Betaald Fokken, doe je goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag ook jaloers zijn op het feit dat er eeen stralende zon is, en het bijna 20 graden is als je uit de wind zitJe hoeft niet jaloers te zijn op het feit dat ik nu aan het werk ben.
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde je bellen vandaag om te zeggen dat ik van je hou, maar je telefoonnummer werkt niet meer. De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen. Ik ging nog naar je huis maar je woont daar niet meer. Het postkantoor had geen ander adres voor mij. Ik denk dat de hemel te ver weg is. Ik mis je! Voor altijd in mijn hart. Je bent wel weg maar nooit vergeten . Liefdevol nieuwjaar aan iedereen in de hemel..
En ik wil iedereen hier een geweldige jaarwisseling wensen! Maak er een feestje van, want je leeft maar 1 keer!
Kusjes......
Er is ook geen ene flikker te doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet lief.Maar aan de andere kant ben ik vrij en zit ik met een vriendin.
Met zodadelijk een 10K freeroll, just for inviteesquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Betaald Fokken, doe je goed
Op TC goed planquote:
Op kantoor?quote:
Mits leuke vrouwelijke collega's geen probleem toch?quote:
Verscheidene, jazekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mits leuke vrouwelijke collega's geen probleem toch?
Buiten werktijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verscheidene, jazekerMaar ja, bedrijfspolicy he, damn them!
Als iedereen meedoet is het geen probleem. Ze kunnen moeilijk gewoon iedereen ontslaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verscheidene, jazekerMaar ja, bedrijfspolicy he, damn them!
Dan laat je die met een tandenborstel het parkeerterrein vegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef Barbusse het volgende:
Helaas, altijd wel één of andere fatsoensrakker aanwezig
Ik zal het mijn manager zeggen, zal hij zeker leuk vinden jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan laat je die met een tandenborstel het parkeerterrein vegen
Waarschijnlijk precies de reden dat hij manager is gewordenquote:
Afzetten en zelf de manager worden. Easy as thatquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal het mijn manager zeggen, zal hij zeker leuk vinden ja
Gewoon gordijnen dicht en muziek aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben zelf een watje qua vuurwerk![]()
![]()
Ach, ik ben om 9 uur klaar, daarna cocktails und sooquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Afzetten en zelf de manager worden. Easy as that
Als dat geen batsen wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |