SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Kimb Slice.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:58 schreef Cardizzle14 het volgende:
Battle of the beards! Tag team met big country en arlovski?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan signaure's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ufc.tvquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:00 schreef Opperkwal het volgende:
Heeft iemand een linkie naar een stream voor me?
Die viel bij mij af, geen mma vechter meer, maar dat is idd de beard Of the beards!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Wij kijken legaal, maatquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:00 schreef Opperkwal het volgende:
Heeft iemand een linkie naar een stream voor me?
Hoezo is het down dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:02 schreef Paxlie het volgende:
Ik kijk illegaal omdat fucking www.ufc.tv nog steeds down is
Maak er screentje van, misschien kan je je geld dan terug vragenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:02 schreef Paxlie het volgende:
Ik kijk illegaal omdat fucking www.ufc.tv nog steeds down is
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
die site is gewoon down voor mij en vele anderen. Ik ben echt niet de enige.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PROBEER DEZE LINK:
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=939
die werkt wel maar krijg dan een melding dat ik eerst moet inloggen. Zie daar geen inlog schermquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PROBEER DEZE LINK:
Dat is wel zuur hoor,quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die site is gewoon down voor mij en vele anderen. Ik ben echt niet de enige.
word Dana, wordquote:Dana White
Hoooooly shit!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan signaure's
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:07 schreef Postalz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan signaure's
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:09 schreef Postalz het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:09 schreef Paxlie het volgende:
Mensen ik werk in de IT. Ik ben achterlijke triangel-josti die nooit met computers werkt.
Dat is netjes van zequote:Op zaterdag 31 december 2011 05:10 schreef Chase_Utley het volgende:
UFConXboxLIVE UFC on Xbox LIVE
Apologies for the difficulties w / #UFC141 tonight. Those who registered and could not watch will get free access to an upcoming UFC event.
Hahaha lekker dan, volgens mij zit men juist allemaal op Lesnar vs Overeem te wachten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Apologies for the difficulties w / #UFC141 tonight. Those who registered and could not watch will get free access to an upcoming UFC event.
Ja allichtquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder naai want de meesten willen Lesnar vs Overeem zien.
quote:
ik heb al gemaild, ik wil mijn geld terug.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:13 schreef Fyodor het volgende:
maar dat is dat Xbox geneuzel he.... 25000 mensen mochten gratis via de xbox kijken. Vind wel dat ze de ufc.tv mensen ook moeten compenseren. Ik heb het gevoel dat ik echt geluk heb gehad met mijn ufc.tv stream, geen problemen hier.
Same here.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:13 schreef Fyodor het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik echt geluk heb gehad met mijn ufc.tv stream, geen problemen hier.
quote:Ligt aan ziggo mocht je nog geen verbinding hebben met ufc.tv. Kwam erachter toen ik met mijn tel via 3G naar de site ging. Snel naar een ander huis gegaan waar ze KPN hebben, en daar werkt het top.
Heb ik, maar dat is natuurlijk bullshit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:14 schreef Fyodor het volgende:
Jongens hebben jullie misschien Ziggo?
[..]
Ah, ik heb ook KPNquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:14 schreef Fyodor het volgende:
Jongens hebben jullie misschien Ziggo?
[..]
moden reset, dns flush, the works. Maakt geen fuck uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:15 schreef mrhanky het volgende:
Ik zit ook met ziggo. Mijn stream werkt nu 15 min zonder problemen. Weet niet of het nodig is maar heb wel ff mijn history gecleaned
Hmm flink genaaid dus. Jammer... wel een beetje een fatsoenlijke backup stream waar je nu op kijkt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
moden reset, dns flush, the works. Maakt geen fuck uit.
site blokkeert de verbinding om de een of andere redenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:18 schreef Postalz het volgende:
wat is t probleem dan? blijf je sneeuw zien op de player van ufc.com?
dat had ik in het begin namenlijk ook.
ALS WWW.UFC.TV NIET WERKT DAN WERKT DAT DUS OOK NIETquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:18 schreef mrhanky het volgende:
@Paxlie, probeer deze link eens
je krijgt dan de player maar je moet dan nog wel inloggen (die mogelijkheid is er niet)
daarna gewoon hierheen browsen : http://www.ufc.tv/ufc, inloggen
En nu werkt het bij mij
Je mag bij mij in Zaandam komen kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ALS WWW.UFC.TV NIET WERKT DAN WERKT DAT DUS OOK NIET
kom op zeg kom niet steeds met diezelfde oplossing aankakken
(ben ietsje sjago erdoor)
Ja dat had ik dus ook maar zoals gezegd werkt om de een of andere reden de link naar de player wel (of opeens bij mij). Snap dat je sjago bent, was ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ALS WWW.UFC.TV NIET WERKT DAN WERKT DAT DUS OOK NIET
kom op zeg kom niet steeds met diezelfde oplossing aankakken
(ben ietsje sjago erdoor)
Dat was een RTquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:25 schreef Fyodor het volgende:
dana tweet:"Apologies for the difficulties w / #UFC141 tonight. Those who registered and could not watch will get free access to an upcoming UFC event."
twitter:UFConXboxLIVE twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 04:52:20Apologies for the difficulties
#UFC141 tonight. Those who registered and could not watch will get free access to an upcoming UFC event. reageer retweet
Het was ook niet 1 plaatje, echt alle sponsoren erop volgens mijquote:
M'n pa kwam net beneden, is al wakker. Gelukkig had ik al eerder gezegd dat ik live ging kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:28 schreef roepdeman het volgende:
Diazik ben hier thuis als enige nog wakker...
Maar wel logisch van de sponsors.quote:
Ja maar hou het dan bij 1 sponsor, nu was het echt lelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:30 schreef roepdeman het volgende:
Doen ze bij Poker ook. Zie Brunson..
Don't be scared, roepie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:31 schreef roepdeman het volgende:
Stockton bitches! Where the hood at!?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:33 schreef Fyodor het volgende:
Die dikke beveiligingsneger doet me trouwens erg denken aan de beveiliger van Saul van de serie Breaking Bad
Reasonablyquote:
Die kerel ziet er echt zo ongezond uit naast die afgetrainde vechtersquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:33 schreef Fyodor het volgende:
Die dikke beveiligingsneger doet me trouwens erg denken aan de beveiliger van Saul van de serie Breaking Bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:41 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
het is een Diazquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
zekers, eerst lekker uitdagen (cerrone aan het begin en Nate aan het begin van de 3e ronde) En toch dat respect op het eindquote:
Helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:54 schreef jna het volgende:
ufc.tv doet het nu weer bij mij, wellicht bij andere ook
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:54 schreef Hoogstaande het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Gina heeft te puntige knieën. Ik zou haar niet doen.
Haha, hij is wel erg lief inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:59 schreef Fyodor het volgende:
Haha, Mike een beetje verlegen bij Gina?!
Je bent niet de enige!quote:
Haha, lucky bastard!quote:
Dito hier pfffffffquote:
ik wil alsnog mijn geld terug overigensquote:
This is as good as it gets folksquote:
Het scheelt spoilers dodgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:10 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga wel vaker live kijken, dit is nog vetter dan via download terwijl het hetzelfde is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:19 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef Paxlie het volgende:
Ja echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zei t 5 minuten geleden al, te obviousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:23 schreef Cardizzle14 het volgende:
Okee ik kan nog niet slapen, ik ga presser kijken!
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Niet lullig bedoeld naar mensen bij wie t niet lukte, maar dit was me de 5,5¤ meer dan waard![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:26 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op ufc.tv werkt hij ook nog niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:34 schreef Cardizzle14 het volgende:
@paxlie presser doet niet via mmafighting of facebook, krijg steeds pagina niet gevonden, jij?
werkt ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:35 schreef Hooidraad het volgende:
http://www.ufc.com/media/141-post-pc
Adblocker uitzetten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:37 schreef Hooidraad het volgende:
Om de één of andere reden kan ik mijn posts niet editen, vandaar
Hij vind die hele player niet, ufc.com krijg ik een screenshot van cowboys ppv-intro talkquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:37 schreef Hooidraad het volgende:
Om de één of andere reden kan ik mijn posts niet editen, vandaar
Ik heb hem ook nog aan de praat gekregen! Ik was er zeer blij mee!quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Niet lullig bedoeld naar mensen bij wie t niet lukte, maar dit was me de 5,5¤ meer dan waard![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:05 schreef psychosomatic het volgende:
Zoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Wat heb ik gemist? Waarom staat Dana bijna dood te gaan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:32 schreef Hooidraad het volgende:
Domme kutpers, Dana staat daar bijna dood te gaan en dan blijven ze hem maar onzinnige vragen stellen
Jouw Buis :-)quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)en_van_mma_vechters/
Ballen!
Bij een van die gasten wordt na zijn pet ook bijna zijn handdoek geklauwdquote:
Ja, maar ik ben Overeem Fanboyquote:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Paxlie het volgende:
Ik denk Dos Santos gevaarlijker is voor Overeem dan Lesnar.
Amerikanen houden er niet zo van dat iemand uit de K-1 huishoudt in Strikeforce en UFC. Ook na een win van Overeem op JDS zullen ze gewoon volhouden dat Overeem zuigtquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Alleen ik zie veel amerikanen enz zeggen dat JDS Overeem wel ff pakt met zijn snelheid en kracht. Dit op sherdog.com enz. En dat terwijl de meeste van die gasten alleen deze wedstrijd en die tegen Werdum en Rogers hebben gezien en geen enkele K-1 wedstrijd of Dream/Dynamite! wedstrijd. Ik geloof echt dat Overeem gaat winnen van JDS. Vooral omdat hij stand-up geweldig is, maar ook JDS kan pakken met zijn uberknee en op de grond kan gooien etc.
Maarja. Dat is mijn mening.
Hij gaat het Overeem waarschijnlijk moeilijker maken dan Lesnar heeft gedaan, maar in potentie vind ik Lesnar gevaarlijker voor Overeem dan JDS. Lesnar kon met een take down nog gevaarlijk worden. Stand up van Ali is beter dan van JDS en z'n grondwerk ook en dan ook nog eens z'n brute kracht. Natuurlijk blijft het oppassen voor die KO punch van JDS, maar toch is Ali voor mij veruit de favoriet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Paxlie het volgende:
Ik denk Dos Santos gevaarlijker is voor Overeem dan Lesnar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Amerikanen houden er niet zo van dat iemand uit de K-1 huishoudt in Strikeforce en UFC. Ook na een win van Overeem op JDS zullen ze gewoon volhouden dat Overeem zuigt
Damn, helemaal vergeten. Kan nog mooi even het Fedor gevecht meepakken voordat ik zo weg moet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:17 schreef Hooidraad het volgende:
Kijkt er nog iemand naar Fight For Japan? Aoki is nu bezig, hierna Fedor en dan is het afgelopen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn, helemaal vergeten. Kan nog mooi even het Fedor gevecht meepakken voordat ik zo weg moet.
Ik had het trouwens al voorspeld, nieuwelingen die vandaag lekker met spoilers lopen te smijten over Brock vs Alistair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |