Dan interpreteer ik het anders. Met "aller tijden" ga ik vanuit dat het gaat om alle platen die ooit zijn uitgebracht. De Top 50 van week 36 is de top 50 van de platen die op dat moment nieuw zijn uitgebracht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de naam dat weergeeft. 'top 2000 aller tijden' gaat over een eeuwigheid. Dat er ieder jaar een andere mening is kan, er wordt meer en meer toegestopt. Maar de bottom line is buiten wat nieuwe platen flink hetzelfde.
Ik heb weinig tot niets met Elvis, maar ik vind wel dat die bij de beste 100 hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef FritsFlits het volgende:
Ben een van de weinigen die niets met Radiohead en Metallica heeft, maargoed, het is wel grappig
Haha die hoorde ik thuis nog een stukkie, die valt wel mee... maar de 3j;s...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees blij, je had Alain Clarke iig net gemist.
Wachten tot je gaat ruiken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm wat is wijsheid... nu douchen of toch nog even wachten??
Truequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot niets met Elvis, maar ik vind wel dat die bij de beste 100 hoort.
Soms staat ook in die 'top 50' een 'oude' plaat (bijvoorbeeld als iemand dood is). Het gaat daar simpelweg om de 50 populairste singles van de week ervoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan interpreteer ik het anders. Met "aller tijden" ga ik vanuit dat het gaat om alle platen die ooit zijn uitgebracht. De Top 50 van week 36 is de top 50 van de platen die op dat moment nieuw zijn uitgebracht.
Mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot niets met Elvis, maar ik vind wel dat die bij de beste 100 hoort.
Die heb ik ook allebei. Verder ook nog Hurt en Private Investigations.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Homdeck het volgende:
Street spirit![]()
Heb ik op gestemd. Daarna komt van mijn lijstje alleen nog a forest.
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummersquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
Ik denk dat iedereen de lijst anders interpreteert. Voor mij en ik denk veel mensen is het een soort van trip naar het verledenWil ik muziek van nu horen dan luister ik wel naar 3fm, 538 of Q
Ik vind dat ook nieuwe muziek moet kunnen in de top 2000, maar dan vind ik wel dat ze The Racing Rats in de keuzelijst moeten opnemenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
Ik denk dat iedereen de lijst anders interpreteert. Voor mij en ik denk veel mensen is het een soort van trip naar het verledenWil ik muziek van nu horen dan luister ik wel naar 3fm, 538 of Q
Daarom is de eeuwigheidswaarde van nummers dus van belang. En dat de hypes van het lopende jaar dus geweerd moeten worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
En zo is 't.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummers
Oja, Just Breathe had ik ook op gestemd. Geen idee waarom, zo geweldig vind ik die niet, er zijn zoveel betere platen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei. Verder ook nog Hurt en Private Investigations.
Juist jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummers
Daar zou ik ook op gestemd kunnen hebben. Goeie smaak heb jequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei. Verder ook nog Hurt en Private Investigations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |