eva lijkt er ook helemaal niet op te reageren!

Bitterend, volgens mij ligt het niet aan pampers hoor. Soms poepen ze gewoon veel in 1x en dat kan geen enkele luier binnenhouden.
pi_106239953
Hij besloot geen slaap meer nodig te hebben, ligt nu lekker te kraaien in de box *;
Heb echt een hekel aan vuurwerk, nu meer dan ooit.
pi_106240216
Hier nog één. Ben ook altijd de saaie doos van het vriendengroepje, want iedereen vindt vuurwerk leuk om af te steken. Maar zelfs vriendlief had er dit jaar geen zin in :o
Daarbij, normaal vieren we oud en nieuw met vier vrienden en 3 ervan hebben dit jaar andere plannen gemaakt, dus.......klein clubje vanavond.
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:07:35 #8
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106241352
Ik haat vuurwerk, ik ben heel bang voor vuurwerk (ooit naast vuurwerkongeluk gestaan) en Kiran slaapt aan voorkant en daardoor ook aan kant waar je t vuurwerk t meeste hoort. Vandeweek is ie wakker geworden, nu lijkt ie nog wakker te zijn.

Ik ben voor vuurwerkshows in elke gemeente. Geen los vuurwerk meer. Enik snap niet hoe je zoveel geld kan uitgeven aan zoiets tijdelijks.
In AD gisteren familie die 1500!!!!!! Euro had uitgegeven en ze gingen nog voor 200 euro pijlen halen. Vind ik zo bizar. Voor 1700 euro kunnen ze weekmet zijn vieren naar Spanje, laptop kopen etc ec etc nee schiet je in 2 uur ff de licht in. De mensheid is gek geworden echt waar.

/einde frustratiepost
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106241398
hahaha J-net, adem in, adem uit.
Maar ik snap je wel hoor :*
pi_106241615
Ik snap je volkomen ;)
Het lijkt nu rustig boven, ga zo maar eens spieken of hij slaapt. Zou wel even fijn zijn, vanmiddag nog even een uitstapje naar Prenatal. Autostoeltjes van 2011 in de aanbieding, maxicosi tobi wordt waarschijnlijk even gehaald. En een babyfoon, toch wel handig in ons nieuwe huis. Helemaal voor vanavond!

Cas heb ik net nog banaan gegeven, je had zijn gezicht moeten zien! Haha. En even bij AH de biologische potjes gehaald, altijd handig wanneer we op visite gaan. :+
pi_106241681
Hoe lang geldt die actie van de prenatal nog Cyntiaa? Is misschien ook wel wat voor ons, maar vandaag zit er niet meer in vrees ik.
pi_106241970
Ik zie hier dat het tot 8 januari geldt! Dan heb je dus nog even ;).
pi_106242000
ik kijk altijd achter het raam naar vuurwerk, heftig genoeg voor mij :Y)
* mignonne is een mietje

Hihi Danic die poepbroek :D fijne verrassing :')

Mijn kleine mup is ziekjes, ze heeft verhoging en is hangerig. Ik zie ook een flinke bobbel in haar mond dus ze zal wel een tandje krijgen. Komt me niet zo handig uit want ik moet mn hele eindejaarsritueel nog afdraaien :')

Wickie ik hoop zo ontzettend dat dit het is, dat jullie lieve Wiesje hier gewoon mee geholpen is en rust in haar lijfje krijgt. Ik gun het jullie ontzettend en hoop dat het snel allemaal duidelijk wordt.

En die melk meurt ja. Die nutramigen ook, gatverdegatver :X maar goed, ze krijgen er geen buikpijn en whatever van dus ik snap wel dat ze het gewoon drinken. Die muppet van mij drinkt het in principe ook probleemloos. Maar als oudste een slok neemt zegt ze ' gatsie mama, heul keivies! nie leuk!' :') ja dat krijg je ervan als je per se ook een slok uit die fles wil _O-
:)
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:30:01 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106242099
Argh, vuurwerk, vind het best mooi enzo hoor, maar geef er zelf geen cent aan uit... Of eigenlijk normaal wel, want dan zitten we met een man of 20 bij iemand en dan zit dat bij de prijs in :P Ik snap alleen niet dat ze zo overdag al alles afsteken, ik bedoel je ziet er dan toch geen hol van?

Ontopic dan maar; Anouk schijnt er geen last van te hebben!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106244175
Mignonne beterschap voor je mini.

Danic die poepbroek _O-

Vuurwerk vind ik ook niet zo veel aan. Grotere shows vind ik dan weer wel leuk. Vind het ook zonde van mijn geld, kan veel beter kinderkleertjes ervan kopen :+

Sarah krijgt nog altijd rond 5 uur 's morgens een klein flesje melk en dan slaapt ze verder.. Vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker! Ze was nog niet geweest, dus ik tik manlief aan en zeg weet je hoe laat het is, hij nee, ik 7 uur en Saar is nog neit geweest op dat moment begint er een meisje heelgezellig te keuvelen in haar eigen kamer O+ Rond half acht pas een fles gegeven en daarna nog lekker een beetje geslapen bij ons in bed :) En as we speak ze ligt nu ook al weer anderhalf uur stil in bed, er begint echt zo een rust te komen in ons moppie *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:01:51 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106254029
Wat fijn MP!

Iedereen een gezellige jaarwisseling gewenst en dat alle beebs maar mogen opknappen in 2012!
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:26:34 #17
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106255130
Jeeej MamaPurk, wat goed van Sarah *O* !

Wickie, ik hoop echt dat ze snel kunnen vinden wat er scheelt aan jullie meissie... Even een hele dikke :* voor jullie!

Hier een Draakje die zich ook niet druk maakt om het vuurwerk. Ik heb wel uit voorzorg alle rolluiken gesloten en alle andere deuren op de overloop dichtgemaakt zodat het geluid een stuk minder is, maar volgens mij is het niet nodig.
Toen ze nog geen week oud was waren ze bij de buurvrouw een nieuwe ketel aan het hangen, met het nodige hak- en breekwerk, en toen sliep ze er ook al doorheen, terwijl (8> en ik rechtop in bed zaten van de herrie! De kraam vroeg toen nog of ze Draak niet beneden neer moest leggen, maar ze zal straks nog wel meer herrie aan d'r hoofdje krijgen, als ze nu al went aan (onverwachte) geluiden, kan dat straks alleen maar in haar voordeel werken denk ik.

Zometeen eens alles klaarmaken voor een paar uurtjes weg. Even een bliksembezoek aan onze vriendengroep die samen O&N vieren. En dan lekker voor 0.00uur weer thuis zijn!
pi_106256136
ik wens jullie allemaal een fantastische en gezonde 2012 O+ O+
pi_106258785
MP, fijn dat het zo goed gaat met Sara *O* Ik hoop dat het zo blijft.

Mignonne, beterschap voor je kleintje. Tandje zal vast wel snel doorkomen. En is het nog gelukt met je eindejaarsritueel?

Vanmiddag nog op het nippertje DE aankoop van het jaar gedaan. Wij hebben omdat ik merkte dat Marieke het rustigst was als ze in bed strak ingestopt was een pacco gekocht. En mevrouw heeft vandaag al twee keer geslapen met dat ding en daarbij viel ze een stuk makkelijker in slaap. Ze slaapt ook langer waardoor ze met het aantal voedingen beter uitkomt. Hadden we dat nou maar eerder bedacht.

Ze sliep tijdens het winkelen vanmorgen en vanmiddag ook compleet door alle vuurwerkknallen heen. Zelfs de astronaut die op 3 meter van de wandelwagen ontplofte (en bedankt he, pukkelige kl*tepuber, ik schrok me een hartverzakking) deed haar niets. Ik ben trots op onze meid!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 19:14:00 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106259300
ik lees goed nieuws van MP en SB. fijn! Mignonne sterkte met je pukkie! :*

Geert gaat steeds actiever zélf op zoek naar de borst. Hij lag vanavond nadat hij door papa was afgedroogd en aangekleed op ons bed waar ik me ook aan 't afdrogen was. Hij draait op z'n buik, kruipt naar me toe, gaat op z'n knieen zitten en hapte zo aan _O- O+

verder .. vuurwerk :X ze hebben me vier jaar geleden verstijfd uit 'n portiek geplukt en naar huis moeten dragen .. ze dachten in eerste instantie dat ik me aanstelde en ik moest dus gewoon mee naar buiten. Prima, sinds die dag mag ik oudejaarsdag + nacht gewoon lekker cocoonen en lekker bang achter glas zijn :+ Mijn man was vanmiddag nog even wat vergeten boodschapjes halen, dus ik heb de tv aangehad en ben lekker gaan stofzuigen en opruimen. M'n man kwam thuis en zei: zo mag het altijd wel oudjaar zijn; dan wordt er tenminste ook eens opgeruimd . en bedankt he :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106259455
ow Geert O+

leuk dat de pacco werkt SB! hier eentje van mijn schoonzus geleend maar geen succes ze vond het vreselijk...wat wel werkt is haar handje vast houden en rustig liedjes in haar oor fluisteren O+ O+ valt ze gelijk in slaap!

en vuurwerk :N heb er een hekel aan, de kat zit de hele dag onder de commode zich te verstoppen :{ arme beest
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:33:31 #22
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106260008
Nu je het zegt... waar is de poes eigenlijk :o * __Isis__ opzoekgaat
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 19:42:25 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106260311
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef __Isis__ het volgende:
Nu je het zegt... waar is de poes eigenlijk :o * __Isis__ opzoekgaat
die van ons zijn echte buitenkatten, maar nu liggen ze thank god allebei rustig op de bankleuning. Vorig jaar werd onze kater aangereden die we uiteindelijk in hebben moeten slapen, omdat hij teveel (inwendige) verwondingen had. M'n hart breekt nog steeds als ik voor me zie hoe hij me kopjes aan 't geven was op de tafel bij de dierenarts terwijl hij moest vergaan van de pijn :'(
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_106261573
Fijne jaarwisseling iedereen! Mijn baby snurkt gewoon lekker door het vuurwerk heen! *;
pi_106262112
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

die van ons zijn echte buitenkatten, maar nu liggen ze thank god allebei rustig op de bankleuning. Vorig jaar werd onze kater aangereden die we uiteindelijk in hebben moeten slapen, omdat hij teveel (inwendige) verwondingen had. M'n hart breekt nog steeds als ik voor me zie hoe hij me kopjes aan 't geven was op de tafel bij de dierenarts terwijl hij moest vergaan van de pijn :'(
:'( :*

Isis poes gevonden?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 20:44:31 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106262251
hier pitten ze trouwens ook gewoon door 't vuurwerk heen (toegegeven, Jan slaapt sowieso wel door z'n melatonine, maar toch, als hij wil kan hij daar ook tegen vechten ;) ) Wij gaan zo, als hij klaar is met de was opvouwen, heel burgelijk een potje kaarten met z'n tweeen. Stokbroodje kruidenboter en crackertje erbij. Geert ligt ernaast op de bank te pitten, en Jan word standaard rond 'n uur of elf wel wakker dus die kan mooi vuurwerk kijken met papa straks. Misschien dat ik m'n dochter nog bel, moet net geluk hebben dat ik er door kom natuurlijk.

pi_106262649
Over stinkende dieetmelk gesproken, Dottir zelf stinkt ook behoorlijk sinds ze dat spul drinkt. Vooral als ze net uit bed komt!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_106264325
Klopt vanyel, alsof heg uit hun poriën komt. Ik weet het nog van kindjes van het kinderdagverblijf.

DJMO, waarom krijgt Jan melatonine om te slapen? Maakt hij zelf te weinig aan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 22:43:12 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106264896
Danic: ik duik wel even in je pm, want dat hoort hier niet thuis ;)

pi_106267012
Niet bijgelezen want weekendje weg :)
Maar wat slaapt hij goed door ondanks de herrie O+

Allemaal een goed en gezond 2012, dat het met onze gezinnetjes maar allemaal heel voorspoedig mag gaan en evt ellende snel achter ons gelaten kan worden. :*
pi_106267267
Wat een heerlijkheid Nirak.

Iedereen ook namens ons een heel fijn, mooi, liefdevol, gezond en goed 2012!

Onze kleine meid leek door te slapen totdat ze om half 11 wakker werd van de honger. Vanaf dat moment waren de knallen en lichtflitsen te interessant om te negeren en mevrouw weigerde dus ook te gaan slapen.

Uiteindelijk viel madame tijdens het hoogtepunt van het geknal (om kwart over 12) in een diepe coma. Op dat moment waren er zoveel knallen en flitsen dat het een continu gerommel werd en dat vond ze blijkbaar niet interessant. Hopelijk slaapt ze morgenochtend een beetje uit, anders gaat ze vast heel erg mopperen. Vervelender voor haar dan voor ons overigens.
pi_106267602
Allemaal een heel mooi en gezond 2012!!
Eva slaapt er hier ook redelijk doorheen. Heeft een paar keer geschrokken rechtop gezeten, maar viel gelijk weer om (letterlijk) in slaap.
Nu ligt ze in baar slaap heel zachtjes te kermen, dus ze heeft er op de achtergrond wel wat last van. We gaan merken wat de nacht gaat brengen.
pi_106270519
Bah, vuurwerk is hier al een tijdje voorbij, maar vriend en ik zitten klaarwakker te 'genieten' van de muziek van de buren. Gezien de locatie waar we wonen (vlak bij schiphol) en we een nieuwbouwhuis hebben kan ik je vertellen dat de geluidsisolatie hier wel goed geregeld is. Als Marieke eens een huilbui heeft waarin ze echt krijst dan hoor je haar buiten echt niet. Maar we kunnen nu wel letterlijk verstaan wat er gezongen wordt bij Synphonica in Rosso waar de buurman naar zit te kijken.

Vriend heeft, omdat wij willen slapen en Marieke ook echt haar rust nodig heeft, net aangebeld em te vragen of de muziek wat zachter mag in verband met ons dochtertje van 5 weken oud. Hij zei alleen maar dat hij zijn best ging doen en dat het niet zijn schuld of probleem (ik weet even niet meer wat hij precies zei) was dat ons kind zo licht slaapt.

Ik denk dat ik nu erg blij ben dat we een kind hebben, want anders had mijn vriend zich waarschijnlijk niet zomaar omgedraaid, maar was er een hoop gescholden en misschien zelfs wel gemept.

Ik kan mijn buurman wel de nek omdraaien. Het is namelijk niet de eerste keer dat we last hebben van zijn muziek. Als wij eens wat veel geluid maken doordat we een barbecue-feestje geven dan gaat het volume drastisch omlaag zodra hij daarom vraagt, maar andersom is dat nogal lastig gebleken.

* SummerBreeze noteert een goed voornemen voor 2012: geen rekening meer houden met de buurman, doet hij immers ook niet

/einde klaagpost
  zondag 1 januari 2012 @ 07:36:51 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_106271819
Klaagpost? Mooi belachelijk.... Een béétje rekening houden met kan toch?!?!?! Of leef ik dan in de middeleeuwen? Hopelijk hebben jullie niet al te lang last gehad.

Seth is ongeveer de hele nacht op geweest, 13 man over de vloer en toen ie voor zijn avondfles kwam al meteen overprikkeld. Daarna nog een klein uur geslapen, weer wakker van het vuurwerk. Van drie tot vijf geslapen en inmiddels zit ik alweer even op. Hij kan gewoon zijn rust niet pakken. Zo sneu :(... Zuslief sliepoverigens overal doorheen, op dezelfde kamer :D

Een heel fijn 2012, dat alle baby's maar heerlijk opgroeien!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_106272027
Summerbreeze das mooi klote! Wij hebben ook zoiets aan de hand gehad toen Saar een week of drie was. Buurman was jarig, ook vriendelijk verzocht of het zachter mocht tot drie keer toe en toen gewoon de politie gebeld ivm overlast, daarna nooit meer last gehad terwijl daarvoor hadden we ook regelmatig last van hem. Ik denk dat het indruk heeft gemaakt en dat hij he niet verwacht had..

Hier heeft onze dame gewoon tot 8 uur uitgeslapen :D en ze draait tegenwoordig zelf op haar buik om zo te slapen! Ziet er wel maf uit als je gewent bent haar als een plank op de rug te zien liggen ;)
pi_106272843
Uiteindelijk hebben we tot een uur of half 5 last gehad van de buurman. Marieke is er gelukkig doorheen geslapen, want die was al overprikkeld genoeg. Misschien straks of morgen eens een gesprek met de buurman aangaan als hij nuchter is. Misschien is hij dan voor rede vatbaar (ik heb er een hard hoofd in, maar toch).

Marieke heeft overigens wel een lange ruk gemaakt vannacht voor haar doen. Rond half 1 hebben we haar een fles gegeven en om half 7 vanmorgen kwam ze pas weer. En nu pas zit mijn vriend haar de tweede fles van vandaag te geven. Ons hongerlappie lijkt makkelijker verzadigbaar te zijn *O*

Vervelend dat Seth zoveel last van jullie visite bleek te hebben Takkembah. Volgende keer dat het huis vol zit de flesjes misschien op zijn slaapkamertje geven zodat hij niet overprikkeld raakt?
pi_106272851
Eva is alleen even wakker geworden om 04.00 toen ze haar speentje kwijt was, maar heeft vervolgens tot 09.15 geslapen!! Wat een heerlijkheid! Het heeft ook totaal geen indruk gemaakt, het vuurwerk.
  zondag 1 januari 2012 @ 11:50:53 #38
348178 NotTheSame
pi_106273069
Summerbreeze, wat een hork van een buurman zeg :X ! Maar fijn dat ze nu zo 'makkelijk' is!

DJMO, wat leuk om te lezen dat Geert zelf actief zoekt!!

Even een *O* voor alle kindjes die lekker door het bombardement heen geslapen hebben!

En natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2012!

Hier heeft Draakje weer bewezen een voorbeeldbaby te zijn O-) ! Van 20.00uur tot 23.00uur bij vrienden geweest (zo'n 10 man in een kleine woonkamer), madam heeft in de kinderwagenbak in de woonkamer rustig doorgeslapen tot we thuis waren!. Ze nog wel even wakker geweest na de laatste voeding om 23:30uur, maar een uurtje later is ze lekker weer gaan slapen, om vervolgens tot 3.30uur door te tukken en vanmorgen kwam ze pas om 8.00uur! Dit is nou al de derde dag op rij dat ze dit ritme aanhoud, dus ik heb zo m'n vermoedens dat we een nachtvoeding aan het lossen zijn *O* ! Al vind ik het aan de ene kant wel vroeg voor een frummel van 16 dagen oud?

Nu ligt ze weer lekker te tukken, manlief is op familiebezoek aan zijn kant van de familie, en na d'r volgende voeding gaan we naar mijn familie. Gisteren en vandaag als een malle gekolft om straks twee flesvoedingen te geven zodat we toch iets langer kunnen blijven (ik ben nog niet zo van het live voeden op een andere plek :@ ).
  zondag 1 januari 2012 @ 11:55:57 #39
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106273120
Pfff SB wat een eikel zeg!

Zou ik ook niet zo snel doen als ik bv zou geven NTS.

Anouk werd wel ff wakker van het bombardement hier, maar viel redelijk snel, na 2 geruststellingen weer in slaap. Zometeen langs de opa's. Ik vermoed dat ze daar wel blijft pitten, want de ochtend waren zeer korte slaapjes, alhoewel ik wel eindelijk enige ritme bespeur! *O*
pi_106273310
NTS, ik ga dan gewoon boven voeden als ik me niet prettig voel in gezelschap. Kolven is natuurlijk wel gezelliger.

Hier ook door het vuurwerk heengeslapen.

Iedereen een mooi 2012 gewenst!
pi_106273350
Pfff SB ben je mooi klaar mee zo'n buurman!

fijn al de slapende kindjes!! hier eentje die tot van 10uur tot 2uur sliep om vervolgen wakker te worden van de honger...maar daarna waren de knallen en lichtjes te interessant en dus niet willen slapen... -O- :O

Nirak O+ geniet van jullie weekendje weg!

iedereen een gezonde en gelukkige 2012 gewenst :*
pi_106273385
Happy new year!

Ik voed gewoon overal, want anders worden we heel erg beperkt door zijn ritme (om de 3u). Dus bij schoonfamilie ook, in de HEMA, bij La Place, ik doe het gewoon en het gaat prima. Ik heb altijd een hemdje aan want ik aan de bovenkant naar beneden doe, en mijn shirt/trui gaat omhoog, dus ik heb nooit een blote buik. Vaak vraag ik vriendlief er even voor te gaan staan als ik mijn tepel eruit wip :D en als J. is aangelegd zie je dus eigenlijk niks bloots. Ik vind het prima gaan, en geeft dus een stuk meer vrijheid t.o.v. bezoekjes, winkelen, dagje weg etc.
pi_106273441
Jipster lekker hoor!! ik voed ook overal! laatst bij de C&A, in de auto, bij het CB ^O^
pi_106273525
Gelukkig nieuwjaar!

Bartje ging gisteravond eerst best goed slapen, maar toen kreeg hij last van krampjes, en was het drama.. Wel sneu voor hem. Vanmorgen ook nog een korte aanval, en nu is hij in slaap gevallen tijdens het drinken van zijn fles..

Ik merk toch dat hij wel gevoelige darmpjes heeft, afgelopen week zijn er toch een paar dingen geweest die wij gegeven hebben waar hij dan op reageert... En soms is het ook maar gokken wat het nu geweest is..
  zondag 1 januari 2012 @ 13:28:55 #45
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106274852
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

:'( :*

Isis poes gevonden?
Ja, zat bang op zolder. Toen we thuiskwamen om 3 uur sprong ze op bed tussen ons in en heeft daar even lekker een hele grote plas gedaan :( . Fijn! Midden in de nacht alles verschonen, gelukkig hebben we goede matrassen met losse matrashoezen, zodat we ze kunnen wassen/stomen anders hadden we ze gewoon weg kunnen gooien, het stinkt zo verschrikkelijk :r .

Anyway, wij hebben een topavond gehad, meiske heeft daar heerlijk in haar wagenbak geslapen, deze om 3 uur op de wagen gezet en naar huis gelopen. Daar nog een klein flesje en heerlijk geslapen tot 9 uur, wat een topgrietje is het toch! O+

Meiden allemaal het allerbeste voor 2012 en dat alle kindjes weer snel fit en beter zijn!!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106275194
Alle beste wensen voor t nieuwe jaar!!!

Eva was gisterenavond om de anderhalf uur wakker tot ik haar om half elf op bed legde; ze werd pas om 8.10 u wakker! Heeft daarna nog geslapen tot 10.00u en ze ligt nu vanaf 11.00u te slapen. Zal zo wel wakker worden denk ik.

Wat buren betreft: wij hebben ook allemaal eilandbewoners in de buurt hoor.
Ik ging rond 2.00 u slapen en toen stond de muziek nog hard aan ergens in de buurt, gelukkig ben ik in slaap gevallen. Maar om 5.45 ging keihard de polonaise hollandaise aan en werd ik weer wakker. Manlief zei dat ze al veel vaker vannacht ineens de muziek keihard aanzetten, net lang genoeg om er wakker van te worden.
Kijk, ik snap best, het is oud en nieuw en prima dat je een feestje geeft, maar je bevindt je gewoon in een woonwijk dus een beetje normaa doen kan best.
Als je dan zonodig een groot feest met veel harde muziek wilt geven doe dat dan in een kroeg of weet ik t. Niet in een woonwijk en al helemaal niet heel de nacht door. Maar rekening houden met andere mensen is iets dat steeds zeldzamer wordt heb ik t idee.

Goedemorgen :)
Tralalalaaa
pi_106278105
Liefdevol nieuwjaar!

Ik vloei ineens weer :( ik ga morgen even bellen. Vertrouw het niet helemaal :N
Was al twee weken droog namelijk.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 1 januari 2012 @ 16:28:36 #48
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106278536
Potdikke Vlindur, daar zit je niet bepaald op te wachten, ik hoop voor je dat het niets bjzonders is.... :{

Iedereen de beste wensen voor 2012! :)
pi_106280170
Ik wens iedereen een gezond en liefdevol 2012 toe!!

Sarah haar jaar is begonnen met een tand *O* EINDELIJK het puntje is door! Volgens mij staan er nog drie op springen in haar onderkaakje.. Mooie datum om je eerste tand te krijgen toch 1-1-2012!
  zondag 1 januari 2012 @ 17:46:01 #50
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_106280910
Allemaal een heel goed 2012! Dat al onze baby'tjes in dit jaar zullen uitgroeien tot gezonde vrolijke dreumesjes :*
Oude (on)bekende.
pi_106281242
Iedereen een happy 2012 *O*

Ik begin vandaag slecht }:| vanmiddag van de trap gevallen met Wies. Die heeft niks gelukkig.. ik heb overal heel veel pijn en mn duim die behoorlijk pijnlijk is...
En ook nog voor het eerst weer ongesteld aan het worden...

Met Wies gaat het steeds een beetje beter. Ze drinkt sinds gisteren weer hele flessen en sinds vandaag begint ze ook weer goed te poepen. Gewoon normaal, zonder pijn ofzo, wat fijn is dat voor haar, ik hoop dat dat zo blijft.
Gisteren is ze door alles heengeslapen. Mette ook en de 2 kids van onze gasten ook. En dat terwijl er weer duizendklappers voor ons raam met enkelglas werden afgestoken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106284199
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Ean heeft door alles heen geslapen de babyfoon sloeg wel uit maar dat was van de knallen.
Ook onze katten hebben het prima gedaan. 1tje zat er op de vensterbank naar het vuurwerk te kijken en de rest was ook gewoon in de woonkamer.

Vanmorgen nog een doop gehad en ik was blij dat ik ean niet meegenomen had. Voor ons zat een stel met een baby van 7mnd en die werd moe waardoor ze ging jengelen heel begrijpelijk maar het leidde wel af.
pi_106285103
Wickie, fijn dat het steeds beter met Wies gaat, ik hoop dat het zo doorgaat! En wat rot dat je van de trap viel :'(

Hier was J wakker om 0.00uur, maar verblikte of verbloosde niet, zelfs niet toen we over straat naar huis gingen.

Vandaag bij nieuwjaar wensen in een kamer geweest met een kindje dat waterpokken heeft, wel al een paar dagen en zo goed als ingedroogd alle blaasjes. Zou dit nog erg besmettelijk zijn? Hoop niet dat J het krijgt, we zullen zien.

Morgen bij kdv kijken of we het wat vinden.
pi_106285826
Isis pff wat een nacht zeg! arme poes -O- en arme jullie :*

T_A_P jij moet morgen werken toch?? succes! ben benieuwd hoe Eva het op het kdv gaat doen! :*

wickie eng! :o gelukkig niks ernstig gebeurt

kiek mijn baby in bad O+
pi_106286078
ohhh O+ O+
  zondag 1 januari 2012 @ 20:22:34 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106286257
Zo guitig, Bitterend!
  zondag 1 januari 2012 @ 20:35:28 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106286907
Hier een geslaagd oud en nieuwfeest. We hadden met vrienden een boerderij gehuurd en daar 2 nachten geslapen. Het ging hartstikke goed, de authentieke bedstee fungeerde als speelkleed/box/bedje :D (er was ook een reisbedje, maar daar had-ie het naar mijn idee te koud in). Gisteravond sliep hij door alles heen, en hij heeft maar een keer 1 minuutje gehuild, vanmorgen om half 10 toen manlief het flesje niet snel genoeg klaarmaakte :D Hij heeft iedereen om zijn kleine vingertjes gewonden O+ Ben zelf wel magabrak nu, de wijntjes en bubbels hakken er wel in.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:10:14 #58
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106291251
Oh Wickie toch! Morgen zal de pijn nog wel erger zijn ben ik bang! :* Ik ben daar altijd angstig voor (ook omdat ik 5 dagen voor de bevalling al van de trap gestuiterd ben), ik loop ook erg voorzichtig, echt de achterkant van mijn voet tegen de trap aan.

Leuk die bad foto's he Bitterend! Moppie hoor!

Ik heb op de vorige pagina nog gemeld dat ik enige ritme bespeurde... Nah, niet dus. Bij opa 1 heeft ze de buren even laten horen dat ze er was, maar omdat ze 45 minuten daarvoor nog een fles had gehad, dachten we dat het slaap was. Ze viel na een half uur wel in slaap, maar na 15 minuten weer brullen. Toen kwam schoonzus en die had haar redelijk snel weer bedaard, toch maar fles en op was die! Vervolgens naar opa 2, daar kwam ze wakker aan, maar na 10 minuten in slaap gevallen (3 uur) en heeft tot 8 geslapen. Sindsdien is ze wakker en drinkt nu inmiddels haar tweede fles.... En dan hopelijk slapen tot 7 uur ofzo? Zou ik wel fijn vinden! :)
Morgen naar cb voor prik en wegen! Ben benieuwd hoe zwaar mijn spekkie is! :)
pi_106292089
Getver wickie, kijk je uit!

Oooh bitterend, wat een plaatje!

Even een vraagje nog over het eten (en dan hou ik er over op). Het is gelukt om over te gaan naar 3 flessen. Ze krijgt nu 3x 180/6 op een dag, de laatste met pap. Maar die gaan ineens maar moeizaam leeg. Hoeveel moet ze nou nog binnenkrijgen? Want op een goede dag drinkt ze ook nog zo'n 300cc sap. Dus aan vocht niets te kort. Yoghurt nu 1x gegeven, maar 3 hapjes waren genoeg. Daarna vond ze dat zure spul maar niks meer. Uiteraard blijf ik geven, ze lust het dan straks echt wel.

Maar we moeten pas 30-1 weer naar het cb en ik kan niet naar het inloopspreekuur omdat dit op mijn werkdag is. Dus vandaag even hier de vraag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 22:36:25 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106292287
waarom wil je perse op 3 flessen uitkomen als dat maar moeizaam gaan Danic? Waarom dan niet vier keer 150 + 5 en dan een extra momentje inlassen? Bij Jan werd ook gezegd dat we de avondfles maar moesten laten vallen want oud genoeg etc, maar hij heeft nog tot een jaar na die opmerking een fles gehad ;)

pi_106292886
Ja het is best gek. Ik luister weer braaf naar het cb en Eva mist de ochtendfles niet. Dan smikkelt ze een hele boterham weg met wat sap. Bij 4 flessen ging het drinken aardig, maar ook lang niet op. Ze laat vaak zo'n 30cc staan. Dat is nu ook, maar dan krijgt ze dus een fles minder. Ik weet gewoon niet of ze dan voldoende flesvoedin binnenkrijgt.
Ze krijgt op een dag genoeg overige voeding en vocht binnen dus dat is het probleem niet. Ik weet gewoon niet wat ze nu nog binnen hoort te krijgen.

Het punt van het laten staan is ook de onrust die in haar zit. Ze vindt dan dat ze lang genoeg bij je heeft gelegen en wil weer spelen. Ze wordt dan ook heel fel als je dit tegenhoudt omdat ik haar nog even wil laten boeren bijvoorbeeld. Als ze kon, zou ze van schoot af springen.
Ze is niet voor niets zo snel met haar ontwikkeling. Ze heeft gewoon geen rust in dr kont.
En het is al zo'n kleintje, ze heeft alles alweer verbrand voordat het goed en wel binnen is.
pi_106293009
bitterend scheer je benen ns joh! :+
grapje ;) wat een scheet zo <3 ze heeft het heerlijk naar haar zin zo te zien O+

Wicks :o :o gelukkig dat er verder niets is. Wat een schrik :{

mn meisje zegt mama! Echt heel duidelijk en heel gericht O+ O+ zo leuk!
Ze begint sinds kort steeds meer te brabbelen, ze zat vandaag letterlijk blablablabla te doen :') maar ze zegt mama! Heel echt Mama *O* ik vind t zo leuk
nu nog dat punt dat ze het niet alleen maar brullend eruit gooit als ik de kamer uit loop :+
:)
pi_106293102
Oh mignonne wat gaaf!!

En ik zat ook op zo'n opmerking te broeden over de benen van bitterend, maar ben niet meer zo scherp. Last enzo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 23:02:39 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106293230
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef danic het volgende:
Ja het is best gek. Ik luister weer braaf naar het cb en Eva mist de ochtendfles niet. Dan smikkelt ze een hele boterham weg met wat sap. Bij 4 flessen ging het drinken aardig, maar ook lang niet op. Ze laat vaak zo'n 30cc staan. Dat is nu ook, maar dan krijgt ze dus een fles minder. Ik weet gewoon niet of ze dan voldoende flesvoedin binnenkrijgt.
Ze krijgt op een dag genoeg overige voeding en vocht binnen dus dat is het probleem niet. Ik weet gewoon niet wat ze nu nog binnen hoort te krijgen.

Het punt van het laten staan is ook de onrust die in haar zit. Ze vindt dan dat ze lang genoeg bij je heeft gelegen en wil weer spelen. Ze wordt dan ook heel fel als je dit tegenhoudt omdat ik haar nog even wil laten boeren bijvoorbeeld. Als ze kon, zou ze van schoot af springen.
Ze is niet voor niets zo snel met haar ontwikkeling. Ze heeft gewoon geen rust in dr kont.
En het is al zo'n kleintje, ze heeft alles alweer verbrand voordat het goed en wel binnen is.
en ipv haar de fles te geven, maar gewoon een (tuit)beker in handen met een extra beker melk ipv in de fles, zou ze dat wel pikken?

zondag 1 januari 2012 @ 23:06:41 #65
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106293412
Wat super Mignonne!
pi_106293508
Ze snapt niet wat e met een uitbreken moet en wordt dan heel driftig. Alsof ze denkt iets te drinken te krijgen wat ze vervolgens niet krijgt (omdat ze het er niet uit krijgt). Maar 4x150 gaat ook prima hoor.
Mijn vraag is meer wat ze nou op een dag binnen moet krijgen. Wellicht krijgt ze genoeg en is er niks aan de hand, maar ik weet dit gewoon niet. En tegenwoordig slaapt ze ook nog eens langer uit (oh heerlijkheid) dus zitten we vaak pas tussen 09.00 en 09.30 aan het ontbijt. Dus die ochtendfles laten vallen ging geel makkelijk. Ik had alleen verwacht dat ze dan die andere 3 gretiger zou drinken dan dat ze doet.

Bottomline: hoeveel moet ze nu drinken op een dag. Ze is volgende week 8 maanden (what!!! Niet waar, ik ontken *struisvogel*)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 23:13:00 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106293644
quote:
Je kunt de hoeveelheid flesvoeding voor je kindje ook zelf uitrekenen met een eenvoudig rekensommetje. Voor elke kilo die je kind weegt, heeft hij ongeveer 150 ml voeding per dag nodig. Weegt je kindje bijvoorbeeld 4 kilo, dan is 4 x 150 ml = 600 ml voldoende.
http://www.nutriciavoorjo(...)nas/Hoeveelheid.aspx

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 23:14:04 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106293682
mignonne O+ mama is O+

pi_106293697
quote:
Daar heb je in het begin wat aan maar later niet meer. Puck zou dan nu 1500ml moeten drinken :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106293730
een baby moet gewoon moedermelk. veel gezonder.
pi_106293869
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een baby moet gewoon moedermelk. veel gezonder.
Was er ook een award voor Mr. Stating the obvious?
pi_106293972
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Was er ook een award voor Mr. Stating the obvious?
nee anders hak hem wel gehad he :@
pi_106294137
DML jij had me met dat schema voor het eten ook goed geholpen. Wat kun je hierover zeggen? Hoeveel drinkt/dronk puck toen hij zo oud was?

KD je bent er nog! Ik miste je al!

En verder ga ik niet te hoog op de kast zitten, maar de keuze voor flesvoeding is hier wel overwogen en niet zonder redenen. Ik weet ook wel dat borstvoeding beter kan zijn. Maar bovenstaande reactie is geen antwoord op mijn vraag.
pi_106294275
Drie flessen was volgens het cb hier heel normaal rond acht maanden. Ze zeiden dat je vaak zag dat ze dan er ook geen ander drinken naast wilden wegens genoeg dus wellicht juist het sap aanbod minderen zodat ze meer dorst heeft danic?
De flessen haalt ze namelijk meer voedingsstoffen uit dan sap. Dat is enkel vocht.
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 23:27:46 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106294296
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Daar heb je in het begin wat aan maar later niet meer. Puck zou dan nu 1500ml moeten drinken :P
ik meen dat er ooit eens is gezegd dat het minimum 300cc aan zuivel producten moest zijn, maar don't hang me there. ik weet het eerlijk niet meer ..

pi_106294454
Ik had dus een reactie gelost, maar die is nergens te bekennen.
Ik dacht er ook al aan om minder sap te gaan geven.
En ik wil eens kijken of overstappen van een speentje 3 naar 4 ook helpt. Dan gaat het iets sneller. Is misschien fijn voor de kleine miss ongeduld haha.
pi_106294458
quote:
12s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik meen dat er ooit eens is gezegd dat het minimum 300cc aan zuivel producten moest zijn, maar don't hang me there. ik weet het eerlijk niet meer ..
Ik heb het laatst op geprobeerd te zoeken maar 300 is voor rond een jaar meen ik.
The way you rock'n'roll
pi_106294473
Sarah is bijna tien maanden en ik heb de laatste keer gevraagd wat ze aan flesvoeding moest krijgen en toen was het antwoord dat rond de tien maanden 500cc prima was. Daarkomtzebij ons nu ongeveer wel aan.
pi_106294480
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:24 schreef danic het volgende:
DML jij had me met dat schema voor het eten ook goed geholpen. Wat kun je hierover zeggen? Hoeveel drinkt/dronk puck toen hij zo oud was?

KD je bent er nog! Ik miste je al!

En verder ga ik niet te hoog op de kast zitten, maar de keuze voor flesvoeding is hier wel overwogen en niet zonder redenen. Ik weet ook wel dat borstvoeding beter kan zijn. Maar bovenstaande reactie is geen antwoord op mijn vraag.
Mja ik denk dat ik een beetje klaar ben met Fok (ik bedoel t niet negatief :P ) maar ik kijk eigenlijk alleen nog maar bij t kinderkleertjestopic of updatetopic, in het babytopic kan ik alleen maar herhalen dat ik verliefd ben op Lex en dat het een supermakkelijk jochie is, drinken doet ie, poepen,plassen,slapen... dus ik heb niets om over mee te praten :+
pi_106294552
Klinkt als een goed plan danic. Hopelijk werkt het voor eva :*

Jongste zegt gericht mama *O*
The way you rock'n'roll
pi_106294676
Dank mp, eva zit nu tussen de 500 en 600.
Misschien bel ik nog wel ff naar de infolijn van het cb.

Ik snap het KD. Ik hou wel van je scherpe opmerkingen en kan er over het algemeen ook heerlijk om lachen, dus vandaar dat ik je miste. Samen met je heerlijke gezwijmel over lex. Geniet er lekker van en hopelijk laat je ons af e. Toe weten hoe get gaat.

Oh en excuses voor de taalfouten. Telefoon in bed enzo. Vriend denkt dat ik lig te pitten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 23:37:53 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106294708
http://www.ouders.nl/friso/v0064.htm
quote:
Kinderen tussen 6 maanden en een jaar moeten een 0,5 liter tot een liter vocht binnenkrijgen. Voor de opvolgmelk geldt inderdaad een minimum van een 0,5 liter in verband met de voedingsstoffen. Voor een kind van 8 maanden geldt een richtlijn van 600 ml opvolgmelk.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 23:38:21 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106294724
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt als een goed plan danic. Hopelijk werkt het voor eva :*

Jongste zegt gericht mama *O*
wanneer ben jij bevallen van je tweede? :+ :P

pi_106294791
Dank DJMO, dan zitten we aardig goed. Morgen speentje 4.
pi_106294820
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef danic het volgende:
Dank mp, eva zit nu tussen de 500 en 600.
Misschien bel ik nog wel ff naar de infolijn van het cb.

Ik snap het KD. Ik hou wel van je scherpe opmerkingen en kan er over het algemeen ook heerlijk om lachen, dus vandaar dat ik je miste. Samen met je heerlijke gezwijmel over lex. Geniet er lekker van en hopelijk laat je ons af e. Toe weten hoe get gaat.

Oh en excuses voor de taalfouten. Telefoon in bed enzo. Vriend denkt dat ik lig te pitten.
Sal ik goen welteguster! :+
En ik verdwijn niet hoor, ik zal alleen gewoon veel minder posten denk ik, na 4 jaar kindgebral weet je t ook wel een keertje :) en Mignonne! Mama O+ Ik vind het nog steeds heel bijzonder als elin het zegt (wat minder als ze MAMAMMAMAMAMMAMMAMAMMAMMAMAM doet om aandacht te krijgen) maar 's ochtends vanuit r kamertje 'mamaaaa'en als ik niet gelijk reageer 'Tjiiiimkjeeeee O+ '
pi_106301517
Het is zover. Deze dame moet vandaag weer werken en m'n mini voor het eerst naar t kinderdagverblijf... Gelukkig hoef ik maar een halve dag (omdat ik Eva weg ga brengen en daarna nog eentjes naar huis ga). Maar bah bah en nog eens bah!!!
Hoop dat m'n mini het goed gaat doen en wel gaat drinken...
Tralalalaaa
pi_106301557
Ik vind dat mama ook zooo lief. Hier ook nog vooral als ze niet blij is, maar heel soms ook gewoon bij een knuffel. Nog leuker O+

Dot komt op het moment ongeveer aan 500cc melk per dag. Daarvan komt een hoop er ook weer uit, maar hoeveel dat is weet ik niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_106301631
Spannend TAP, succes ermee! Ik weet nog wel dat ik het raar vond, die eerste dag weer voor de klas..

Ik breng Bartje zo ook nog maar even naar de gastouder, heb nog wel een week vakantie, maar wil een aantal dingen nog doen, en dat gaat sneller zonder hem om mij heen..
  maandag 2 januari 2012 @ 09:23:48 #89
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106302497
TAP wat spannend! Ik ben blij nog een maand aan verlofdagen over te hebben, anders had ik morgen al weer moeten beginnen :X Dat had ik echt nog niet gered!
  maandag 2 januari 2012 @ 10:50:43 #90
348178 NotTheSame
pi_106303865
Sorry, egopost... :')

Net voor het eerst op het inloopspreekuur geweest: Draakje is 320gram aangekomen in een week tijd en zit nu op 2820gram!
*O* voor mijn slagroom _O- !
pi_106304908
Zo..terug van vakantie...Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Op vakantie was er een grappig momentje.

M'n vrouw voorlezen dat je 75% meer kans op een meisje hebt bij stress in de tijd voordat je zwanger wordt...en vervolgens zegt Evan "oh oh" (Teletubbie stemmetje). Even later bleek dat hij z'n luier gewoon vol gepoept had. Het feit dat ie daarvoor waarschuwt is ook al grappig.

Ook hebben we voor het eerst met Evan gezwommen. Hij in een zwemband...hij vond het geweldig, ondanks dat het water kouder is dan in bad. Hij vond het zelfs leuk toen een dik kind een bommetje deed zodat er een golf water over hem heen ging. Hij keek alleen verbaasd.

Vuurwerk vond hij ook niet eng...hebben we in onze voortuin zitten kijken. Knallen deden hem weinig. Rook vond ie wat minder.

btw: geen nieuwe baby's meer in de openingspost?
  maandag 2 januari 2012 @ 12:36:20 #92
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106306819
Wat lachen Cleany! En wat je vrouw heeft voorgelezen klopt in mijn geval! :D

De mevrouw van cb heeft geen vriendjes gemaakt met Anouk! Prikjes gehad en het was brullen, zooooo zielig vond ik het! Thuis was het ook nog sniffen, flesje gegeven en nu slaapt ze O+
Ze is goed aangekomen, 5785 :X en 59 cm lang alweer! Ze liet heel goed haar skills op haar buik zien en was lekker aan het lachen en brabbelen, totdat die prikken kwamen.... Maar ik ben trots op mijn spekkie! O+
pi_106310741
Hoi kloon hier. Mijn kinderen graag niet meer bij de naam noemen. Maar babylief besloot vanancht ineens weer een nachtvoeding te willen. Terwijl hij al 4 nachten doorsliep en ik laat de telefoon aan de kant legde wegens de rel }:|
Nu ben ik moe ;)

Mijn PM werkt ;)
Vlieg met me mee
pi_106310769
:*

hier vermoed ik regeldagen want om 1uur snachts beslissen dat je om het kwartier wil drinken :X

pfoe

slagroom voor nts! *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door bitterend op 02-01-2012 14:27:51 ]
  maandag 2 januari 2012 @ 14:50:32 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106311866
Nog steeds regeldagen Bitterend? Nu ben ik absoluut geen expert, maar dat is toch bij 10 dagen, 3 weken en 3 maanden?
  maandag 2 januari 2012 @ 16:13:08 #96
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106314803
TAP, hoe is het gegaan met je mupke?

En regeldagen komen wel vaker voor hoor, alleen bijna standaard met 10 dagen, 3 weken en 3 maanden.

Bij mij is het een keer in de zoveel weken 2 nachten bal....dan drinkt ze zich een slag in de rondte.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:18:17 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106315019
helluw ;)

regeldagen... geloof dat dr bij 6 maanden ook eentje op de planning staat?? en ik lees op verschillende sites bij 4,5 maand?
naja ik herken ze wel...

ik moet overdag met Liene oefenen met slapen in bed... maar pfff.. overdag is het wel een strijd hoor. Snachts slaapt ze prima in dr ledikantje, maar overdag gaat het maar slecht... ze slaapt eigenlijk max 30-45 min, en dat na een hoop gemopper. Nu ligt ze er ook weer in, maar ze blijft maar mopperen.. en ze was toch alweer ruim 3 uur wakker, dus ze zou toch wel moe zijn denk ik dan..
(heb dr inmiddels wel een verdieping naar beneden verplaatst, zodat ze dr grote zus niet wakker maakt.. ).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106315061
elke paar nachten hier is een regelnacht/dag lijkt het wel! dan veel ze heeeel vaak drinken...en nu slaapt ze al sinds 13h
maar ik ga haar gewoon wakker maken want zo lang slapen doe je snachts :6 :')
en ik moet echt heel erg plassen :D
pi_106315276
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef Vleugels het volgende:
Hoi kloon hier. Mijn kinderen graag niet meer bij de naam noemen. Maar babylief besloot vanancht ineens weer een nachtvoeding te willen. Terwijl hij al 4 nachten doorsliep en ik laat de telefoon aan de kant legde wegens de rel }:|
Rel? Heb ik een rel gemist? -O-
pi_106315332
Vanyel ja! over stopcontacten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')