quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:05 schreef psychosomatic het volgende:
Zoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Wat heb ik gemist? Waarom staat Dana bijna dood te gaan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:32 schreef Hooidraad het volgende:
Domme kutpers, Dana staat daar bijna dood te gaan en dan blijven ze hem maar onzinnige vragen stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw Buis :-)quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)en_van_mma_vechters/
Ballen!
Bij een van die gasten wordt na zijn pet ook bijna zijn handdoek geklauwdquote:
Ja, maar ik ben Overeem Fanboyquote:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Paxlie het volgende:
Ik denk Dos Santos gevaarlijker is voor Overeem dan Lesnar.
Amerikanen houden er niet zo van dat iemand uit de K-1 huishoudt in Strikeforce en UFC. Ook na een win van Overeem op JDS zullen ze gewoon volhouden dat Overeem zuigtquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Alleen ik zie veel amerikanen enz zeggen dat JDS Overeem wel ff pakt met zijn snelheid en kracht. Dit op sherdog.com enz. En dat terwijl de meeste van die gasten alleen deze wedstrijd en die tegen Werdum en Rogers hebben gezien en geen enkele K-1 wedstrijd of Dream/Dynamite! wedstrijd. Ik geloof echt dat Overeem gaat winnen van JDS. Vooral omdat hij stand-up geweldig is, maar ook JDS kan pakken met zijn uberknee en op de grond kan gooien etc.
Maarja. Dat is mijn mening.
Hij gaat het Overeem waarschijnlijk moeilijker maken dan Lesnar heeft gedaan, maar in potentie vind ik Lesnar gevaarlijker voor Overeem dan JDS. Lesnar kon met een take down nog gevaarlijk worden. Stand up van Ali is beter dan van JDS en z'n grondwerk ook en dan ook nog eens z'n brute kracht. Natuurlijk blijft het oppassen voor die KO punch van JDS, maar toch is Ali voor mij veruit de favoriet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Paxlie het volgende:
Ik denk Dos Santos gevaarlijker is voor Overeem dan Lesnar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Amerikanen houden er niet zo van dat iemand uit de K-1 huishoudt in Strikeforce en UFC. Ook na een win van Overeem op JDS zullen ze gewoon volhouden dat Overeem zuigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, helemaal vergeten. Kan nog mooi even het Fedor gevecht meepakken voordat ik zo weg moet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:17 schreef Hooidraad het volgende:
Kijkt er nog iemand naar Fight For Japan? Aoki is nu bezig, hierna Fedor en dan is het afgelopen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn, helemaal vergeten. Kan nog mooi even het Fedor gevecht meepakken voordat ik zo weg moet.
Ik had het trouwens al voorspeld, nieuwelingen die vandaag lekker met spoilers lopen te smijten over Brock vs Alistair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |