Tamme eendenborst met sinasappel-thijm saus op een bedje van met spek omwonden sperzieboontjesquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik houd dus niet zo van wild. Ben wel van alles proeven, dat wel
Trouwens bij de lidl hebben ze wel heerlijk wild, een keer in t jaar kan wel. Eendenborst is dan wel weer
Nah. Dat is niet zo lekker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tamme eendenborst met sinasappel-thijm saus op een bedje van met spek omwonden sperzieboontjes![]()
![]()
Konijn eet ik niet. Mijn beste vriendin heeft een überlief überschattig überaaibaar snoezig konijnebeestje en ik kan het niet over m'n hart verkrijgen zoiets aandoenlijks in m'n mond te stoppenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:58 schreef formerjellybean het volgende:
Heb ik overigens ook als mijn ouders konijn eten, dan moet ik altijd denken aan bright eyes met al die konijntjes![]()
![]()
Eendjes zijn ook lief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Konijn eet ik niet. Mijn beste vriendin heeft een überlief überschattig überaaibaar snoezig konijnebeestje en ik kan het niet over m'n hart verkrijgen zoiets aandoenlijks in m'n mond te stoppen
Ketterquote:
Iewquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ontbijt met oliebollen op dit moment
Vis wint van alles, hands down..quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik had met kerst konijn, vind het eigenlijk niet enorm lekker, maar het is wel eens leuk voor de afwisseling.
Maar eigenlijk wint niets van rund.
Ik vind die sinasappel-thijm saus niets. Een veel simpelere en lichtere saus vind ik veel beter bij eend.quote:
Nee. Die schijten de boel onderquote:
Bambi was gewoon in the wrong place at the wrong time. Nothing personalquote:
Wilde eendeborst kort gegrild en daarna gegaard in de ovenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tamme eendenborst met sinasappel-thijm saus op een bedje van met spek omwonden sperzieboontjes![]()
![]()
Jij hebt nog nooit een konijnenhok schoongemaakt zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Nee. Die schijten de boel onder
Ik zou in een restaurant niet zo snel vis bestellen, maar ik keer gingen we op zo'n boot waar ze de net gevangen vis heel op de BBQ gooide. Nog nooit zo'n lekkere vis op.quote:
Het is danook een subtiele saus, geen bizar sterke. Althans, niet zoals m'n oude bazin hem maaktequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die sinasappel-thijm saus niets. Een veel simpelere en lichtere saus vind ik veel beter bij eend.
Jawel. Scheten netjes in een hoekie. Drie keer scheppen en klaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een konijnenhok schoongemaakt zeker?
Het lijkt me niets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is danook een subtiele saus, geen bizar sterke. Althans, niet zoals m'n oude bazin hem maakte
Verse visquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou in een restaurant niet zo snel vis bestellen, maar ik keer gingen we op zo'n boot waar ze de net gevangen vis heel op de BBQ gooide. Nog nooit zo'n lekkere vis op.
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verse visHier in overvloed te krijgen en oh zo lekker. Schaaldieren ook btw
Je mag ook jaloers zijn op het feit dat er eeen stralende zon is, en het bijna 20 graden is als je uit de wind zitquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik ben jaloers, hoewel ik niet gek ben op schaaldieren.
Niet lief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag ook jaloers zijn op het feit dat er eeen stralende zon is, en het bijna 20 graden is als je uit de wind zitJe hoeft niet jaloers te zijn op het feit dat ik nu aan het werk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |